درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

حتما شما هم هنگام وارد شدن به فروشگاه ها ، بانک ها، ادارات و خیلی مکان های دیگر با درب های کشویی شیشه ای گه به طور اتواتیک باز و بسته می شوند برخورد داشته اید به این نوع درب ها ، درب اتوماتیک شیشه ای کشویی گفته می شود. درب شیشه ای کشویی اتوماتیک امروزه جزء لاینفک بسیاری از ساختمان ها به شمار می آیند و با عملکرد سریع و اتوماتیک خود ،باعث راحتی و آسایش کاربران شده است.درب اتوماتیک شیشه ای کشویی از بهترین و باکیفیت ترین انواع درب های اتوماتیک است .با اطمینان می توانید درب اتوماتیک شیشه ای کشویی را خریداری کنید و به راحتی استفاده کنید.درب اتوماتیک گردان شیشه ای از انواع دیگر درب اتوماتیک است.

در این مطلب شما را با درب های شیشه ای کشویی آشنا می کنیم.برای کسب اطلاعات در مورد انواع درب های شیشه ای کشویی با ما همراه باشید.

کاربرد درب های شیشه ای کشویی:

عملکرد ساده درب اتوماتیک شیشه ای کشویی- غلتک های بلبرینگ دوتایی، تنظیم کننده های تسطیح مستقل و عملکرد خنثی از نظر آب و هوا به معنای عملکرد آسان درب های شیشه ای کشویی، حتی در سخت ترین محیط ها است.

راحتی درب اتوماتیک شیشه ای کشویی- قاب با یک غلاف  سفت و سخت برای دوام و حداقل نگهداری پوشیده شده است.

آرامش ذهن درب اتوماتیک شیشه ای کشویی- ساخت و ساز محکم و ایمن با نقاط قفل متعدد سطح امنیتی بیشتری را برای درب های شیشه ای کشویی ارائه می دهد.

آسایش درب اتوماتیک شیشه ای کشویی - ویژگی‌های طراحی مستمر از آب‌وهوا و در هم تنیدگی در درب های کشویی شیشه ای به خانه شما کمک می‌کند تا خانه‌تان را بدون پیش‌ران نگه دارید و در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید.

تطبیق پذیری درب اتوماتیک شیشه ای کشویی - درب های کشویی شیشه ای در پیکربندی های تک و چند صفحه ای و همچنین اندازه های سفارشی موجود است.

امروزه استفاده از درب کشویی شیشه ای رایج است و آشنایی با ویژگی های درب کشویی شیشه ای برای همه ما جالب و ضروری است.در این مطلب شما را با درب کشویی شیشه ای آشنا می کنیم.

اجزای تشکیل دهنده درب برقی کشویی شیشه ای شامل شیشه ،فریم ، اپراتور،موتور،باتری،مرکز کنترل می باشد.در این مطلب شما را با درب شیشه ای کشویی اتوماتیک و قیمت درب شیشه ای کشویی و عوامل موثر در آن آشنا می کنیم.

شیشه درب برقی کشویی باید از کیفیت و استحکام بالایی برخوردار باشد تا در برابر تغییرات دمایی و ضربه مقاومت لازم را دارا باشد برای این منظور شیشه سکوریت بهترین نوع می باشد.

مهم ترین بخش درب شیشه ای کشویی اتوماتیک ، اپراتور آن می باشد که در برند های گوناگون موجود می باشد.

درب شیشه ای کشویی فریم دار برقی انواع مختلف با رنگ های گوناکون بوده و معمولا از جنس آلومینیوم با پوشش آبکاری شده و یا روکش استیل می باشد.

باتری درب های شیشه ای کشویی برای مواقع قطعی برق استفاده می شود و قابلیت شارژ شدن نیز دارد.

مرکز کنترل درب شیشه ای کشویی اتوماتیک درواقع یک جعبه می باشد که فرمان باز و بسته شدن را صادر می کند به این صورت که یک ریز پردازنده فرمان صادر شده را به موتور درب انتقال داده و درب باز یا بسته می شود.

بتیس انواع درب کشویی شیشه ای اتوماتیک را با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار می دهد با ما همراه باشید تا بیشتر با کاربرد درب کشویی شیشه ای اتوماتیک آشنا شوید.

درب های کشویی شیشه ای انواع مختلفی دارن که شما می توانید بعد از آشنایی با مشخصات درب های کشویی شیشه ای اقدام به خرید کنید.

اگر به دنبال کسب اطلاعات درباره خرید درب اتوماتیک شیشه ای هستید به این صفحه مراجعه کنید.

ویژگی ها و خصوصیات ریزپردازنده و سنسورهای درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی قابلیت برنامه ریزی و خود تنظیمی داشته باشد

درب های کشویی شیشه ای نیروی مناسب را باتوجه به وزن لت های درب، برای باز و بسته شدن فراهم کند.

درب کشویی شیشه ای در برابر نوسانات برق مقاومت کافی داشته باشد.

قابلیت تجهیز درب کشویی اتوماتیک شیشه ای به سیستم های حفاظتی را دارا باشد

قابلیت تنظیم سرعت باز و بسته شدن درب اتوماتیک شیشه ای کشویی را داشته باشد.

سرعت ترمز درب کشویی شیشه ای برای جلوگیری از به هم خوردن لت های درب قابل تنظیم باشد.

در هنگام قطع شدن برق به باتری متصل شود تا درب شیشه ای کشویی برقی به کار خود ادامه دهد.

درب های شیشه ای کشویی برقی انواع مختلفی دارد . از ازجمله درب های کشویی شیشه ای میتوان به انواع اسلایدینگ، تلسکوپی ، منحنی اشاره کرد در واقع عملکرد تمتمایندرب هب شبیه به هم می باشد و تفاوت آنها بیشتر در شکل ظاهری آنها می باشد.

یکی دیگر از اجزای درب های کشویی شیشه ای اتوماتیک ، سنسور یا رادار می باشد .سنسور درب های شیشه ای کشویی انواع مختلفی دارد مانند سنسور راداری، مادون قرمز و ماوراء صوت که در ادامه اندکی درمورد هریک بحث خواهیم کرد.

سنسور راداری این نوع سنسور ،قابلیت تشخیص افراد را در یک محدوده خاص دارد و یکی از انواع مقرون به صرفه سنسور درب برقی کشویی شیشه ای می باشد.

از مزیت های این نوع سنسور در درب شیشه ای کشویی اتوماتیک میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

سنسور در درب کشویی شیشه ای اتوماتیک از ورود و نفوذ مواد خارجی مانند چوب و پلاستیک و غیره جلوگیری می کند.

قابلیت تشخیص افراد در محدوده ای خاص که این امر باعث می شود درب شیشه ای کشویی بی مورد باز وبسته نشود.

میزان حساسیت این سنسورها در درب های کشویی شیشه ای قابل تنظیم می باشد.

اگر به دنبال درب اتوماتیک پارکینگ هستید به این صفحه مراجعه کنید.


درب اتوماتیک شیشه ای کشویی



معایب سنسور های راداری برای درب های شیشه ای کشویی

مهم ترین ایراد این نوع سنسور در درب های کشویی شیشه ای عدم توانایی شناسایی اشیا ثابت می باشد.

ممکن است ناهماهنگی و نقص هایی در عملکرد درب شیشه ای اتوماتیک کشویی با توجه به میزان سرعت، زاویه واندازه اجسام و یا افراد در حال حرکت ، به وجود بیاید.

سنسور مادون قرمز: این نوع سنسوربه اشعه مادون قرمز ناشی از حرارت حساس درب های کشویی شیشه ای می باشد و به آن سنسور حرارتی نیز گفته می شود.

مزایای سنسور مادون قرمز درب کشویی شیشه ای اتوماتیک

دارا بودن قابلیت تنظیم عمق و عرض محدوده تشخیص آن

دقت بالا و فضای عملکرد قابل تنظیم که با توجه به آن می توان نوعی سنسور ضد برخورد با استفاده از آن طراحی کرد

معایب سنسور مادون قرمز:از آنجا که این نوع سنسور به دما حساس می باشد در محیط های گرم ویا در زیر تابش مستقیم آفتاب ممکن است به مشکل بخورد.

سنسور ماورا صوت: در این نوع سنسور یک فرستنده و گیرنده اولتراسونیک تعبیه می شود. امواج اولتراسونیک توسط فرستنده ارسال شده وحضور شئ توسط فرکانس برگشتی که توسط گیرنده دریافت می شود ،تشخیص داده می شود. فضایی که این نوع سنسور پوشش می دهد به صورت دایره ای است و حساسیت رادار را می توان با استفاده از تنظیم قدرت امواج فرستنده تغییر داد.

از مزیت های سنسور ماورائ صوت میتوان به قابلیت تطابق با شرایط آب و هوایی و عدم حساسیت به تابش نور خورشید اشاره کرد.استفاده از این نوع سنسور امروزه در درب های کشویی برقی بسیار متداول می باشد.

قیمت درب شیشه ای کشویی

قیمت درب شیشه ای کشویی به عوامل مختلفی بستگی دارد در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد

یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت درب کشویی اتوماتیک شیشه ای برقی برند اُپراتور مورد نظر (کشور و شرکت تولید کننده) می باشد.

جنس فریم درب اتوماتیک شیشه ای کشویی و ابعاد آن نیز در قیمت موثر است.

ابعاد و اندازه شیشه و نوع آن در تعیین قیمت انواع درب اتوماتیک کشویی تاثیرگذار است و معمولا شیشه سکوریت قیمت بالاتری دارد. شکل شیشه نیز موثر است به عننوان مثال شیشه منحنی قیمت بالاتری دارد.

نوع موتور و میزان قدرت نیز بر قیمت درب کشویی شیشه ای برقی موثر است.

درصورتی که بخواهید طرح یا آرم و لوگویی روی شیشه طراحی کنید قیمت درب شیشه ای کشویی بالاتر می رود.

قیمت انواع درب اتوماتیک کشویی به کیفیت آن بستگی دارد.برای اطلاع از قیمت انواع درب اتوماتیک کشویی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت درب شیشه ای کشویی به عوامل زیادی بستگی دارد که در این جا به چند نمونه از آن اشاره کردیم.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت درب شیشه ای کشویی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مزایای درب اتوماتیک شیشه ای کشویی 

  • جلوگیری از اتلاف انرژی
  • رعایت بهداشت وجلوگیری از انتقال بیماری ها به دلیل عدم برخورد افراد با درب
  • حرکت سریع و کم صدای درب
  • راحتی کاربران و تکریم ارباب رجوع
  • امنیت و حفاظت بالا و بسیاری موارد دیگر که باعث استفاده گسترده درب های شیشه ای کشویی اتوماتیک برای مکان های مختلف شده است.

با آشنایی در مورد درب اتوماتیک شیشه ای کشویی می توانید راحت تر اقدام به خرید انواع درب شیشه ای کشویی کنید.

مطالعه بیشتر:برای اطلاع از قیمت درب گردان و درب کشویی اتوماتیک اسلایدینگ می توانید به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.

قیمت درب شیشه ای کشویی در انواع مختلف به عوامل مختلفی بستگی دارد.یکی از عوامل موثر بر آن این می باشد، مانند درب شیشه ای کشویی که در بالا در مورد آن توضیح دادیم.از دیگر عوامل موثر در آن کیفیت آن می باشد.کیفیت و نوع کاربرد درب کشویی شیشه ای اتوماتیک از مهمترین عوامل تاثیرگذار در این درب هستند.

درب شیشه ای کشویی پاسیو چیست؟

درب شیشه ای کشویی پاسیو از صفحات شیشه ای تشکیل شده اند که به صورت افقی باز می شوند. این درها باز نمی شوند، بنابراین فضای کمتری برای کار کردن نیاز دارند. ایجاد فضاهای روشن و مطبوع، درب شیشه ای کشویی پاسیو، مقدار زیادی هوای تازه و نور طبیعی را وارد می کنند. با هر دو سبک سنتی و معاصر، آنها مکمل هر خانه ای هستند. درب شیشه ای کشویی در قالب های چوبی، فایبرگلاس یا وینیل و پیکربندی های 2، 3 و 4 پنل برای مطابقت با نیازهای هر پروژه یا بودجه موجود هستند.

درب کشویی شیشه ای اتوماتیک درجه راحتی بیشتری را تضمین می کنند زیرا می توانند بدون تماس باز و بسته شوند. درب کشویی شیشه ای اتوماتیک در ترکیب با پیشرفته‌ترین سیستم‌های کنترل دسترسی، تعیین می‌کنند که چه کسی مجاز به دسترسی است، از مسیرهای فرار محافظت می‌کند و دسترسی بدون مانع را تضمین می‌کند. درب کشویی شیشه ای اتوماتیک یک راه حل مدرن ورودی برای ساختمان های عمومی، فرودگاه ها، ایستگاه های راه آهن، مراکز خرید، بانک ها، بیمارستان ها و مراقبت های مسکونی برای سالمندان و معلولان ارائه می دهند.

همچنین می توان از درب کشویی شیشه ای اتوماتیک برای تحقق راه حل های پیچیده معماری در زمینه طراحی نما استفاده کرد. مناسب ترین سیستم درب کشویی شیشه ای اتوماتیک را می توان بر حسب نیاز از میان انبوهی از امکانات فنی و خلاقانه انتخاب کرد. درب کشویی شیشه ای اتوماتیک راه حل های سفارشی برای پاسخگویی به همه چالش ها و انتظارات برای ورود، خروج و عبور ایمن و بدون مانع ارائه می دهد.

مطالعه بیشتر: درب هرمتیک

درب کشویی برقی

چندین سال است که درب های اتوماتیک از جمله درب کشویی شیشه ای جزء جدایی ناپذیر بسیاری از ساختمان ها می باشد در این بین درب کشویی برقی در ایران بسیار پرطرفدار است زیرا برای اکثر ورودی ها و ساختمان ها درب های شیشه ای کشویی برقی قابل استفاده است و نیاز به فضای زیادی ندارد ،نصب درب های کشویی برقی ساده و آسان است، قیمت مناسبی دارد ، عبور و مرور را آسان می کند و زیبا و شیک است. همه این ویژگی ها باعث شده که درب کشویی برقی انتخاب بسیاری از افراد برای ورودی ساختمان باشد.

درب های شیشه ای کشویی برقی مزایای بسیار زیادی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.این نوع درب بسیار زیبا و مدرن می باشد و باعث ایجاد حس تکریم ارباب رجوع می گردد.علاوه بر اینکه باز و بسته شدن آن سریع بوده، بی صدا و روان نیز هست. استفاده از درب کشویی شیشه ای مصرف انرژی را تاحد زیادی کاهش می دهد و از آنجا که میتوان تعداد لنگه های ثابت و متحرک آن را تغییر داد قابلیت استفاده برای موقعیت ها و مکان ها و ورودی های مختلف را دارد. در درب اتوماتیک ریلی کشویی برقی یک باتری تعبیه می شود که در زمان قطع شدن برق ،درب از کار نیفتد. این درب ها برای مکان هایی که رعایت نکات بهداشتی اهمیت دارد مانند بیمارستان ها و مراکز درمانی بسیار مفید می باشند زیرا که باز و بسته شدن آن توسط یک سنسور که توانایی تشخیص حضور افراد را دارد انجام می شود و دیگر نیازی به استفاده از دست ها نیست.درب های اتوماتیک کشویی را می توان به سیستم های کنترل تردد و سیستم های حفاظتی تجهیز کرد بنابراین از ایمنی بالایی نیز برخوردار می باشد.

درب های کشویی برقی را میتوان در انواع مختلفی از جمله اسلایدینگ، تلسکوپی و منحنی طراحی کرد

درب کشویی یا اسلایدینگ از یک یا چند لنگه ثابت و یک یا چند لنگه متحرک تشکیل شده که میتواند با توجه به عرض ورودی و موقعیت ساختمان در حالت های تک لنگه ، دو لنگه، سه لنگه و چهار لنگه ساخته شود. مکنیزم عملکرد این نوع درب به صورت خطی بوده و معمولا از جنس شیشه همراه با فریم می باشد البته بدون فریم نیز ساخته می شود

درب تلسکوپی همانند درب کشویی مکانیزم خطی دارد و تفاوت آن در تعداد لنگه های متحرک می باشد که در درب های تلسکوپی بیشتر می باشد درنتیجه عرض باز شو درب افزایش می یابد و برای مکان هایی که میزان رفت و آمد و ازدحام زیاد باشد مناسب است.

درب کشویی منحنی نیز مانند درب اسلایدینگ می باشد و تنها تفاوت آن در شکل آن می باشد که به صورت منحنی می باشد و به شکل دایره کامل و یا نیم دایره طراحی و ساخته می شود و زیبایی خاص و منحصر به فردی دارد

درب های کشویی اتوماتیک دارای مرکز کنترل یا برنامه ریزی می باشد که با استفاده از آن میتوان وضعیت درب را تغییر داد و در حالت های دائم باز، دائم بسته، اتوماتیک دوطرفه، اتوماتیک یک طرفه و نیم باز تنظیم کرد.

در حالت دائم باز همان طور که از اسم آن مشخص است درب شیشه ای کشویی برقی به طور دائم باز می باشد و برای مواقعی که تردد و ازدحام زیاد است یا به هردلیلی نیاز به باز ماندن درب باشد کاربرد دارد.

در حالت دائم بسته درب بسته می ماند که معمولا در مواقع تعطیلی کاربرد دارد.

در حالت اتوماتیک دو طرفه درب از هردو سمت داخل و خارج با تشخیص حضور شخص به صورت اتوماتیک باز می شود.

در حالت اتوماتیک یک طرفه درب فقط از یک سمت باز می شود به عنوان مثال زمانی که ساعت کاری تمام شده میتوان با فعال کردن این حالت فقط به افرادی که در داخل هستند اجازه خروج داد تا افراد دیگری نتوانند داخل شوند.

در حالت نیمه باز که بیشتر در زمستان کاربرد دارد درب های شیشه ای کشویی به میزان کمتری باز می شود درنتیجه تبادل حرارتی با محیط بیرون کاهش می یابد واز هدر رفتن انرژی تا حدی جلوگیری می شود.

مجموعه بتیس مفتخر است تمامی خدمات مربوط به قیمت درب کرکره ای پارکینگ را در اختیار شما قرار دهد.


درب کشویی برقی



اجزای درب کشویی برقی

اجزای اصلی درب اتوماتیک کشویی شامل اپراتور،فریم و شیشه می باشد.

اپراتور این درب ها شامل موتور،گیربکس، مدار فرمان،سنسور یا سلکتور می باشد. میتوان گفت مهم ترین بخش یک درب اتوماتیک موتور آن می باشد به همین دلیل در انتخاب آن باید دقت کافی داشت . موتور های گوناگون با برند های مختلفی در بازار موجود می باشد که با توجه به نوع کارکرد درب ، میزان تردد و بودجه انتخاب های مختلفی در پیش رو است .

شرکت بتیس به عنوان نماینده انحصاری درب های اتوماتیک کمپانی ایتالیا با به کار گیری بهترین موتورها ، کیفتی عالی و قیمتی مناسب را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

مدار فرمان یا مدار کنترل دومین بخش مهم درب کشویی برقی می باشد. مدار فرمان مانند یک کامپیوتر عمل میکند به این صورت که با دریافت فیدبک های موتور و سنسور بلافاصله واکنش داده و باعث حرکت درب می شود.کیفیت مدار کنترل نیز همانند موتور از اهمیت بالایی برخور دار است زیرا اگر کیفیت خوبی نداشته باشد ممکن است باز وبسته شدن در با مشکل مواجه شود وسیستم آن اعلام خطا کرده و مجبور یاشیم که دستگاه را خاموش و روشن کنیم.

سنسور یا سلکتور یکی دیگر از قطعات در های اتوماتیک می باشد که وظیفه تشخیص حضور شخص یا مانع را برعهده دارد ودر بالای درب نصب می شود که با تشخیص حرکت یک پیام به مدار فرمان می فرستد و مدار فرمان نیز واکنش داده و درب باز می شود و همان طور که در بالا اشاره شد قابلیت تنظیم حالت های مختلف دائم باز و دائم بسته و .. را نیز دارد.

فریم درب های کشویی علاوه بر استحکام درب در زیبایی آن نیز تاثیرگذار است و انواع مختلفی از جمله آلومینیوم ، آلومینیوم آبکاری شده ، انادایز و استیل دارد ودر رنگ های مختلف موجود می باشد.

شیشه درب اتوماتیک نیز انواع مختلفی دارد که معمولا برای درب کشویی از شیشه سکوریت استفاده می شود و ضخامت آن نیز قابل تغییر می باشد.

شما را با درب های کشویی شیشه ای و درب شیشه ای کشویی برقی آشنا کردیم،می توانید راحت تر اقدام به خرید انواع درب های کشویی شیشه ای کنید.این اجزا در قیمت درب شیشه ای کشویی نیز تاثیر گذار است.

درب شیشه ای کشویی فریم دار

طیف وسیعی از سیستم‌های درب شیشه ای کشویی فریم دار ،با قاب فوق‌العاده باریک و با کارایی بالا به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بزرگ‌ترین دهانه‌های ساختاری را با حداقل فضای اشغالی ارائه دهند. درب شیشه ای کشویی فریم دار با بهترین مشخصات، به صورت کاملاً سفارشی ساخته می شوند و طرح های منحصر به فرد و راه حل های قابل انطباق را متناسب با نیازهای پروژه شما ارائه می دهند.

از طریق معماری مدرن، درب شیشه ای کشویی فریم دار دیگر بازشوهای ساده در یک دیوار نیستند. در عوض، درب شیشه ای کشویی فریم داربه بخش پیچیده و در عین حال کلیدی پیشنهاد معمار تبدیل شده اند که می تواند در خانه و یا هر مکان دیگر استفاده شود و علاوه بر زیبایی مستحکم و بادوام است.

درب شیشه ای کشویی فریم دار با قاب باریک ترکیب پیشرفته آلومینیوم عایق ‌شده و شیشه‌های ساختاری به ما اجازه می‌دهد تا سطوح شیشه‌ای را به حداکثر برسانیم و زیبایی خاصی به محیط ببخشیم.

امروزه استفاده از درب شیشه ای کشویی فریم دار در جهان بسیار پرطرفدار شده است زیرا عمر درب شیشه ای کشویی فریم دار بسیار بالاست و تعمیر و نگهداری آن آسان و مقرون به صرفه است.

برای اطلاع در مورد قیمت درب اتوماتیک با ما تماس بگیرید.

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی به صورت فریم دار یا بدون فریم دارای کارایی های متفاوتی است که می توان باتوجه به کاربرد مورد نظر شما از درب اتوماتیک شیشه ای کشویی نوع آن را انتخاب کنید.

قیمت درب اتوماتیک

یک خرید هوشمندانه نیازمند بررسی دقیق قیمت ها در شرکت و محصولات مختلف است. قیمت در اتوماتیک به عوامل مختلفی بستگی دارد. معمولا کیفیت در اتوماتیک رابطه مستقیمی با قیمت دارد؛ به این معنا که هر چقدر کیفیت بهتر باشد، قیمت محصول هم افزایش پیدا می کند. معمولا برای ساخت درب های با کیفیت از مواد اولیه خوبی بهره گرفته شده است. برای اینکه این فاکتور به خوبی مورد بررسی قرار گیرد، در ادامه درباره عوامل موثر بر قیمت درب شیشه ای کشویی برای خرید درب اتوماتیک بیشتر صحبت می کنیم.

اندازه درب های اتوماتیک

هر چقدر درب بزرگ تر باشد، از مواد اولیه بیشتری در ساخت آن استفاده شده است. این مواد اولیه بیشتر به معنای قیمت نهایی بالاتر است. معمولا درب های بزرگ برای ساختمان های تجاری و پر رفت و آمد استفاده می شوند. درب شیشه ای بزرگ تر با پانل های بزرگ تر و بیشتر ساخته و نصب می شود. 

مواد اولیه درب

به جز کیفیت مواد اولیه، نوع آن هم در قیمت درب شیشه ای کشویی تاثیرگذار است. معمولا درب های شیشه ای با مواد اولیه آماده و استاندارد قابل خریداری هستند. با این حال سفارشی سازی گزینه ای است که می توانید به آن فکر کنید. هر یک از مواد اولیه دارای قیمت متفاوتی هستند. به عنوان مثال آلومینیوم یکی از خوش قیمت ترین مواد اولیه برای ساخت پانل درب های اتوماتیک است. از طرف دیگر شیشه های دوجداره به دلیل ساختار و کیفیت بالایی که دارند، قیمتشان بالاتر است. 

قاب ها

قاب درب شیشه ای به نوعی از ملزومات ایمنی آن به حساب می آید. در صورتی که از قاب استفاده کنید، ایمنی و سلامت درب شیشه ای تامین می شود. معمولا قاب های آلومینیومی طرفدار بیشتری دارند. آن ها از لب پر شدن درب و آسیب به آن جلوگیری می کنند. خصوصا اگر درب مورد نظر شما کشویی باشد، وجود قاب از استهلاک و شکستگی آن جلوگیری می کند.

نصب و تعمیرات

علاوه بر همه فاکتور هایی که در بالا به آن ها اشاره کردیم، باید هزینه نصب و تعمیرات یک درب را هم در نظر بگیرید. درب های اتوماتیک مانند درب اتوماتیک اسلایدینگ ساختاری متفاوت و پیچیده دارند. آن ها با کمک افراد حرفه ای و متخصص در این حوزه نصب می شوند. در صورتی که درب به درستی نصب شود، عملکرد بهتر و دقیق تری خواهد داشت. به علاوه نصب، تعمیرات هم در بلند مدت اهمیت زیادی دارد. یک برنامه برای تعمیرات درب داشته باشید که هر چند وقت یک بار از عملکرد درست آن اطمینان پیدا کنید.

در این مطلب شما را برای خرید درب اتوماتیک راهنمایی کردیم در صورت داشتن سوال باما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرکت درب اتوماتیک با کارشناسان ما تماس بگیرید

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این محصول چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران ایران بالابر به اشتراک بگذارید.




تجربه و نظر کاربران :

: کاربر مهمان

سلام . آیا خرید درب اتوماتیک خدمات پس از فروش دارد؟

: کاربر مهمان

سلام رنگ درب در قیمت درب اتوماتیک تاثیر داره؟

: کاربر مهمان

سلام چگونه میتونم اینترنتی خرید درب اتوماتیک شیشه ای را انجام بدم؟

بتیس : سلام.برای خرید درب های کشویی شیشه ای با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بتیس : سلام.برای خرید درب شیشه ای کشویی با ما تماس بگیرید.

: کاربر مهمان

برای دریافت لیست درب شیشه ای اتوماتیک با چه شماره ای می توانم تماس بگیرم؟

پشتیبانی سایت : درب شیشه ای اتوماتیک انواع مختلفی دارد برای دریافت لیست درب شیشه ای اتوماتیک با شماره 02174852 تماس بگیرید.

: کاربر مهمان

سلام .درب شیشه ای کشویی برقی چه امکاناتی دارد؟

بتیس : سلام وقت بخیر درب برقی کشویی شیشه ای امکانات زیادی از جمله قابلیت کنترل و تشخیص افراد را دارد .استفاده از درب برقی کشویی شیشه ای بسیار ساده است.

: کاربر مهمان

سلام .آیا درب اتوماتیک شیشه ای کشویی میتونم آنلاین خریداری کنم؟

بتیس : سلام وقت بخیر برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای کشویی و اطلاع از قیمت درب شیشه ای کشویی با ما تماس بگیرید.

: کاربر مهمان

درب شیشه ای کشویی اتوماتیک در چه رنگ هایی قابل سفارش است؟

بتیس : سلام وقت بخیر درب کشویی شیشه ای اتوماتیک در رنگ های مختلف قابل سفارش است.

: کاربر مهمان

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی مناسب چه مکان هایی هست؟

بتیس : سلام.وقت بخیر درب اتوماتیک شیشه ای کشویی برای مکان های پر رفت و آمد مناسب است.برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای با کارشناسان ما تماس بگیرید.

: کاربر مهمان

سلام.من قصد خرید درب اتوماتیک شیشه ای دارم.چنتا سوال داشتم با چه شماره ای تماس بگیرم؟

بتیس : سلام،وقت بخیر.شما می توانید برای کسب اطلاع در مورد درب شیشه ای کشویی اتوماتیک و خرید آن با شماره 02174852 تماس بگیرید.

: کاربر مهمان

سلام چند ماهی هست که درب کشویی شیشه ای گرفتم از هر نظر عالیه.

بتیس : سلام وقت بخیر ممنون از اعتماد شما به ما در صورت داشتن سوال در مورد درب کشویی اتوماتیک با کارشناسان ما تماس بگیرید.

: کاربر مهمان

سلام لطفا شرایط خرید درب اتوماتیک شیشه ای را می فرمایید؟

بتیس : سلام وقت بخیر برای اطلاع از شرایط خرید درب اتوماتیک شیشه ای با کارشناسان بتیس تماس بگیرید.

: کاربر مهمان

سال گذشته درب اتوماتیک کشویی از شما خریداری کردم ،خیلی راضی هستم .درب اتوماتیک کشویی علاوه بر رعایت بهداشت بیشتر از اتلاف انرژی خیلی جلوگیری شد.

: کاربر مهمان

قیمت درب شیشه ای کشویی با نصب آن چقدر هست؟

بتیس : برای دریافت لیست قیمت درب شیشه ای کشویی با شرکت بتیس تماس بگیرید.

: کاربر مهمان

سلام از خرید درب کشویی شیشه ای اتوماتیک بتیس راضی هستم.تشکر

بتیس : سلام ممنون از اعتماد و انتخاب شما برای خرید درب اتوماتیک کشویی بتیس.

: کاربر مهمان

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی برای کجاها قابل اجرا هست؟

بتیس : سلام وقت بخیر درب شیشه ای کشویی اتوماتیک برای مکان های مختلف قابل اجراست.کارشناسان ما مکان مورد نظر شما را بازدید می کنند و درب اتوماتیک شیشه ای کشویی مناسب را برای شما طراحی و نصب می کنند.

: کاربر مهمان

،درب شیشه ای کشویی و کاربرد آن به خوبی توضیح داده شده بود ممنون

: کاربر مهمان

درب برقی کشویی شیشه ای برای فروشگاها عالیه، هزینه نگهداری مناسب و عمر بالایی داره، هفت ساله که درب برقی کشویی شیشه ای دارم توی فروشگاهم و هنوز مثل روز اولشه

بتیس : سلام، دقیقا درست میفرمایید. درب های کشویی شیشه ای، درب های بسیار بادوامی هستند.

محصولات مرتبط
مقالات