بهترین برندهای درب اتوماتیک

درب اتوماتیک یکی از پر کابردترین انواع درب‌هایی هستند که در حال حاضر در ساختمان‌های مختلف مسکونی، تجاری، اداری و... مورد استفاده قرار می‌گیرند. این درب‌ها دارای انواعی از مدل‌ها و برندها در بازار هستند. عده زیادی از افراد در هنگام انتخاب و خرید این محصولات، برند آن‌ها را ملاک قرار می‌دهند و علاقه دارند بهترین درب‌ اتوماتیک را انتخاب کنند.

بنابراین در این مقاله قصد داریم بهترین برندهای درب اتوماتیک را معرفی کنیم تا کار انتخاب و خرید برای این دسته از افراد، ساده‌تر گردد.

درب اتوماتیک ریولوینگ بتیس از انواع درب اتوماتیک و بهترین برندهای درب اتوماتیک است.

بهترین شرکت درب اتوماتیک

در شرایط حاضر، کمپانی FACE ایتالیا ، یکی از بهترین شرکت‌های تولید کننده انواع درب‌های اتوماتیک است. این برند در زمینه تولید انواع درب‌های اتوماتیک تخصص و تجربه بسیار بالایی دارد. لازم است بدانید که سابقه این شرکت در تولید این محصولات، به 40 سال می‌رسد. از جمله ویژگی‌های محصولات شرکت کمپانی FACE ایتالیا می‌توان به کیفیت قابل توجه آن‌ها اشاره کرد. خلاقیت در تولید و طراحی و ساخت نوآورانه انواع این محصولات، از دیگر ویژگی‌های این برند به شمار می‌رود. کیفیت ویژه این محصولات باعث شده تا این دسته از درب‌های اتوماتیک نیاز بسیار کم‌تری به تعمیر و یا سرویس شدن پیدا کنند. درب‌ اتوماتیک تولید شده توسط شرکت FACE ،مناسب کاربرد در مکان‌هایی هستند که رفت و آمد بسیار بالایی دارند. از دیگر ویژگی‌های محصولاتی که توسط این شرکت تولید شده‌اند می‌توان به کیفیت قطعات و قدرتمندی آن‌ها اشاره کرد.

این شرکت را در حقیقت می‌توان یکی از بهترین شرکت‌ها در زمینه تولید انواع درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای به شمار آورد. تولیدات این شرکت از کیفیت قابل توجهی برخوردارند و مرغوبیت قطعات ان زبانزد است. بسیاری از محصولاتی که توسط این شرکت تولید می‌شوند به ایران نیز وارد می‌شوند و طرفداران بسیار زیادی هم دارند. لازم به ذکر است که از درب‌های اتوماتیک که توسط بهترین شرکت درب اتوماتیک شیشه‌ای ایتالیایی تولید شده است، می‌توانید در انواع مختلف ساختمان‌ها از جمله ساختمان‌های مسکونی، تجاری و یا اداری که میزان رفت و آمد در آن‌ها متوسط است، استفاده کنید.


مطلب پیشنهادی: در اتوماتیک


در صورتی که قصد داشته باشید از میان انواع بهترین برندهای درب اتوماتیک شناخته شده، درب اتوماتیک مورد نظر خود را انتخاب کنید می‌توانید خرید خود را از شرکت درب اتوماتیک FACE ایتالیا انجام دهید. این شرکت که در حقیقت یکی از بهترین برندهای درب اتوماتیک و شرکت‌های تولید کننده درب اتوماتیک است در کشور ایتالیا واقع شده و سابقه و تجربه بسیار بالایی در زمینه تولید انواع درب‌های برقی و اتوماتیک پارکینگی دارد. از طرف دیگر این شرکت در زمینه تولید کرکره برقی و هم‌چنین راهبند نیز تخصص دارد. در میان ایرانیان انواع مختلف محصولات این برند، شناخته شده و محبوب و پر فروش هستند. از دیگر ویژگی‌های محصولات این برند، می‌توان سادگی نصب و راه اندازی راحت را نام برد. هم‌چنین این نوع از درب‌های برقی، کارایی بسیار مناسبی نیز دارند.

برای خرید بهترین درب اتوماتیک با کارشناسان بتیس تماس بگیرید.

درب های اتوماتیک انواع مختلفی دارن مانند درب اتوماتیک بیمارستانی که برای مراکز درمانی ضروری است.


بهترین درب اتوماتیک



بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای

امروزه شرکت‌ها و مجموعه‌های زیادی در زمینه‌ی طراحی و تولید درب اتوماتیک شیشه ای فعالیت می‌کنند که در ادامه چند عدد از این برندها را معرفی خواهیم کرد، همچنین برای مطالعه بیشتر درباره قیمت درب کرکره ا ی پارکینگ نیز میتوانید روی لینک کلیک نمایید.

درب اتوماتیک شیشه ای بتیس

برند بتیس متعلق یکی از معروف ترین برندهای موجود در زمینه طراحی و تولید انواع درب اتوماتیک شیشه ای می باشد.این برند در کشور ما محبوبیت زیادی دارد دارد زیرا از قطعات و سیستم های پرقدرت و با کیفیتی در ساختاپراتورهای آن استفاده میشود از برند درب شیشه ای اتوماتیک بیشتر در در ساختمان های فروشگاهی و تجاری با تردد بالا استفاده می شودو میتواند یک انتخاب عالی برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای جهت این مکان ها باشد.

این برند از برندهای محبوب است که علاوه بر درب اتوماتیک شیشه ای در زمینه طراحی و تولید موتورهای کرکره برقی هم فعالیت میکند. این شرکت متعلق به چین می‌باشد .از کیفیت خیلی خوبی برخوردار است و برای بیشتر ساختمان‌ها استفاده میشود.

درب اتوماتیک شیشه ای برند بتیس انواع درب اتوماتیک در طرح ها و مدل های مختلف را تولید میکند و دارای بالاترین سطح استاندارد بوده و یکی از پرفروشترین برندها در کشور ما می باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مطالعه بیشتر:درب اتوماتیک گردان

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این محصول چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران ایران بالابر به اشتراک بگذارید.




تجربه و نظر کاربران :

: کاربر مهمان

با خرید بهترین برندهای درب اتوماتیک سال ها می توان ایمنی را به خانه آورد.ممنون از تیم قوی بتیس

: کاربر مهمان

سلام وقتتون بخیر ما از محصولات شما خرید کردیم و خیلی راضی بودیم.با توجه به کیفیت بالا می تونم بگم بتیس بهترین شرکت درب اتوماتیک هست.ممنون

: کاربر مهمان

سلام.من از شما درب اتوماتیک خریداری کردم خیلی راضی هستم و بتیس از بهترین برندهای درب اتوماتیک هست.

محصولات مرتبط
مقالات