درب اتوماتیک استیل

درب اتوماتیک استیل دو نوع کاربرد دارد .درب های اتوماتیک کاملا استیل که در آسانسورها استفاده می شودودرهای اتوماتیک شیشه ای با فریم استیل

انواع فریم درب اتوماتیک شیشه ای

فریم آلومینیومی

فریم الومینیومی دارای تنوع بسیار زیادی می باشد وبا رنگ های کوره ای الکترواستاتیک رنگ آمیزی میشود. از مزیت های فریم های آلومینیومی میتوان به تنوع در رنگ و تنوع در اندازه ها اشاره کرد.

فریم های آلومینیومی انواع سیستم های درب اتوماتیک به دو صورت رنگ آمیزی می شود. روش اول با استفاده از رنگ کوره ای که در این روش فریم ها پس از تولید و خنک شدن داخل کوره اج (ege) می گیرند ، حرارت دیده و خنک می شوند .سپس آنها را داخل وان های مخصوص شستشو قرار می دهند.در این وان ها فریم ها با مواد مخصوص شسشو داده میشوند که باعث می شود آلومینیوم جلا داده شده و هم چنین تا حدودی هم زبر شوند این کار باعث می شود رنگ پذیری آلومینیوم بیشتر شود. بعد از این مرحله فریم ها وارد در قسمت رنگ کاری رباتیک می شوند ودر آنجا رنگ مورد نظر به صورت خودکار و پودری روی فریم قرار می گیرد و سپس وارد کوره می شوند و به مدت 1 ساعت پخته می شوند و بعد از خنک شدن آماده برش می شوند.

روش دوم رنگ آمیزی به صورت آنادایز است . در این روش از خاصیت تغییر رنگ آلومینیوم استفاده می شود . الومینیوم دریک دمای خاص پس از مدتی تغییر رنگ میدهد. فریم های آلومینیوم را بعد از تولید داخل کوره رنگ با دمای خاص قرار میدهند و پس از مدتی به رنگ مورد نظر دست می یابند. دوام رنگ فریم با این روش بیشتر از روش اول است و فقط برای فریم های تولید شده از شمش خالص الومینیوم کاربرد دارد. فریم های درب شیشه ای آنادایز جلوه و زیبایی منحصر به فردی دارند.


مطلب پیشنهادی: در اتوماتیک


فریم استیل

فریم استیل در واقع ترکیبی از فریم آلومینیوم با ورقه استیل است.در واقع بر روی فریم الومینیومی یک ورقه استیل خم شده با استفاده از چسب مخصوص قرار میگیرد. استیل ها در طر حهای مات و براق و در رنگ های طلایی و نقره ای موجود است .

درب اتوماتیک شیشه ای با فریم استیل از درب اتوماتیک به دلیل زیبایی و جلوه خاصی که دارد طرفداران زیادی دارد.علاوه بر زیبایی فریم استیل ویژگی های دیگری نیز دارد ازجمله مقاومت و سختی بالا ، مقاومت در برابر زنگ زدگی و راحتی در تمیز کردن که باعث افزایش استفاده از درب اتوماتیک استیل برای اماکن بسیار زیادی مثل مکان هایی که مسائل بهداشتی و تمیزی از اهمیت بالایی برخوردار است ، شده است.

درب اتوماتیک استیل انواع مختلفی دارد که میتوان متناسب با نمای ساختمان از انواع طلایی براق ، نقره ای براق ، طلایی مات یا خشدار ، نقره ای مات یا خشدار واستیل با طرح های گندمی استفاده کرد . همچنین میزان پهنای استفاده شده در آن نیز میتواند متفاوت باشد.

مطالعه بیشتر: درب اتوماتیک شیشه ای گردان




درب اتوماتیک استیل




انواع درب های اتوماتیک استیل

درب اتوماتیک کشویی

این نوع درب به دو جهت چپ و راست باز و بسته می شود و فضای بسیار کمی را اشغال میکند و برای مکان هایی که عرض ورودی کم و محدود است میتوان آن را به صورت یک طرفه اجرا کرد. درب های کشویی را میتوان با فریم استیل اجرا کرد که زیبایی ساختمان را دو چندان خواهد کرد.

درب اتوماتیک استیل لولایی

درب آسانسور استیل

روکش استیل باعث زیبایی و دوام بیشتر درب میشود باید به این نکته توجه نمود درب آسانسور بسیاردر معرض دید افراد قرار دارد از اینرو در زیبایی ساختمان نقش مهمی دارد. استیل کردن درب علاوه بر زیبایی باعث استقامت و مقاوم آن در برابر ضربه نیز می شود همچنین عمر مفید درب را نیز افزایش می دهد.باز و بسته شدن این درب ها با طرح های مختلف چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند. و باعث بهتر شدن نمای ساختمان می گردد. ورقه ها ی استیل با ضخامت های مختلف ودر طرح های متنوع موجود می باشند. طرحهای خش دار ، آینه ای، گندمی،ابری و غیره با توجه به نمای ساختمان و سلیقه مشتری برای آسانسور استفاده میشود.

قیمت درب اتوماتیک استیل

عوامل مختلفی در تعیین قیمت درب اتوماتیک استیل نقش دارد از جمله پهنای فریم استیل و رنگ آن. هرچه پهنای فریم بیشتر باشد قیمت آن بیشتر خواهد شد همچنین در بین رنگ ها رنگ طلایی قیمت بییشتری دارد. عامل دیگری که در قیمت درب تاثیرگذار است وزن در و اپراتور و موتور به کار رفته در آن می باشد.درهای با وزن بالا به دلیل اینکه اپراتور قابل نصب بر روی آنها گرانتر است، قیمت بیشتری خواهد داشت.


مطالعه بیشتر:برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت درب کشویی پارکینگ  و درب کشویی شیشه ای به این صفحه مراجعه کنید.

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این محصول چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران ایران بالابر به اشتراک بگذارید.




تجربه و نظر کاربران :

محصولات مرتبط
مقالات