درب اتوماتیک شیشه ای گردان

حتماً برای شما هم پیش‌آمده که در مکان‌های عمومی با درب اتوماتیک مواجه شوید. اولین چیزی که درمورد این درها به چشم میاید زیبایی ظاهری آن ها است. درب اتوماتیک شیشه ای گردان زیباترین نوع درهای اتوماتیک هستند. درب اتوماتیک گردان شیشه ای علاوه بر زیبایی ظاهری، کارایی بالایی هم دارند. درب اتوماتیک گردان شیشه ای درعین‌حال که باز هستند و امکان ورود و خروج افراد از آن ها هست؛ در همان حال بسته هم هستند؛ بسته، به این معنا که امکان کنترل ورود و خروج و شناسایی افرادی که وارد می‌شوند وجود دارد. درب اتوماتیک گردان شیشه ای با حالتی که درند جلوی تلفیق شدن هوای داخل و خارج را می‌گیرند. بیشترین کاربرد این درها در مکان‌هایی است که دمای هوای داخل و خارج، اختلاف زیادی دارند و یا عرض دیوار برای نصب سایر انواع درب‌ اتوماتیک، کم است. در ادامه به بررسی مزایا و معایب درب‌های گردان و قیمت درب گردان اتوماتیک می‌پردازیم.

مزایای درب های اتوماتیک گردان

درب‌های اتوماتیک زیادی هستند که در مراکز عمومی مختلف از آن ها استفاده می‌شود. کاربرد اصلی درب گردان، در جاهایی است که درب‌های اتوماتیک دیگر جای نمی‌شوند. درب‌های گردان، نسبت به سایر درهای اتوماتیک، جای کمتری نیاز دارند. درب های اتوماتیک گردان به دلیل نمای شیکی که ایجاد می‌کنند و جای کمی که می‌گیرند در انواع مراکز عمومی، از طلافروشی گرفته تا فرودگاه‌ها، مورداستفاده قرار می‌گیرند.

ما در مقاله های قبلی درباره شرکت درب اتوماتیک توضیح دادیم با این صفحه همراه ما باشید.

درب گردان اتوماتیک زیباترین درب اتوماتیک

درب اتوماتیک گردان، زیباترین نوع، در بین درهای اتوماتیک است. در برخی از مکان‌های عمومی، از این درب به‌خاطر ظاهر زیبای آن استفاده می‌کنند. در واقع درب اتوماتیک شیشه ای گردان، علاوه بر کارایی‌ها و مزایایی که نسبت به سایر درب‌های اتوماتیک دارند؛ گاهی به‌خاطر ظاهر زیبایش بر سایر درب‌های هم تراز و هم رده، ترجیح داده می‌شود. اگر شما به‌دنبال‌داشتن فضایی لوکس و مدرن هستید؛ ظاهر زیبای درب‌ اتوماتیک گردان کلاسیک، می‌توانند شما را به نمای دلخواهتان از محیط، برسانند.قیمت درب گردان از عوامل مهم در انتخاب درب گردان است، برای اطلاع از قیمت درب گردان با ما همراه باشید.

درب گردان اتوماتیک حافظ هوای داخل ساختمان

درب‌ اتوماتیک شیشه‌ای گردان، طوری طراحی شده‌اند که هیچگاه نه باز هستند نه بسته. درعین‌حال که امکان ورود و خروج افراد وجود دارد؛ درب گردان بسته هستند. در واقع، شما از درب اتوماتیک گردان شیشه ای رد می‌شوید اما درباز نمی‌شود. این قضیه به نگهداری هوای داخل ساختمان، حفظ ثبات دمای آن و جلوگیری از تداخل دمای بیرون و درون کاربرد دارد.

درب اتوماتیک گردان در ساختمان‌هایی که دمای داخلی خاصی دارند و نیاز است که این دما حفظ شود کاربرد دارند. یک مثال خوب برای یک چنین مکان‌هایی، گل‌فروشی است. معمولاً هوای گل‌فروشی‌ها خنک نگه‌داشته می‌شود تا گل ها مدت‌زمان بیشتری زنده بمانند. درهای تمام اتوماتیک گردان، برای گل‌فروشی‌های بزرگ، یک انتخاب مناسب هستند. استفاده از این درهای شیشه‌ای و گردان، در گل‌فروشی‌ها، باعث می‌شود که دمای داخل گل‌فروشی به دلیل زیاد باز و بسته شدن در، با بیرون تداخل پیدا نکند. درب اتوماتیک گردان علاوه بر حفظ ظاهر زیبای گل‌فروشی و زیباتر کردن این، دما را در کنار راحتی عبور و مرور مشتری‌ها، حفظ می‌کنند.

یکی دیگر از کاربردهای درب گردان اتوماتیک در مورد ساختمان‌هایی است که عبور افراد در آن ها زیاد صورت می‌گیرد. باز شدن زیاد درب چه در تابستان و چه در زمستان دردسرساز است. در زمستان گرمای وسایل گرمایشی و در زمستان هم سرمای وسایل سرمایشی، با زیاد باز و بسته شدن در، هدر می‌رود. برای مکان‌هایی مثل بانک و فرودگاه که رفت‌وآمد در آن ها زیاد است، درب‌های اتوماتیک گردان شیشه‌ای، یک انتخاب مناسب برای حفظ و صرفه جویی در انرژی هستند. درب گردان اتوماتیک همچنین ظاهری لوکس و زیبا به این مکان‌ها می‌بخشند.

برای مشاوره درباره اتوماتیک شیشه ایی بازویی میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.



درب اتوماتیک گردان




درب شیشه‌ای گردان، با موتور قدرتمند

درب‌های اتوماتیک گردان، در مکان‌های عمومی بسیار پرکاربرد هستند. درب گردان به دلیل ظاهر زیبا و امکاناتی که ارائه می‌کنند؛ محبوب شده‌اند. جالب است بدانید که درب گردان شیشه‌ای؛ علاوه بر اینکه زیباترین نوع درب اتوماتیک است، قدرتمندترین آن ها نیز هست. درب های اتوماتیک گردان مجهز به قدرتمندترین نوع موتوری است که امروزه، در طراحی و ساخت درب‌های اتوماتیک به کار می‌رود. موتور قوی درب گردان اتوماتیک باعث می‌شود که امکان رفت‌وآمد پرسرعت وجو داشته باشد. درواقع درب گردان بسیار با سرعت می‌توانند باز و بسته بشوند که ای به‌خاطر موتور قدرتمند آنها است. موتور این درب‌ها همچنین قابلیت ذخیره الکتریسیته را دارد. به طوری که حدوداً 300 بار در حین قطعی برق هم شما می‌توانید از درب اتوماتیک شیشه ای گردان وارد و خارج شوید. موتور قوی درب گردان اتوماتیک موهبتی است که آن را به یک درب مناسب برای تمام مکان‌های عمومی تبدیل می‌کند.درب اتوماتیک گردان قدرتمند بوده و از نظر ایمنی درب اتوماتیک گردان تضمین شده است.

درب اتوماتیک شیشه ای گردان ، حافظ انرژی

انرژی برق، از باارزش‌ترین چیزهایی است که ما داریم. همان‌طور که می‌دانید انرژی برق در کشور ما، از سوخت فسیلی تأمین می‌شود. این سوخت قابلیت زیادی برای تأمین انرژی دارد ولی سوخت تمام‌شدنی است. باتوجه‌به اینکه ما همواره با خطر تمام شدن سوخت‌های فسیلی روبه‌رو هستیم؛ حفظ کردن انرژی به هر طریقی که ممکن است؛ برای ما واجب است. نمی‌شود از نیاز داشتن به کولر در تابستان و نیاز به بخاری و گاز در زمستان، صرف‌نظر کرد. ما برای زنده ماندن و رفاه، به این انرژی‌ها و تأمین شدن آن ها نیاز مبرمی داریم اما انرژی هم در خطر است. در مراکز بزرگ و عمومی، انرژی زیادی صرف گرمایش و سرمایش مکان می‌شود. خوب است که با درب اتوماتیک گردان لااقل از هدررفت این انرژی جلوگیری شود. درب های اتوماتیک گردان شیشه‌ای، می‌توانند به حفظ انرژی و دمای داخل ساختمان‌های عمومی کمک کنند. داشتن در بهای اتوماتیک شیشه‌ای در هر ساختمان اداری و یا عمومی جز واجبات به شمار می‌رود. استفاده از درب اتوماتیک گردان شیشه ای درست به‌اندازه حفظ انرژی، و صرفه‌جویی در آن، اهمیت حیاتی دارد. درب اتوماتیک شیشه‌ای گردان، ظاهر زیبایی به محیط می‌دهند و در مصرف انرژی هم صرفه‌جویی می‌کنند. دیگر چه از این بهتر؟

قیمت درب گردان

قیمت درب گردان نسبت به زیبایی و کیفیتی که دارد مناسب است.برای دریافت لیست قیمت درب گردان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

عوامل موثر در قیمت درب گردان 

هزینه های انرژی، تجربه کاربر و موارد دیگر

درب های گردان مزایای زیادی را برای مشاغل به ارمغان می آورند. با این حال، برای اینکه مالکان مطمئن شوند که آیا درب های اتوماتیک گردان بهترین انتخاب برای ساختمان های اداری آنها است یا خیر، ضروری است که همه عوامل را در مورد بازگشت سرمایه آنها در نظر بگیرند.

بنابراین، ما برای این راهنما به هر یک از این عوامل موثر در قیمت درب های اتوماتیک گردان خواهیم پرداخت:

  • هزینه های محصول و نصب
  • بهره وری انرژی و نفوذ هوا
  • کنترل دسترسی و ترافیک جریان داشت
  • کنترل سرعت و میزان استفاده
  • درب گردان نیاز به نگهداری دارد


کاربرد درب اتوماتیک گردان شیشه ای 

حتما تا به حال با درب های اتوماتیک گردان برخورد داشته اید. این درب ها از محبوب ترین و رایج ترین درب های اتوماتیکی هستند که در ساختمان های بزرگ و پر تردد مورد استفاده قرار می گیرند. ترافیک تردد در این ساختمان ها به خوبی کنترل می شود. با توجه به اینکه برای ساخت درب های گردان از شیشه استفاده می شود، زیبایی از مهم ترین مشخصه های چنین دربی است. نور طبیعی در طول روز به راحتی در ساختمان پخش می شود و فضا را روشن می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت درب کرکره ای پارکینگ با کارشناسان ما تماس بگیرید

مزیت درب اتوماتیک شیشه ای گردان

معمولا درب های گردان برای ساختمان هایی توصیه می شود که رفت و آمد زیادی در طول روز دارند. این در اتوماتیک فضای نسبتا زیادی را برای افراد فراهم می کنند تا تردد کنند. ساختمان های اداری، مراکز خرید و هتل ها از جمله ساختمان هایی هستند که به این نوع درب نیاز دارند. سرعت ورود و خروج افراد با استفاده از این درب کنترل می شود. با استفاده از این درب می توانید تا حد زیادی در استفاده از فضا صرفه جویی کنید. آب و هوای داخل ساختمان با استفاده از این درب به خوبی تنظیم می شود. درب گردان می تواند همچون یک عایق صدا از ورود صدا های مزاحم جلوگیری کند. این مزیت برای ساختمان هایی که در مکان های شلوغ هستند، یک گزینه عالی به حساب می آید. اگر زیبایی ساختمان برای شما اهمیت دارد، با استفاده از درب مورد بحث ساختمان شما از نظر زیبایی شناسی هم تامین می شود. در ساخت درب های گردان از شیشه استفاده می شود. شیشه ها می توانند نور طبیعی را در ساختمان پخش کنند. این نور طبیعی نیاز به سیستم های روشنایی را کاهش می دهد. در ساعات زیادی از روز شما به سیستم روشنایی و استفاده از لامپ ها ندارید. 

مطالعه بیشتر:درب اتوماتیک پارکینگ

خلاصه مطلب

درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک، ظاهری زیبا به دکوراسیون شما می‌دهند. درب اتوماتیک شیشه ای گردان طوری طراحی شده‌اند که در هر ساختمانی بشود از آن ها استفاده کرد. درب اتوماتیک شیشه ای گردان بیشتر مناسب مراکز عمومی و پرتردد هستند. کاربرد دیگر درب گردان اتوماتیک در مکان‌هایی است که حفظ دمای آن ها الزامی است، مثل گلخانه‌ها و یا فروشگاه‌ها. همچنین درب های اتوماتیک گردان برای مکان‌های عمومی خیلی پر رفت‌وآمد، یکور الزام به‌حساب میایند. مکان‌هایی مثل فرودگاه و بانک، علاوه بر اینکه فضای بزرگی دارند، شلوغ هم هستند. برای تأمین گرما و سرمای بانک و فرودگاه، انرژی زیادی لازم است. به همین منظور، استفاده کردن از درب اتوماتیک ریولوینگ در این مکان‌ها، بسیار به‌صرفه ‌است زیرا انرژی را حفظ می‌کند.

درب اتوماتیک گردان از درب های پر استفاده می باشد که شما می توانید برای خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا آنلاین با اطلاع از قیمت درب گردان خرید کنید.

برای خرید درب اتوماتیک گردان شیشه ای با کارشناسان ما تماس بگیرید، شما را در خرید درب اتوماتیک شیشه ای گردان راهنمایی می کنیم.کارشناسان ما انواع درب اتوماتیک گردان شیشه ای و لیست قیمت درب اتوماتیک گردان شیشه ای را در اختیار شما قرار می دهند.

برای خرید درب گردان اتوماتیک می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا اینترنتی اقدام به خرید درب گردان اتوماتیک کنید.درب اتوماتیک شیشه ای گردان طراحی خاصی دراد و در حال بسته بودن نیز باز است و به بیرون نما دارید.

درب اتوماتیک شیشه ای گردان از انواع درب گردان است و برای طراحی و زیبایی محیط استفاده می شود.برای اطلاع از  قیمت درب گردان می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید درب اتوماتیک پارکینگ میتوانید به این صفحه مراجعه کنید.

مطالعه بیشتر