انواع درب اتوماتیک کرکره ای

امروزه استفاده از درب اتوماتیک کرکره ای به دلیل مزایای بسیار زیادی که این نوع درب ها دارند بسیار متداول شده است .در گذشته و قبل از وارد شدن درب های اتوماتیک از کرکره های دستی استفاده میشد که بسیار سنگین بودند و باز و بسته کردن آنها دشوار بود همچنین در برابر باران و رطوبت مقاوم نبوده و دچار زنگ زدگی میشدند و رنگشان پس از مدتی از بین رفته و نیاز به رنگ آمیزی مجدد داشتند.درحال حاضر و با ورود درب های اتوماتیک از جمله درب اتوماتیک لولایی این مشکلات حل شده است.

انواع درب اتوماتیک کرکره ای علاوه بر مغازه برای پارکینگ منازل ،فروشگاه ها ومراکز تجاری، مراکز صنعتی و حفاظ پنجره ها استفاده می شوند و دارای مزایای بسیار زیادی هستند ازجمله سهولت در استفاده، زیبایی ظاهر، امنیت بالا، مقاومت در برابر زنگ زدگی و از بین رفتن رنگ ، صرفه جویی در فضا و تنوع بالا درب های اتوماتیک کرکره ای بصورت استاندارد طراحی شده اند و نصب آنها بسیار ساده است. با این حال ، میتوانند با توجه به نیازوانتخاب مشتری وابعاد متفاوت ساخته شوند.

خرید درب اتوماتیک نیاز به کسب اطلاعات زیادی دارد که در این جا ما اطلاعاتی در مورد درب اتوماتیک کرکره ای در اختیار شما قرار می دهد.

انواع درب کرکره ای اتوماتیک با توجه به کاربرد و مواد اولیه آن متفاوت می باشد که در زیر به برخی از انواع آن خواهیم پرداخت.


انواع درب اتوماتیک کرکره ای پارکینگ

بسته به سلیقه مشتری و نوع پارکینگ انواع مختلفی از درب کرکره ای برای پارکینگ وجود دارد که هر کدام ویژگی خاص خود را دارند. درب کرکره ای پارکینگ می تواند از جنس آلومینیوم و استیل باشد که جنس استیل در برابر زنگ زدگی مقاومت بالایی دارد دارد و جنس آلومینیومی عایق خوبی در برابر صدا و حرارت می باشد.


درب کرکره ای اتوماتیک سکشنال

یکی از مدرنترین و استانداردترین نوع درب های کرکره ای اتوماتیک برای پارکینگ میباشد که از ویژگی آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

درزیر سقف جمع می شود بسیار سریع و کم صداست ، دارای سیستم ایمنی ضد سقوط می باشد ،امنیت بالایی دارد ،دارای سنسور یا حسگر بوده واگر شی یا مانعی در زیر درب قرار گرفته باشد به صورت اتوماتیک به عقب برمیگردد .موتور آن از نوع ساید گیربکسی است و با استفده زیاد دچار هیچ گونه مشکلی نخواهد شد .


مطلب پیشنهادی: درب اتوماتیک


درب آلومینیومی

این نوع درب به دلیل نوع رنگ آنکه از نوع کوره ای الکترواستاتیک است مقاومت بسیار بالایی در برابر دما، ضربات و خط و خش دارد.


درب گالوانیزه فوم دار

جنس این نوع درب کرکره ای اتوماتیک از آلیاژ فولاد منیزیم است ودر داخل آن فوم فشرده به کار می رود.بسیار بی صدابوده و به همین دلیل برای پارکینگهای ضلع جنوبی ساختمان گزینه مناسبی است.دارای طرح ها و رنگهای متنوعی است و استحکام آنها به دلیل ضخامت بیشتر، نسبت به نوع آلومینیومی بیشتر می باشد.


انواع درب اتوماتیک کرکره ای برای منازل

در مدل های بالا درمورد درب کرکره ای پارکینگ صحبت کردیم که میتوانند برای کاربرد های تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار گیرند . انواع دیگری از درب کرکر ه ای برای منازل نیز وجود دارند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.


درب کرکره ای شفاف

این نوع از درب ها برای منازل مسکونی استفاده می شوند و دارای ایمنی ضد سرقت ، ضد ضربه و ضد گلوله می باشد. در ساختار این نوع درب ازیک نوع پلیمر به نام پلی کربنات استفاده شده است و برای منازلی که ایمنی بالایی احتیاج دارند ،بهترین جایگزین برای انواع درب کرکره ای آلومینیومی و فولادی خواهند بود.


درب کرکره ای اتوماتیک برای پنجره

از درب کرکره ای پنجره ای برای مکان هایی که مسائل امنیتی اهمیت بیشتری دارد و بیشتر در معرض سرقت قرار میگیرند استفاده می شود . اگر ورود نور برایمان حائز اهمیت باشد میتوان از نوع پلی کربنات که شفاف است استفاده کرد در غیر این صورت مدل های دیگر نیز منعی ندارد.


درب کرکره ای اتوماتیک صوتی

درب کرکره ای صوتی در برابر نفوذ کوچک ترین صداها عایق می باشد و برای مکان های شلوغ شهری با آلودگی صوتی بالا و افرادی که نسبت به صدا حساس هستند بسیارمناسب و کاربردی است .


قیمت درب اتوماتیک کرکره ای

عوامل بسیار زیادی در تعیین قیمت درب کرکره ای تاثیرگذار است که در ادامه درباره برخی از این عوامل صحبت خواهیم کرد


نوع موتور

دو مدل موتور برای در بهای کرکره ای وجود دارد مدل توبولار و مدل ساید

موتور توبولار نسبت به موتور ساید ارزانتر هستند و برای کرکره های سبک و کوچک به کار می روند. قابل تعمیر نیستند و برای فضاهایی که رفت و آمد زیاد است مناسب نیستند اما فضای کمتری اشغال می کنند.

موتورهای ساید قوی ترین نوع موتور کرکره اتوماتیک هستند و برای کرکره های با وزن بالا و مکان ها ی پر تردد مناسبند و در صورت خراب شدن قابل تعمیر می باشند ولی فضای بیشتری اشغال می کنند و سرعت کمتری نیز دارند.


مطلب پیشنهادی : درب شیشه ای اتوماتیک 


نوع تیغه

تیغ های درب های کرکره ای اتوماتیک در جنس های آلومینیوم، پلی کربنات ،فولاد وغیره موجود می باشند که هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند.

تیغه های آلومینیومی ضد خش هستند وزن کمی دارند و برای مکان های پرتردد مناسبند. تیغه های فولادی یکی از بهترین انواع تیغه هاست استحکام بالایی داردو از نظر ظاهری با تیغه الومینیومی متفاوت است.تیغه های گالوانیزه نسبت به آلومینیومی استحکام بالاتر دارند اما ضد خش نیستند و برای منازل مسکونی و پارکینگ ها کاربرد دارند.

تیغه های پلی کربنات یا شفاف بیشتر در مکان های امنیتی استفاده می شوند زیزا مقاومت بسیار بالایی دارن و ضد خش ،ضد زنگ و ضد آتش سوزی هستندو قیمت آنها نیز بالاتر است.


اندازه و ابعاد

یکی دیگر از عواملی که بر قیمت درب کرکره ای موثر است اندازه وسایز در می باشد و بدیهی است که هرچه ابعاد کرکره بزرگتر باشد قیمت درب کرکره ای پارکینگ نیز بیشتر می شود.


مطالعه بیشتر:برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راهبند بازویی به این صفحه مراجعه کنید.

قیمت درب کرکره ای پارکینگ

هر روز بارها و بارها از ما سوال مشابهی پرسیده می شود، قیمت درب کرکره ا ی پارکینگ چقدر است؟

با پیشرفت در انواع درب های گاراژ، مواد، روش های ساخت و ساز و مکانیسم های عملیاتی در طول 15 سال گذشته، شما می توانید بهترین درب گاراژ را نصب کنید تا چیزهای بیشتری از یک پانل فولادی ساده در یک قاب چوبی ارائه دهید. انتخاب درب های گاراژ در حال حاضر بسیار زیاد است و تولید کنندگان برای درب های عایق، درب های عمودی بالارونده، درب های کشویی افقی و حتی درب های گاراژ با درهای کوچکتر ساخته شده برای دسترسی آسان عابر پیاده پیشنهاد دارن.

بررسی ویژگی ها و قیمت درب کرکره ای پارکینگ

آیا قیمت درب کرکره ای پارکینگ از دغدغه های شماست؟ برای اینکه یک درب مناسب و محکم برای درگاه پارکینگ نصب کنید، باید قیمت و ویژگی های هر یک انواع درب های پارکینگ را بررسی کنید. هر یک از انواع درب های پارکینگ دارای ویژگی های خاصی هستند. معمولا درب اتوماتیک از محبوبیت بالایی برخوردار است. خصوصا درب کرکره ای به دلیل جای کمی که اشغال می کند راحت تر هم است. عملکرد سریع و راحت درب کرکره ای آن را برای استفاده در انواع ساختمان ها مناسب کرده است. 

پارکینگ یک ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است. این پارکینگ باید با درب های مطمئن و در صورت ممکن زیبا پوشش داده شود. درب های زیادی وجود دارند که در این جهت مورد استفاده می گیرند. این درب ها با ساختار، مواد اولیه و اندازه های مختلفی ساخته می شوند. هر چقدر مواد اولیه ساخت درب با کیفیت تر و مقاوم تر باشد، هزینه نهایی درب هم افزایش پیدا می کند. نحوه باز و بسته شدن در هر یک از انواع درب ها متفاوت است. درب های سکشنال یکی از همین پیکر بندی هاست که به صورت افقی باز و بسته می شود. کرکره این درب بالای درگاه جمع می شود و کمترین فضا را اشغال می کند. درب های سکشنال یکی از محبوب ترین درب ها در مدل کرکره ای هستند.

درب های اتوماتیک گردان از دیگر انواع درب های اتوماتیک است که امروزه کاربرد زیادی دارد.


اهمیت استفاده از انواع درب اتوماتیک کرکره ای

انواع درب اتوماتیک کرکره ای در ساختمان های تجاری و مسکونی قابل استفاده هستند. آن ها به راحتی باز و بسته می شوند و در صرفه جویی زمان نقش تاثیرگذاری دارند. درب های کرکره ای به صورت اتوماتیک و توسط ریموت از راه دور قابل باز و بسته کردن هستند. آن ها در اندازه و با مواد اولیه مختلفی ساخته می شوند. امکان سفارشی سازی و آماده کردن آن ها متناسب با نیاز های شما هم وجود دارد. در ادامه درباره مزایا و تعمیر و نگهداری انواع درب اتوماتیک کرکره ای بیشتر صحبت می کنیم. 


مزایای درب اتوماتیک کرکره ای

حتما تا به حال در طول روز با یکی از این درب ها رو به رو شده اید. این درب ها از مواد اولیه ای با دوام ساخته شده اند که با استفاده از ریموت قابل باز و بسته شدن هستند. درب های کرکره ای معمولا از فولاد ساخته می شوند. فولاد ماده ای مقاوم است که در برابر ضربه و انواع آسیب ها خراب نمی شود. امنیت مهمترین دلیلی است که صاحبان کسب و کار از  درب اتوماتیک شیشه ای استفاده می کنند. این امنیت با مقاومت بالای درب تضمین می شود. درب های کرکره ای مانند یک عایق عمل می کنند. آن ها اجازه خارج شدن هوای مطبوع داخل ساختمان را نمی دهند. به علاوه در روز های گرم تابستان یا روز های سرد زمستان هوای بیرون به داخل نفوذ نمی کند. این مزیت دیگری برای ساختمان هایی است که در شرایط آب و هوایی خاصی قرار دارند. راحتی از دیگر مزایایی است که می توانیم به آن اشاره کنیم. دنیای امروز به سمت اتوماتیک شدن در حال پیشرفت است. یکی از نمودهای اتوماتیک شدن تجهیزات، در انواع درب اتوماتیک کرکره ای نمود پیدا می کند. با وجود این درب به صرف انرژی زیاد برای باز و بسته شدن نیازی نیست. درب اتوماتیک کرکره ای با سرعت بیشتری توسط موتور و ریموت باز و بسته می شود. این باز و بسته شدن سریع موجب صرفه جویی در زمان می شود. 


مطلب پیشنهادی: خرید درب اتوماتیک پارکینگ


اگر می‌خواهید اندازه‌گیری دهانه گاراژ خود را انجام دهید و قیمت درب کرکره ای پارکینگ را دقیق‌ حساب کنید با شماره 02174852 تماس بگیرید.

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این محصول چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران ایران بالابر به اشتراک بگذارید.




تجربه و نظر کاربران :

: کاربر مهمان

با مطالعه این مطلب و آشنایی با انواع درب اتوماتیک ،به ما در انتخاب درب اتوماتیک مناسب کمک زیادی کرد

: کاربر مهمان

ممنون از مطلب خوبتون، انواع درب اتوماتیک کرکره ای که در ایران موجوده با مشابه خارجی تفاوت زیادی نداره و به نظرم شرکت بتیس تو این حوزه عملکرد خوبی داشته

مقالات