درب اتوماتیک ریولوینگ

انسان‌ها همیشه به دنبال امنیت بیشتر و همچنین ارائه محصولات با کیفیت و شیک هستند. این مسئله برای درب خانه‌ها، مغازه‌ها و فروشگاه‌های بزرگ هم صدق می‌کند. هر ساله شاهد پیشرفت در این خصوص هستیم و درب‌هایی شیک و جذاب روانه بازار می‌شوند تا درصد زیادی از انسان‌ها نسبت به خریدشان اقدام نمایند.

اگر پیگیر مطالب موجود در سایت ما باشید، حتما می‌دانید که تا کنون مقالات و اخباری را پیرامون این حوزه در دسترس قرار داده‌ایم. حال امروز با مقاله‌ای متفاوت در خدمت شما عزیزان هستیم و می‌خواهیم در مورد درب اتوماتیک ریولوینگ صحبت داشته باشیم.انواع سیستم های درب اتوماتیک چند سالی می‌شود که ساخته شده‌اند و مورد استقبال مردم زیادی هم قرار گرفته‌اند.

حال در صورتی که شما هم هر نوع ملکی را در اختیار دارید و به دنبال این هستید که علاوه بر ظاهر زیبا، امنیت بالایی را هم در آن به وجود آورید، مطمئنا نیم نگاهی به درب اتوماتیک ریولوینگ هم دارید. البته به جز این درب، درب‌های دیگری هم هستند که مورد استفاده مردم قرار می‌گیرند و نباید از آن‌ها غافل شد. با این حال، اکنون می‌خواهیم ببینیم که آیا خرید این درب‌ها از هر نظر ارزش خواهد داشت یا خیر.

بنابراین پیشنهاد ما این است که تا پایان این مقاله همراه ما باشید. به جز تعریف این درب‌ها، به سراغ مزایا، اندازه، انواع و قیمت آن‌ها نیز خواهیم رفت. بی شک در پایان می‌توانید تصمیم‌گیری بهتری برای خرید درب اتوماتیک مورد نیازتان داشته باشید. پس با ما همراه باشید تا به صورت مفصل به این موضوع بپردازیم. بهتر است همه چیز را با تعریف درب اتوماتیک ریولوینگ آغاز کنیم.

کارشناسان بتیس شما را در این زمینه راهنمایی می کنند.

درب اتوماتیک ریولوینگ چیست؟

ریولینگ نوعی از درب‌های اتوماتیک پرکاربرد هستند که عمدتا سه یا چهار درب کوچک در آن مشاهده می‌شود. تمام این درب‌ها بر روی یک میله محکم و استوار متصل است و اگر بخواهید به آن ملک وارد شوید، شاهد چرخیدن آن خواهید بود. میله ذکر شده هم در یک محفظه‌ای به شکل استوانه قرار دارد که آن هم از قدرت بالای خود برخوردار است.

اگر به دنبال کسب اطلاعات درباره درب شیشه ای اتوماتیک هستید به این صفحه مراجعه کنید.

انواع درب‌های اتوماتیک ریولوینگ

به صورت کلی پنج نوع درب اتوماتیک ریولوینگ داریم که بسته به نیاز خود می‌توانید یکی از آن‌ها را از آن خود کنید. البته انواع دیگری هم در این زمینه وجود دارند که چندان اهمیتی ندارند . کمتر استفاده می‌شوند. درب‌های اتوماتیک ریولینگ به صورت دو باله، سه باله و چهار باله از اصلی‌ترین‌ها هستند. برخی از این درب‌ها از ویترینی خارجی نیز برخوردار هستند که این خود مزایایی را در اختیار استفاده کنندگان قرار می‌دهد.

در نهایت به درب برقی ریولوینگ یا درب گردان می‌رسیم که یکی از گران‌ قیمت‌ترین‌ها و در عین حال برترین‌ها در این خصوص به شمار می‌رود. البته از این درب در هر جایی نباید استفاده کرد و صرفا از آن برای خروج اضطراری برخی اماکن نظیر فروشگاه‌های بزرگ بهره برده می‌شود. حال که انواع درب‌های ذکر شده را مورد بررسی قرار دادیم، بد نیست مزایای آن را هم بررسی نماییم.

معرفی درب اتوماتیک ریولوینگ

درب اتوماتیک ریولوینگ برای صرفه جویی در هزینه های انرژی بسیار کارآمد است. این درب مانند درب اتوماتیک کشویی می تواند سرعت تردد و ترافیک رفت و آمد در یک ساختمان را کنترل کند. درب اتوماتیک در هر طراحی و ساختاری رفت و آمد را برای ساکنین ساختمان راحت می کند. اینکه درب ریولوینگ برای چه ساختمانی مناسب تر است، به میزان ترافیک در تردد ساختمان بستگی دارد. برای ساخت درب های اتوماتیک گردان یا ریولوینگ از شیشه استفاده می شود. این شیشه ها نیاز به نیروی برق را کاهش می دهند و در زیبایی ساختمان نقش تاثیرگذاری خواهند داشت. 

ویژگی های طراحی درب اتوماتیک ریولوینگ

ورودی یک ساختمان بیان کننده هویت و شخصیت آن است. امروزه درب های اتوماتیک طرفداران زیادی پیدا کرده اند. آن ها تردد را راحت و سریع کرده اند. بسیاری از درب های اتوماتیک ترافیک تردد را کنترل می کنند و از هرج و مرج بیش از حد جلوگیری می کنند. درب های اتوماتیک تنوع زیادی دارند. از درب ورودی تا درب پارکینگ با استفاده از این درب ها پوشش داده می شوند. معمولا برای ساخت درب ریولوینگ از شیشه و قاب ها استفاده می شود. عرض و ارتفاع درب های شیشه ای ریولوینگ متنوع است و بر جذابیت آن می افزاید. یراق آلات و قاب های ضد زنگی که برای درب اتوماتیک ریولوینگ استفاده می شوند، به زیبایی ظاهری درب می افزایند. به طور کلی درب های شیشه ای ریولوینگ به دلیل استفاده از شیشه ها ظاهری مدرن دارند. با این حال امکان سفارش آن ها در سبک های کلاسیک و سنتی هم وجود دارد. در صورتی که برای ساخت قاب های درب اتوماتیک از فولاد ضد زنگ استفاده شود، بر دوام و طول عمر آن افزوده خواهد شد. 

برای آشنایی با درب اتوماتیک اسلایدینگ به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.

مزایای درب‌های اتوماتیک ریولوینگ

1- همان طور که در بالا هم گفته شد، امنیت این نوع از درب‌ها بسیار زیاد است. به بیان دیگر، افرادی که قصد دارند تا امنیت را در املاک خود به حداکثر برسانند، از این درب‌ها خریداری می‌کنند و همواره رضایت فراوانی هم از آن دارند. سختی این درب‌ها در درجه بسیار خوبی قرار دارد و همین باعث می‌شود که نفوذ افراد سودجو به آن کم شود.

2- به جز مورد گفته شده، باید به تمیزی داخل آن ملک نیز اشاره داشت. طراحی این درب‌ها به گونه‌ای صورت گرفته است که بعد از باز شدن، بلافاصله بسته می‌شود. در همین راستا، دیگر خبری از گرد و غبار در آن مکان نخواهد بود و افراد می‌توانند از این قضیه اطمینان حاصل کنند.

3- این درب‌ها با کنترل از راه دور نیز کنترل می‌شوند. پس در لحظاتی که مشکلی برای آن‌ها رخ دهد و یا نیاز باشد که از کنترل بهره ببرید، به آسانی قادر به انجام این کار خواهید بود. البته خبر خوب این است که این درب‌ها کمتر با ایرادات مختلف مواجه می‌شوند و عمر طولانی‌ای هم دارند.

4- شیک بودن درب‌های اتوماتیک ریولینگ هم بخص دیگری است که همواره افراد به آن اشاره دارند. مطمئنا این نوع از درب‌ها از نگاه مردم بیشتر به چشم می‌آید و معمولا از آن تعریف می‌کنند. به هر حال، شیک بودن فضایی مانند یک فروشگاه، بیشتر باعث جلب توجه و جذب مشتریان می‌شود. دیده شده که با وجود چنین درب‌هایی، استقبال انسان‌ها از آن مکان بیشتر و بهتر از گذشته رخ داده است.

برای اطلاع از قیمت گیت ورودی به این صفحه مراجعه کنید.


درب اتوماتیک  ریولوینگ




اندازه درب‌های اتوماتیک ریولینگ

نخست باید بدانید که درب‌های اتوماتیک ریولینگ در اندازه‌های یکسانی به وجود نمی‌آیند. این قضیه دست استفاده کنندگان را کاملا باز گذاشته است؛ بدین معنا که آن‌ها می‌توانند با توجه به ملکی که در اختیار دارند، درب مورد نظرشان را سفارش دهند. این درب‌ها تا اندازه‌ای بزرگ هستند که مردم بتوانند وسایل لازم خود را نیز به آن وارد کنند.

برای مشاوره درباره درب های اتوماتیک پارکینگ میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

از درب‌ های اتوماتیک ریولوینگ در کجا استفاده می‌شود؟

شاید چنین تصور کنید که استفاده از این درب‌ها صرفا به فروشگاه‌ها مربوط می‌شوند که هرگز چنین نیست. از دیگر اماکنی که اگر به آن‌ها مراجعه داشته باشید، ممکن است این درب‌ها را مشاهده نمایید، باید به هتل‌ها، ورزشگاه‌ها، سینماها، سالن‌های نمایش، سالن‌های کنفرانس، ساختمان‌های اداری برخی ایستگاه‌های مترو و راه‌آهن اشاره داشت.

مثلا اگر به فضای بیرونی ورزشگاه‌های فوتبال خصوصا در اروپا دقت کنید، ممکن است چنین درب‌هایی را ببینید. پس نتیجه دیگر این است که کاربرد این درب‌ها بسیار گسترده بوده و به طور کلی از آن برای مراکز پر رفت و آمد بهره می‌برند.

درب گردان اتوماتیک نیز از انواع درب های پر طرفدار است که ظاهر زیبایی دارد.

قیمت درب‌های اتوماتیک ریولوینگ

با توجه به مطالبی که تا به حال ذکر شد، حتما خودتان هم حدس‌ و گمان‌هایی در خصوص قیمت این درب‌ها دارید. نخست باید گفت که قیمت این درب‌ها در مقایسه با بسیاری از محصولات این چنینی بالاتر است، اما مشخصا مزیت‌های زیادی را در اختیار مردم قرار می‌دهند. با توجه به زیاد بودن تنوع این درب‌ها از لحاظ باله‌ها و اندازه، نمی‌توان قیمت ثابتی را برای آن در نظر گرفت. پس این شما هستید که باید قیمت‌ها را سنجیده و در نهایت به بهترین انتخاب برای درب اتوماتیک ریولوینگ و خرید از برترین شرکت درب اتوماتیک برسید.

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این محصول چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران ایران بالابر به اشتراک بگذارید.




تجربه و نظر کاربران :

: کاربر مهمان

درب اتوماتیک ریولوینگ درب های خوبی هستند اما به شرط اینکه موقع نصب در مکان مناسبی نصبش کنید

پشتیبان سایت : سلام.کارشناسان ما شما را در خرید و نصب درب اتوماتیک ریولوینگ راهنمایی می کنند.

مقالات