درب اتوماتیک پارکینگ ایرانی

درب های اتوماتیک پارکینگ ورود به داخل پارکینگ را آسان می‌کند. البته تا زمانی که سیستم شما کاردرست می‌کند. اگر به دنبال خرید درب اتوماتیک پارکینگ هستید توصیه می‌کنیم که یک درب اتوماتیک پارکینگ ایرانی خریداری کنید.

قیمت درب‌ اتوماتیک پارکینگ ایرانی در مقایسه با نمونه‌های خارجی این محصول بسیار به‌صرفه‌تر است و همچنین این محصولات از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و می‌توان گفت که درب‌های پارکینگ اتومبیل ایرانی کاملاً با محصولات خارجی مشابه قابل‌رقابت هستند.

اگر می‌خواهید از سیستم درب پارکینگ خود بهتر مراقبت کنید، به مطالعه ادامه دهید تا در مورد نحوه کار سیستم درب اتوماتیک پارکینگ ایرانی بیشتر بدانید.

معرفی درب اتوماتیک پارکینگ ایرانی

درب اتوماتیک پارکینگ ایرانی راه حلی با دوام و با کیفیت برای ساختمان های عمومی و خصوصی است. امروزه بیشتر ساکنین ساختمان ها، به اهمیت استفاده از در اتوماتیک پی برده اند. از همین رو بیشتر آن ها از یک درب اتوماتیک برای پارکینگ استفاده می کنند. درب های پارکینگی اتوماتیک با استفاده از ریموت جا به جا می شود و کمترین انرژی را از شما می خواهند. در روز های سرد زمستان یا روز های گرم تابستان نیازی به باز و بسته کردن درب نیست و با یک ریموت به راحتی این اتفاق می افتد. در ادامه درباره مزایا و عملکرد درب اتوماتیک پارکینگ بیشتر صحبت می کنیم.

درب اتوماتیک پارکینگ ایرانی و خرید آن

درب های اتوماتیک پارکینگ رفت و آمد را برای ماشین ها و ساکنین راحت می کنند. آن ها با استفاده از ریموت باز و بسته می شوند تا نیازی به اعمال فشار و صرف انرژی از سوی شما نباشد. در شرایط آب و هوایی شدید، استفاده از این درب ها بسیار راحت است و نیازی نیست که درب را خودتان باز و بسته کنید. امروزه بیشتر ساختمان های مسکونی مدرن از این نوع درب بهره می برند. کیفیت زندگی شما با این درب بهبود پیدا می کند. قبل از اینکه برای خرید اقدام کنید، باید فاکتور هایی مثل اندازه درب و جنس آن را در نظر بگیرید. اندازه های استانداردی برای درب پارکینگ وجود دارد که امکان سفارشی سازی درب را از شما نمی گیرد. به راحتی می توانید اندازه مورد نظرتان را به شرکت تولید کننده سفارش دهید تا یک در متناسب با درگاه ساختمان تحویل بگیرید. پس از اندازه گیری درگاه درب، باید در نظر بگیرید که چقدر فضا برای باز و بسته شدن در اختیار دارید. درب اتوماتیک پارکینگ ایرانی تنوع زیادی دارد. شما می توانید متناسب با فضایی که در اختیار دارید، پیکربندی مورد نظرتان را انتخاب کنید. 

برای آشنایی با درب اتوماتیک کشویی به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.




درب اتوماتیک  پارکینگ ایرانی



درب بازکن و صفحه‌ کلید

یک درب بازکن اتوماتیک پارکینگ این امکان را به شما می‌دهد تا در را بدون هیچ تلاشی غیر از فشار دادن یک دکمه باز و بسته کنید، این بدان معنی است که شما می‌توانید به‌راحتی از داخل ماشین خود در را باز کنید.

این درب باز کن‌ها با استفاده از فرکانس‌های رادیویی کار می‌کنند. هنگامی که فرکانس‌ها مطابقت دارند، درب باز یا بسته می‌شود.

یک اشکال در این درب باز کن‌ها این است که مارک‌های خاص ممکن است از همان فرکانس استفاده کنند؛ بنابراین، اگر همسایه شما همان سیستم شما را دارد، ممکن است بتوانند درب پارکینگ شما را با ریموت خود باز کنند.

خوشبختانه، شما می‌توانید فرکانس را دربازکن واقعی درب پارکینگ در داخل پارکینگ تنظیم کنید. تا زمانی که همسایه شما فرکانس را نمی‌داند، نمی‌تواند ریموت خود را تغییر دهد تا با شما مطابقت داشته باشد.

در بیشتر موارد، صاحبان خانه صفحه‌کلید نیز دارند که می‌تواند با استفاده از آن درب خانه را باز کند. این صفحه‌کلید در خارج از خانه قرار دارد، بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که یک کد منحصربه‌فرد انتخاب کرده‌اید: اعداد تصادفی به‌جای آدرس، تاریخ تولد و غیره گزینه‌های مناسب‌تری هستند.

سیستم فنر و پیست

درب‌های پارکینگ سنگین هستند، بنابراین حتی یک سیستم اتوماتیک به کمک‌فنر به کمک نیاز دارد. فنرها بدون واردآمدن فشار زیاد به سیستم، درب را باز می‌کنند که می تواند باعث خراب شدن کل سیستم مسیر شود و باعث فشار یا آسیب دیدگی زیادی شود.

دو نوع فنر مورداستفاده درب‌های پارکینگ، فنرهای کششی و پیچشی هستند. فنرهای کششی، همان‌طور که از نام آن پیداست، برای کمک به باز و بسته شدن درب است، درحالی‌که فنرهای چرخشی برای کمک به بلند و بسته شدن درب به‌راحتی پیچ می‌خورند.

فنرهای درب پارکینگ به دلیل ایجاد وزن بالا برای تحمل آنها تحت‌فشار زیادی هستند، توصیه می‌شود هیچگاه برای تعویض آنها تلاش نکنید زیرا این کار بدون حضور یک متخصص کار بسیار خطرناکی است.

علاوه بر فنرها، درب منزل شما به راهنمایی احتیاج دارد. سیستم پیست در هنگام باز و بسته شدن مسیری را دنبال می‌کند.

اگر این مسیر کثیف باشد یا آسیب ببیند، ممکن است در خوب و یکنواخت باز شدن درب پارکینگ تأثیر منفی بگذارد. در موارد شدید، ممکن است درب دیگر به‌هیچ‌وجه نتواند باز یا بسته شود.


مطلب پیشنهادی: درب شیشه ای اتوماتیک 


سنسور چشم

به دلیل سنگینی درب، بسته شدن درب اتوماتیک پارکینگ بدون حسگر چشم می‌تواند یک خطر بزرگ باشد. سنسور چشم تضمین می‌کند هیچ چیزی در مسیر درب پارکینگ قرار ندارد.

این کار را با شلیک یک تیر ازیک‌طرف درب به‌طرف دیگر انجام می‌دهد. در صورت قطع شدن تیر، درب نمی‌تواند بسته شود.

بنابراین، اگر یک بچه کوچک زیر در ایستاده باشد و بخواهد آن را ببندد، درب متوقف می‌شود، تا از آسیب‌دیدگی شدید یا حتی مرگ جلوگیری کند.

خوشبختانه، اگر سنسور چشم از کار بیفتد، به این معنی نیست که وقتی کسی یا چیز دیگری سر راهش قرار دارد، درب بسته می‌شود.

به دلایل ایمنی، درب به‌احتمال زیاد از بسته شدن خودداری می‌کند، یا درباز می‌ماند. البته، این ویژگی‌های امنیتی درب پارکینگ شما را به‌شدت کاهش می‌دهد، به‌خصوص اگر متوجه نشوید که درب پشت سر شما باز شده است.

درهای اتوماتیک پارکینگ بدون داشتن ویژگی‌های ایمنی مناسب، مانند سنسور چشم، می‌تواند یک فاجعه باشد.

اگر صاحب‌خانه هستید، باید کاملاً درب اتوماتیک پارکینگ خود را بشناسید تا بتوانید آن را بهتر نگهداری کنید.

درب پارکینگ بزرگ‌ترین قسمت متحرک در هر خانه است و اطمینان از اینکه به‌درستی کار می‌کنید بسیار مهم است.

شما برای کاربرد صحیح به درهای پارکینگ خود نیاز دارید تا بتوانید به‌راحتی وارد خانه خود شوید و از آن خارج شوید، مخصوصاً اگر وسایل خود را داخل پارکینگ نگه می‌دارید. همچنین داشتن درب پارکینگ که به‌درستی کار نکند، یک خطر ایمنی است.

برای جلوگیری از پایین آمدن غیرمنتظره درب و صدمه به شخص یا حیوان، باید یک درب پارکینگ و دربازکن پارکینگ کاملاً کاربردی داشته باشید.

مکانیزم معکوس‌سازی که می‌تواند با چرخاندن حرکت درب پارکینگ در حال حرکت در عرض دو ثانیه خطر به دام افتادن را کاهش دهد

روشی برای اتصال دستگاه حسگر گیرافتادن خارجی اضافی یا پیشرفته

یک ساعت ۳۰ ثانیه‌ای برای ایجاد پشتیبان برای ماشه معکوس دوثانیه‌ای با بازکردن درب اگر ظرف ۳۰ ثانیه کاملاً بسته نشود درصورتی‌که کسی یا چیزی در زیر آن گیرکرده باشد.

روشی برای جداکردن درب از درب پارکینگ در صورت گرفتار شدن فرد در زیر آن به طور معمول یک دسته قرمز که از مسیر مرکزی آویزان است

در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری در درب یا درب بازکن خود، در تعمیر درب بازکن پارکینگ با یک متخصص تماس بگیرید.



درب اتوماتیک  پارکینگ ایرانی




درب اتوماتیک پارکینگ ایرانی و مزایای آن

1. راحتی

یکی از مزایای اصلی درب پارکینگ ریلی راحتی است زیرا مجبور نیستید برای باز یا بسته شدن گاراژ خود از ماشین خارج شوید.

2. روشنایی

درب بازکن اتوماتیک گاراژ مدرن با چراغ‌های داخلی تعبیه شده است تا گاراژ یا مسیر پارکینگ شما را روشن کند. این نوع نور می‌تواند در شب، در زمستان یا در هوای بد بسیار ارزشمند باشد.

3. امنیت

امنیت گاراژ از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که درب اتوماتیک گاراژ به حفظ امنیت خانواده، خانه و دارایی شما کمک می‌کند.

4. بسته شدن خودکار

بسته شدن خودکار به این معنی است که برای بستن در نیازی به بیرون آمدن از اتومبیل خود نخواهید بود یا یادتان است دکمه ریموت خود را فشار دهید. درب بازکن گاراژ شما نیز می‌تواند خود را ببندد.

5. مصرف کم انرژی

اگرچه درب بازکن اتوماتیک گاراژ می‌تواند بسیار پیشرفته و فنی باشد، اما برای کار به انرژی زیادی احتیاج ندارند. این امر باعث می‌شود که هزینه اجرای آنها بسیار مقرون‌به‌صرفه باشد و آسیب کمتری به محیط‌زیست وارد کند.

6. فناوری

دربازکن‌های مدرن درب گاراژ با ویژگی‌ها و امکانات مختلف در دسترس هستند تا راحتی بیشتری را برای شما فراهم کنند.

نتیجه‌گیری

از دیگر مزایای درب اتوماتیک پارکینگ ایرانی می‌توان به قابلیت کنترل شدن توسط برنامه‌های تلفن هوشمند اشاره کرد. اینها به شما این امکان را می‌دهد تا اطمینان حاصل کنید که درب منزل شما بسته است، هرکجا که باشید یا زنگ هشدار را بزنید تا از بازبودن درب خود مطلع شوید.

اگر قصد دارید برای پارکینگ منزل خود یک سیستم اتوماتیک نصب کنید پیشنهاد میشود که از سیستم‌های درب اتوماتیک پارکینگ ایرانی بتیس استفاده کنید.

این محصولات از نظر کیفیت و فناوری کاملاً به‌روز بوده و با وجود قیمت‌های بسیار مناسب‌تر به نصبت نمونه‌های خارجی کاملاً با برندهای مطرح خارجی قابل‌رقابت هستند.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این محصول چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران ایران بالابر به اشتراک بگذارید.




تجربه و نظر کاربران :

: کاربر مهمان

سلام درب اتوماتیک پارکینگ ایرانی چه برتری نسبت به انواع دیگه داره؟

بتیس : درب اتوماتیک پارکینگ ایرانی با فناوری جدید طراحی شده و راحت و ایمن می باشد.مصرف کم انرژی از دیگر برتری های درب اتوماتیک پارکینگ ایرانی نسبت به سایر انواع است.

: کاربر مهمان

از خرید درب اتوماتیک پارکینگ ایرانی از شرکت شما راضی هستم.خیلی ممنون

: کاربر مهمان

مطلبتون عالی بود،اطلاعات خوبی در مورد درب اتوماتیک پارکینگ ایرانی نوشته شده بود.

محصولات مرتبط
مقالات