درب اتوماتیک لولایی

شناخته شده ترین نوع درب اتوماتیک کشویی، در لولایی شیشه ای است که کاربرد زیادی دارد. درب های لولایی در مراکز پر رفت و آمد و پر ترافیک یک راه حل کاربردی برای سرعت دهی در رفت و آمد و همچنین جلوگیری از هدر رفت انرژی گرمایی و سرمایی در آنها است. در این مقاله به بررسی قیمت درب کشویی لولایی و انواع آن خواهیم پرداخت.

درب کشویی لولایی چیست؟

درب های کشویی با توجه به نیاز جامعه امروز در استفاده بهینه از فضا طراحی شده است، درب های وروی علاوه بر عملکرد جدا کننده و ارتباطی که دارند نقش مهمی نیز در دکوراسیون و طراحی داخلی و همچنین بهینه سازی فضا بر عهده دارند. درب کشویی که آن را با نام درب ریلی نیز می شناسند از جمله درب های کاربردی برای فضاهای کوچک و محدود به حساب می آید.

درب های کشویی به صورت حرکت افقی و در راستای درب به سمت چپ و یا راست حرکت می کنند و به همین دلیل فضای بسیار کمی را اشغال می کنند.

انواع درب کشویی لولایی

درب های شیشه ای کشویی لولایی بر اساس شکل ظاهری و متریال ساخت به انواع مختلفی تقسیم می شوند که مهمترین آنها عبارتند از:

درب کشویی شیشه ای

درب اتوماتیک لولایی شیشه ای از جنس شیشه تهیه می شوند و در سه حالت شفاف، نیمه مات و مات وجود دارند. انتخاب نوع شیشه درب های کشویی بستگی به کاربری فضایی که در آن نصب می شوند دارد. این درب ها علاوه بر زیبایی ظاهری که دارند دارای نصب آسان و نگهداری بدون دردسری بوده و برای مکان های پر رفت و آمد تجاری و اداری یک انتخاب مناسب است.

درب آکاردئونی و تاشو

درب اتوماتیک لولایی کشویی در کنار کارایی از زیبایی زیادی هم برخوردار هستند، در صورتی که فضای کمی برای درب های معمولی وجود داشته باشد می توان از این گزینه بهره مند شد. این درب ها به راحتی به شکل تاشونده در زمان باز بودن درب داخل یکدیگر به شکل آکاردئونی جمع می شوند.

درب کشویی دوتایی با طرح مشبک

درب کشویی دو لنگه به لحاظ زیبایی گزینه خوبی است ضمن این که در فضاهای بزرگ نیز می توان از آن استفاده کرد. ین درب ها نسبت به درب های لولایی دو لنگه معمولی فضای کمتری اشغال می کنند. این درب ها غالبا به شکل مشبک طراحی می شوند بنابراین امکان نوررسانی به واسطه آنها برای فضاهای تاریک مثل پارکینگ مهیا است.

درب کشویی مخفی

جدیدترین نوع درب های کشویی مدل درب کشویی مخفی است، این درب ها کاملا ساده، کارآمد و مقاوم هستند و نسبت به سایر مدلها قیمت درب کشویی لولایی این طرح گرانتر است. ابعاد این مدل درب های کشویی به صورت سفارشی و بسته به نیاز مشتری تعیین می شود.


مطلب پیشنهادی: در اتوماتیک


درب  اتوماتیک لولایی



مزایای درب کشویی لولایی

از جمله مزایای درب کشویی لولایی در کنار قیمت مناسبی که دارد می توان به موارد زیر اشاره داشت:

- قابل اجرا در دهانه های بزرگ و کوچک با چرخش 180 درجه

- عایق مناسب برای گرما و سرما

- جلوگیری از ورود گرد و غبار و خاک به داخل ساختمان

- امکان ورود نور به داخل ساختمان

- پیاده سازی تفکیک فضایی مناسب و ارزان قیمت

- سادگی ظاهری و ساختاری

- قابل شستشو و نظافت آسان

- سهولت در تولید و نصب

قیمت درب کشویی لولایی

قیمت درب لولایی با توجه به فاکتورهای بسیاری مشخص می شود که این فاکتورها شامل موارد زیر است:

- نوع شیشه انتخابی شامل شفاف، نیمه شفاف، مات، رنگی و ...

- اجرا یا عدم اجرای طرح سندبلاست

- نوع، جنس و کیفیت یراق آلات مصرفی

- وجود کتیبه روی درب

- متراژ درب

- نوع فریم

- نوع ریل


ویژگی های درب کشویی و لولایی

همانطور که اشاره کردیم این درب ها از مزایا و ویژگی های زیادی نسبت به سایر مدل درب ها برخوردار هستند. از جمله ویژگیهایی که می توان برای این مدل درب برشمرد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- بدون چارچوب، به‌طور کامل جهت نصب تنظیم می شود.

- انتخاب مناسبی برای درب شیشه‌ای انواع اماکن پر تردد است. در اماکن پر تردد می توان درب شیشه لولایی دو طرفه یا دو لنگه استفاده کرد.

- بدون محدودیت ارتفاع

- قابلیت چرخش غیر خودکار و دستی

- امکان بسته شدن خودکار درب

انواع درب شیشه ای لولایی و کشویی

همانطور که گفتیم درب های شیشه ای رایج ترین شکل درب کشویی و لولایی هستند که کاربرد زیادی برای دکوراسیون امکان عمومی و پر تردد دارند. در این بخش با هریک از این درب ها آشنا می شویم.

درب شیشه ای ریلی

درب های شیشه ای ریلی در گذشته های نه چندان دور داخل یک فریم باز و بسته می شدند. این فریم ها ظاهر ساده و U شکلی داشتند و به دو دسته روکار و توکار تقسیم می شدند، به مرور زمان درب های شیشه ای ریلی روال سنتی پشت سر گذاشته و با ظاهری زیباتر و استحکام بیشتر به بازار آمدند. ابزار و یراق آلات جدید مورد استفاده از این سبک با نام یراق رولینگ شناخته می شوند.

درب شیشه ای لولایی

این شکل از درب های شیشه ای نیز متداول ترین نوع درب لولایی هستند و شکل باز و بسته شدن آنها شبیه به درب های معمولی است و اصطلاحا به شکل پروانه ای باز و بسته می شوند.

استفاده از درب های شیشه ای لولایی از لحاظ هزینه نسبت به سایر مدل های دیگر مقرون به صرفه و راحت تر است. معمولا در بالای ساختمان ها، ورودی پاساژها، درب های مغازه ها، پاگردهای جلوی درب واحد در داخل ساختمان و … از این مدل درب استفاده می شود.

سخن پایانی

استفاده از درب اتوماتیک کشویی شیشه ای و لولایی بسته به کاربردی که دارند می توان مزایا و ویژگی های منحصر به خود را به همراه داشته باشد، بنابراین انتخاب این نوع درب بسته به نیاز کاربر و همچنین هزینه ای که برای نصب درب در نظر گرفته می شود صورت میگیرد.

قیمت درب کشویی لولایی بسته به یراق آلات به کار رفته در نصب درب، جنس درب، کیفیت قطعات و ... متغیر است، اما این درب ها نسبت به سایر درب های سنتی از زیبایی طراحی و همچنین کاربرد بیشتری بهره مند بوده و در بهینه سازی استفاده از فضا نقش مهمی دارند.

قیمت درب کشویی لولایی به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ایم مطلب به چند مورد از آن اشاره کردیم.برای خرید درب اتوماتیک لولایی با کارشناسان بتیس تماس بگیرید.شما می توانید آنلاین اقدام به خرید درب اتوماتیک لولایی کنید.

مطالعه بیشتر: درب اتوماتیک اسلایدینگ

ویژگی ها و قیمت درب کشویی لولایی

درب اتوماتیک لولایی یکی از محبوب ترین محصولات در دسته بندی درب های اتوماتیک است. این درب به راحتی باز و بسته می شود و تردد را برای همه ساکنین ساختمان امکان پذیر می کند. افراد سالمند و ناتوان با این درب راحت تر جا به جا می شوند. برای اینکه درب مورد نظرتان را پیدا کنید باید با انواع درب های اتوماتیک آشنا شوید. هر یک از این درب ها با پیکر بندی های مختلف در بازار به فروش می رسند. در ادامه درباره درب لولایی اتوماتیک بیشتر صحبت می کنیم.

اهمیت استفاده از درب لولایی اتوماتیک 

درب اتوماتیک لولایی یکی از تجهیزات قابل اعتماد و راحت برای دسترسی به داخل ساختمان است. امروزه درب های اتوماتیک محبوبیت زیادی دارند. آن ها در شکل ها و با ساختار های مختلفی طراحی و تولید شده اند. نصب درب های لولایی بسیار راحت است. بیشتر آن ها هم به صورت داخلی و هم به صورت خارجی باز می شوند. این باز و بسته شدن در هر دو جهت استفاده از آن ها را راحت می کند. متناسب با پیکربندی ساختمان می توانید آن را طوری تنظیم کنید که در یک یا هر دو جهت باز شود. استفاده از این درب ها معمولا در ساختمان های دولتی، مراکز خرید و ساختمان های تجاری رایج است. پانل های این نوع درب به صورت تکی یا دو تایی قابل نصب هستند. در اکثر درگاه های درب، امکان نصب و استفاده از درب های لولایی وجود دارد. درب اتوماتیک لولایی برای درب اتوماتیک بیمارستانی نیز کاربرد دارد.

مزیت های درب اتوماتیک لولایی

برای اینکه با درب اتوماتیک لولایی آشنا شوید، باید مزایای درب اتوماتیک را بشناسید. ایجاد یک فضای امن و راحت برای تردد در ساختمان اهمیت زیادی دارد. درب اتوماتیک یکی از این تجهیزات ضروری برای تردد راحت ساکنین است. این نوع درب مزایای زیادی برای ساکنین و صاحبان ساختمان دارد. یکی از مهم ترین مزایایی که درب های اتوماتیک دارند، تضمین بهداشت در آن هاست. مزیت بهداشتی درب های اتوماتیک خصوصا در کارخانه های تولیدی خاص، کارخانه های تولید غذا، کلینیک ها و بیمارستان ها اهمیت پیدا می کند. راحتی مهم ترین مزیتی است که در یک درب اتوماتیک وجود دارد. با استفاده از این درب ها نیازی به صرف انرژی زیاد برای باز و بسته کردن درب نیست. 

برای آشنایی با گیت کنترل تردد به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.



دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این محصول چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران ایران بالابر به اشتراک بگذارید.




تجربه و نظر کاربران :

: کاربر مهمان

سلام.قیمت درب کشویی لولایی چقدر هست؟

محصولات مرتبط
مقالات
پروژه ها
بیمارستان ولیعصر (عج)
بیمارستان ولیعصر (عج)

بیمارستان ولیعصر(عج) واقع در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) می باشد این بیمارستان ، به عنوان یکی از مراکز تحقیقات سرطان تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی تهران و زیرمجموعه انستیتوکانسر ایران (قطب علمی...

بیمارستان خیریه سوم شعبان
بیمارستان خیریه سوم شعبان

بیمارستان خیریه سوم شعبان در سال ۱۳۴۸ در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع در خیابان ری تهران توسط خیرین خریداری و با کوشش فراوان در سال ۱۳۵۴ به یاری خداوند بزرگ و همت والای افراد خیر به صورت درمانگاه و...