درب اتوماتیک بازویی

درب اتوماتیک بازویی "یا درب‌های تاب" فقط می‌توانند به‌خوبی ترکیب کل اجزای استفاده شده باشند. یک درب باکیفیت به یک جفت پانل درب محکم، لولاهای محکم، قاب فرعی محکم و قفل و ... شناخته شده نیاز دارد.محدوده درب اتوماتیک بازویی که امروز ارائه می‌شوند بهتر از هر زمان دیگری است. آنها عملکرد بی‌دردسر، دسترسی آسان را ارائه می‌دهند و اگر به‌درستی مشخص شوند، آب‌بندی عالی آب‌وهوا را ارائه می‌دهند. بعلاوه، تعداد قطعات متحرک بسیار کم است، به این معنی که نگهداری کمی لازم است.

عدم وجود ردیابی یا مکانیزم داخلی به شما امکان می‌دهد کاملاً از فضای گاراژ خود، چه برای وسایل نقلیه و چه برای انبارها، استفاده کنید.

آشنایی با درب اتوماتیک بازویی و برقی

درب اتوماتیک شیشه ای بازویی یکی از انواع درب های امروزی است. این در اتوماتیک دارای مزایای زیادی برای ساختمان و ساکنین آن است. درب بازویی به راحتی باز و بسته می شوند و ترافیک تردد را به خوبی کنترل می کند. درب های اتوماتیک انواع مختلفی دارند و در ساختمان های متفاوتی قابل استفاده اند. آن ها ارزش خانه و ویلا را افزایش می دهند و ظاهری شیک به آن می بخشند. برای اینکه با درب بازویی اتوماتیک بیشتر آشنا شوید، بهتر است که انواع مزایای آن را بدانید. در ادامه درباره مزایای این درب بیشتر صحبت می کنیم.

مزایای استفاده از درب اتوماتیک بازویی

اگر در فکر تعویض درب پارکینگ هستید، درب های اتومایتک بازویی یک پیشنهاد کاربردی به شما هستند. وجود یک درب اتوماتیک و راهبند بازویی کارآمد در ساختمان شما می تواند بسیار مفید باشد. برای اینکه با این نوع درب به خوبی آشنا شوید، باید مزایای آن را بررسی کنید. درب های بازویی امنیت بالایی دارند و از سرقت جلوگیری می کنند. اگر در آینده قصد فروش خانه را داشته باشید، انتخاب درب های بازویی گزینه مناسبی هستند. آن ها بر ارزش ملک شما می افزایند.

اگر در فکر تعویض درب پارکینگ هستید، درب های اتومایتک بازویی یک پیشنهاد کاربردی به شما هستند. وجود یک درب اتوماتیک کارآمد در ساختمان شما می تواند بسیار مفید باشد. برای اینکه با این نوع درب به خوبی آشنا شوید، باید مزایای آن را بررسی کنید. درب های بازویی امنیت بالایی دارند و از سرقت جلوگیری می کنند. اگر در آینده قصد فروش خانه را داشته باشید، انتخاب درب های بازویی و درب اتوماتیک لولایی گزینه مناسبی هستند. آن ها بر ارزش ملک شما می افزایند. در ادامه درباره مزایای این نوع درب بیشتر صحبت می کنیم.

ظاهر زیبا و کلاسیک

اگر زیبایی ظاهری برای شما از اولین اولویت هاست، این درب را در نظر داشته باشید. درب های بازویی ظاهری شیک و کلاسیک دارند. آن ها می توانند زیبایی ظاهر خانه شما را دو چندان کنند. 

سودآور

یکی از مهم ترین ویژگی های این درب، مقرون به صرفه بودن آن است. این درب ها با استفاده از لولا و میله نصب می شوند. درب بازویی بر خلاف محصولات مشابه، به ریل و غلطک نیاز ندارد. 

نگهداری راحت 

نگهداری بخشی از هر دستگاه یا درب اتوماتیکی است. برای اینکه یک درب به خوبی کار کند باید روی لولا ها به صورت منظم تمیز کاری و روغن کاری شود. اگر از درب پارکینگی بازویی دو لنگه استفاده کنید، می توانید هر چند سال یک بار آن را تعمیر و سرویس کنید. در مقابل درب های کشویی رایج، به تمیز کردن زیادی نیاز دارند. آن ها باید به صورت منظم توسط یک برس تمیز شوند. مزیت درب بازویی این است که در شرایط آب و هوایی خاص می توانید آن را به راحتی نصب کنید و نگران برف و گرد و غبار نباشید. 

بی صدا

اگر از درب بازویی در قسمت پارکینگ استفاده می کنید، خیالتان از بابت سکوت و آرامش ساکنین راحت باشد. فقط به یاد داشته باشید که لولا ها باید به صورت مرتب روغن کاری شوند. در این صورت به هیچ عنوان مشکلی از بابت سرو صدای زیاد در زمان باز و بسته شدن ایجاد نمی شود. 

راحتی

یکی از بارز ترین ویژگی های انواع درب اتوماتیک، راحتی در زمان تردد است. با وجود این درب ها به صرف انرژی برای باز و بسته کردن نیازی نیست. خصوصا در شرایط آب و هوایی خاص مثل بارندگی، به راحتی می توانید تردد کنید. این درب ها با مکانیزم های مختلف اتوماتیک باز و بسته می شوند. 

درب اتوماتیک بازویی و کاربرد آن

وقتی نوبت به درب اتوماتیک بازویی می‌رسد، دو سبک اصلی باز وجود دارد: کشویی یا چرخشی دروازه‌های کشویی یا در امتداد ریل‌ها اجرا می‌شوند یا در سیستم کانکس بدون ردیابی نصب می‌شوند و از فضای موجود بیشترین استفاده را می‌کنند، زیرا هنگام طراحی فضای اطراف دروازه نیازی به درنظرگرفتن دامنه دروازه ندارید.

اگر دهانه‌ ای کاملاً گسترده دارید، می‌توانید یک دروازه کشویی متناسب با یک شکاف بزرگ ایجاد کنید، به شرطی که فضای لازم برای جمع‌شدن آن در یک حصار مجاور وجود داشته باشد. بعلاوه، اگر زمین اطراف دروازه ناهموار باشد، یک دروازه کشویی ایده آل است. موقع باز و بسته شدن فرصتی برای زمین‌گیر شدن ندارد. دروازه‌های کشویی در وزش باد شدید نیز آسیب‌پذیری کمتری دارند.

درهای گاراژ Side Hinged یا 'swing' هنوز هم یکی از متداول‌ترین درب اتوماتیک هستند. تقاضا برای این نوع درب گاراژ نیز افزایش‌یافته است، به طوری که بسیاری از افراد از گاراژهای خود برای نگهداری ماشین خود استفاده نمی‌کنند.

گاراژ اغلب یک اتاق اضافی است که نیاز به دسترسی آسان‌تر، عایق‌بندی و امنیت خوب دارد. درب اتوماتیک بازویی برای نگهداری از گاراژهای متوسط ​​استفاده می‌شود که محتویات آن اغلب متشکل از اشیای با ارزش است و شاید از نظر بیمه نیز کارآمد نباشد.

همچنین از بسیاری از گاراژها به‌عنوان کارگاه، سالن بدن‌سازی، دفتر، اتاق بازی و موارد استفاده بی‌شمار دیگر استفاده می‌شود.

این بدان معنی است که درب اتوماتیک بازویی برای امنیت و دسترسی گاه‌به‌گاه افراد پیاده موردنیاز است.



 درب اتوماتیک بازویی و برقی



درب اتوماتیک بازویی شیشه‌ای

درب اتوماتیک شیشه‌ایی بازویی معمولاً به درهای گاراژ شیشه‌ای تمام‌نمای، دید کامل یا شفاف گفته می‌شود. آنها بسیار شبیه به درب بالای سر گاراژ استاندارد شما هستند.

آنها از مسیرها، فنرها و لولاها استفاده می‌کنند. تفاوت اصلی درب استاندارد گاراژ سقفی فولادی با درب گاراژ شیشه‌ای در نحوه ساخت آن است.

درب اتوماتیک شیشه‌ایی بازویی به طور معمول با قاب‌های آلومینیومی مشابه ویترین فروشگاه ساخته می‌شوند. درهای استاندارد گاراژ استیل همان چیزی است که اکثر مردم در خانه خود دارند.

درب‌های گاراژ شیشه‌ای بیش از هر درب بالای گاراژ موجود در بازار گزینه‌های بیشتری دارند. با گزینه‌های بسیار زیاد، قیمت می‌تواند به طور چشمگیری متفاوت باشد.

یکی از جنبه‌های خوب درب اتوماتیک بازویی شیشه‌ای قابلیت انعطاف‌پذیری آنها است. عملکرد آنها به‌عنوان یک درب گاراژ مسکونی، درب داخلی گاراژ در یک تجارت، یا درب بزرگ گاراژ تجاری است.

برای خانه‌ها، درب‌های گاراژ مقطعی شیشه‌ای را برای قاب محکم و گزینه‌های طراحی قابل تنظیم پیشنهاد می‌کنیم. این امر به شما بهترین کیفیت را در محافظت از خانه و ایجاد جذابیت عالی می‌بخشد. وقتی صحبت از درب های اتوماتیک تاشو شیشه‌ای برای استفاده داخلی می‌شود، ما دوست داریم درهای شیشه‌ای شفاف یا مات را نصب کنیم.

درب اتوماتیک شیشه ای بازویی به‌عنوان یک دیوار متحرک برای حفظ حریم خصوصی در یک فضای اداری عمل می‌کنند. با این‌حال، آنها همچنین نور طبیعی زیادی را حتی در صورت عدم استفاده نیز امکان‌پذیر می‌کنند.

درب پارکینگی بازویی دو لنگه تقریباً برای هر شغلی یک پیشرفت عالی هستند. ما مخصوصاً دوست داریم درهای گاراژ شیشه‌ای رول را در رستوران‌ها یا فضاهای بیرونی نصب کنیم.


مطلب پیشنهادی: درب اتوماتیک


درب اتوماتیک بازویی و برقی

فناوری‌های مدرن برای تأمین امنیت اتومبیل و ورود به اقامتگاه‌ها برای تقاضای امنیت بالا و زیرساخت‌های خودکار به گاراژ ما رسیده‌اند.

مفهوم سیستم‌های گاراژ ایمن هوشمند در سیستم مدیریت حمل‌ونقل مدرن نمونه قابل‌توجهی از دستگاه‌های کنترل‌کننده رابط کامپیوتر است.

همچنین، یک مجموعه باکیفیت از درب اتوماتیک بازویی و برقی به‌عنوان یک بازدارنده قدرتمند برای مجرمان فرصت‌ طلب که از کنار اموال شما عبور می‌کنند، عمل خواهد کرد. به‌احتمال زیاد آنها می‌توانند در ساختمان همسایه که فقط دارای یک دروازه دستی است، دست به یک حمله بزنند.

درب اتوماتیک بازویی و برقی هنگامی که با سیستم ورود به سیستم پیشرفته ترکیب می‌شوند، روشی کارآمد برای بررسی ورود و خروج از اموال شما ایجاد می‌کنند.

سیستم‌های ورودی درب اتوماتیک بازویی و برقی جدید به طور مداوم درحال‌توسعه و طراحی برای امنیت بهینه هستند. به‌عنوان‌مثال، شما می‌توانید به‌سادگی کارمندان خود را با کنترل از راه دور برای دروازه‌های خود اختصاص دهید، یا برای یک گزینه امن‌تر، می‌توانید یک قفل کد یا دوربین مداربسته با شماره پلاک، اثر انگشت یا حتی تشخیص چهره داشته باشید.

درب اتوماتیک بازویی و برقی علاوه بر اطمینان از مرز اموال شما، حریم خصوصی موردنیاز برای تجارت شما را نیز ارائه می‌دهند.

اگر در یک صنعت کاملاً رقابتی فعالیت می‌کنید، صفحه حریم خصوصی که مجموعه‌ای از درب اتوماتیک بازویی و برقی فراهم می‌کند ابزاری ارزشمند است که با نگاه‌کردن به محصولات و کارهای جدید، رقابت شما را از خارج متوقف می‌کند.

درحالی‌که مجموعه‌ای از دروازه‌های برقی هزینه بالاتری نسبت به نمونه‌های دستی آنها دارند، درب‌های اتوماتیک در حال تبدیل‌شدن به گزینه‌ای بسیار محبوب هستند که تقاضا را به سمت بالا سوق می‌دهند و بنابراین قیمت‌ها را به سمت پایین می‌کشند.

با ادامه تغییر در طرح‌ها و سبک‌های باز، درب اتوماتیک بازویی و برقی مقرون‌به‌صرفه‌تر می‌شوند. هرچقدر هم که بپردازید، می‌توانید تضمین کنید که دروازه‌های برقی سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت خواهد بود که ارزش پولی را که می‌پردازید خواهد بود.

بدون شک درب اتوماتیک بازویی  و برقی راحت‌ترین روش برای ورود به یک ملک هستند زیرا نیاز به خارج شدن از وسیله نقلیه شما و فشار دادن یا کشیدن دروازه دستی را از بین می‌برند.

این ویژگی حتی در آب‌وهوای بارانی نیز جذاب‌تر است. اگر هر یک از کارکنان یا مشتریان شما دارای مشکلات حرکتی باشند، دروازه‌های خودکار راحت هستند. برای ورود و خروج مجبور نخواهند شد با یک دروازه سنگین مبارزه کنند.

خرید درب پارکینگی بازویی دو لنگه

درب پارکینگی بازویی دو لنگه از انواع درب های اتوماتیک بازویی است که شما می توانید برای راحتی بیشتر انتخاب کنید.درب پارکینگی بازویی دو لنگه همان طور که از نام آن مشخص است دو لنگه دارد و رفت آمد راحت تر را برای شما فراهم می کند.برای خرید درب پارکینگی بازویی دو لنگه با ما تماس بگیرید.

همان‌طور که قبلاً اشاره کردیم، درب اتوماتیک بازویی با انواع سیستم‌های ورودی از کارت‌خوان گرفته تا سنسور حرکت در دسترس هستند، شما می‌توانید انواع درب اتوماتیک شیشه ایی بازویی را متناسب با عملکرد تجارت خود تنظیم کنید.




دلیل نصب درب اتوماتیک بازویی

درب اتوماتیک بازویی ، عنصری حیاتی در ساختمان‌های تجاری و مسکونی هستند. بسته‌کننده‌های درب برای بستن خودکار درب اتوماتیک بازویی بدون تلاش زیاد استفاده می‌شوند. درب اتوماتیک بازویی به دو دلیل مهم نصب شده است.

جک بازویی درب یک عنصر ایمنی است زیرا اطمینان می‌دهد که درب بسته می‌شود چه از نیروی انسانی استفاده شود یا نه.

درب اتوماتیک بازویی کمک می کند تا در مواقع اضطراری آتش سوزی، آتش از یک قسمت سازه به قسمت دیگر یا از یک ساختمان به ساختمان دیگر سرایت نکند.

ساختمان‌ها و خانه‌ها از درب اتوماتیک بازویی برای نگه داشتن هوای داخل خانه و هوای بیرون استفاده می‌کنند.

مطالعه بیشتر