در میرال کشویی؛ مزایا و موارد استفاده

امروزه برای ورودی مراکز فروش، بیمارستان ها و... از درب میرال کشویی و درب کشویی شیشه ای استفاده می گردد. در این نوع درب، از شیشه میرال یا همان شیشه سکوریت استفاده می گردد.پروسه تولید شیشه میرال که در واقع انجام یکسری عملیات حرارتی روی شیشه معمولی می باشد باعث می شود که شیشه در برابر ضربه و حرارت مقاوم گردد. البته باید خاطر نشان کرد که این گونه شیشه در برابر هرنوع ضربه ای مقاوم نیست و ممکن است با ضربه های خیلی شدید بشکند که در این صورت به شکل قطعه هایی با لبه صیقلی می شکند که آسیب رسانی آن نسبت به شیشه معمولی کمتر است.

یکی از کاربردهای شیشه میرال در درب هایی مانند در میرال کشویی است. همچنین برای ویترین مغازه ها ،شیشه اتومبیل ،ساختمان سازی ،لوازم خانگی و بسیاری از موارد دیگرکه مقاومت و ایمنی شیشه مهم باشد نیز به کار می رود

استفاده از شیشه میرال و در میرال کشویی برای درب شیشه ای کشویی مغازه ،فروشگاه ها و مراکز تجاری علاوه بر امنیت و مقاومت بالا ،زیبایی و جلوه خاص را نیز به ارمغان آورده و باعث جلب نظر افراد نیز خواهد شد.

پروسه ساخت شیشه میرال

برای ساخت شیشه میرال یا شیشه سکوریت درواقع از شیشیه معمولی استفاده می شود و پس از برش آن ، شیشه را داخل کوره گذاشته ودمای آن تا 1000درجه فارنهایت بالا می رود. سپس باید شیشه را خنک کرد . خنک کردن توسط باد انجام می شود و باید قسمت بیرونی شیشه نسبت به قسمت داخلی باسرعت بالاتری سرد شود تا به شیشه شوک وارد شده و مقاومت و استحکام آ« بالا رود.

شیشه میرال یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در درب ها به خصوص درب کشویی می باشد.از مزایای در میرال کشویی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

امنیت بالا: از آنجا که شیشه میرال در برابر ضربه مقاومت بالایی دارد به راحتی نمی شکند و استفاده از آن در درب ها ایمنی آن را تامین می کند.

مقاومت بالا در برابر حرارت: شیشه میرال در برابر حرارت مقاوم است و سرد و گرم شدن آن آسیبی به آن وارد نمی کند بنابراین برای در کشویی که در مواجه با گرمای تابستان و سرمای زمستان قرار میگیرد بسیار مناسب می باشد.

متنوع بودن رنگ و طرح: برای در میرال کشویی میتوان از رنگ ها و طرح های مختلف شیشه استفاده کرد که این مورد امکان هماهنکگ سازی درب با نمای ساختمان و ایجاد جلوه ای زیبا را فراهم می آورد.

در میرال کشویی در دو نوع دستی و اتوماتیک تولید می شود وتفاوت آنها در این است که در نوع اتوماتیک از موتور و اپراتور استفاده می شود ودر با یک سنسور تشخیص مانع به صورت اتوماتیک باز می شود اما در نوع دستی درب به وسیله کشیدن با دست باز می شود و عملکرد هردو به صورت خطی می باشد. در این مطلب بیشتر نوع اتوماتیک آن مد نظر ماست.

در میرال کشویی از شیشه ، فریم و اپراتور تشکیل شده است.شیشه آن شیشه سکوریت یا میرال است که درمورد آن توضیحاتی داده شد.فریم در میرال کشویی میتواند از انواع مختلفی که در بازار موجود می باشد ازجمله الومینیوم با رنگ الکترو استاتیک ، رنگ آنادایز ویا با روکش استیل و در رنگ های متنوع باشد.

برای اپراتور در میرال کشویی نیز انواع مختلف با برند های گوناگون موجود می باشد که با توجه به کاربرد در و بودجه میتوان انتخاب کرد. شرکت پیشتازان فن آوری طاها (بتيـس) به عنوان نماینده انحصاری درب های اتوماتیک کمپانی FACE ایتالیا و يکي از برترين پيشگامان صنعت درب اتوماتیک در ايران با ارائه بهترین درب های اتوماتیک شیشه ای با تجربه ی بیش از 20سال همواره در تلاش است تا بهترین خدمات و کیفیت را برای مشتریان خود فراهم آورد.

در میرال کشویی یکی از از پرکاربردترین و رایج ترین درب‌های شیشه‌ای است که به دلیل حرکت افقی که دارد فضای بسیار کمی اشغال می کند و برای فروشگاه‌ها، ادارات ، مراکز درمانی و تجاری و مکان هایی که فضای زیادی برای در ورودی ندارند گزینه بسیار مناسبی می باشد.

مطالعه بیشتر: درب گردان


در میرال کشویی



نصب درب میرال کشویی

پس از انتخاب و خرید در و شیشه میرال می بایست نسبت به نصب آن اقدام کرد که می بایست توسط متخصص نصب در کشویی انجام شود. عملکرد درست درب کشویی میرال به شدت به نحوه صحیح و با دقت آن بستگی دارد، در صورت عدم نصب صحیح درب، در کشویی به درستی عمل نکرده و باعث عدم رضایت مشتری می گردد.

به منظور جلوگیری از آسیب دیدگی و شکستگی شیشه میرال می بایست حمل شیشه با دقت و احتیاط فراوان صورت گیرد.

جهت کسب راهنمایی و مشاوره می توانید با مهندسان و متخصصان ما در شرکت پیشتازان فن آوری طاها(گروه بتیس) تماس بگیرید تا از انتخاب نوع در و نحوه نصب آن اطمینان حاصل کنید تا پس از چندین سال بعد از نصب درب میرال کشویی، همچنان سیستم درب کشویی به درستی عمل کند.

4 نکته در خصوص نصب درب میرال کشویی

تنظیم ارتفاع و فاصله درب کشویی

باید در زمان نصب آلیاژ آلومینیوم، آن را بصورت افقی نگه دارید. وجود خطا و اشتباه در تنظیم حالت درب(تراز بودن) منجر به کاهش استحکام و در نتیجه کاهش عمر مفید درب کشویی گردد.

انتخاب ابعاد درب میرال کشویی

عرض و ارتفاع درب ها می بایست توسط متخصصان و متناسب با چهارچوب درب انتخاب شود. متخصصان پس از اندازه گیری ابعاد درب ، عرض و ارتفاع مناسب را به شما پیشنهاد می دهند.

نصب شیشه

به دلیل پهنای خیلی زیاد شیشه میرال، عملیات مونتاژ حتماً باید توسط دو یا سه نفر انجام شود. از چسب شیشه ای مخصوص جهت درزگیری استفاده نمایید.

آب بندی با استفاده از چسب های شیشه ای

از چسب شیشه ای می بایست جهت درزگیری شکاف بین دو طرف، شکاف شیشه ای کف و شیشه ضخیم و درب ورودی استفاده نمود. نکته اصلی این است در درزگیری این است که باید قالب را نگه دارید و فشار دهید تا فشار یکنواخت اعمال گردد. در عین حال سرعت حرکت در طول و راستای شیشه به طور یکنواخت باشد تا چسب شیشه ای در محل دیافراگم یک خط همگن تشکیل دهد. در انتها ، چسب شیشه اضافی را با کاردک پلاستیکی و یک دستمال تمیز، پاک کنید.

شرکت پیشتازان فن آوری طاها(گروه بتیس) ، نمايندگي رسمی فروش ، نصب و خدمات پس از فروش سيستم های دوربین مداربسته ، سیستم های کنترل تردد و گیت کنترل تردد ، سیستم مدیریت پارکینگ ، سیستم اینترکام و درب اتوماتيک کشویی بيش از 14 کمپانی معتبر در ايران را دارا می باشد.

مدیران این شرکت با پشتوانه 20 سال فعالیت در زمینه مشاوره، طراحی، تأمین، نصب و راه‌اندازي سیستم‌هاي هوشمند مدیریت و نظارت، کنترل تردد و دسترسی، نظارت تصویري، درب‌ اتوماتیک و به کارگیري مؤثر و بهینه آنها به‌ صورت یکپارچه، توانسته‌اند اعتماد مهمترین مراکز سیاسی، اقتصادی، صنعتی و مالی کشور را جلب کنند.

پیشنهاد مطالعه:درب برقی بیمارستانی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این محصول چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران ایران بالابر به اشتراک بگذارید.




تجربه و نظر کاربران :

محصولات مرتبط
مقالات
پروژه ها
بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بقیه الله الاعظم
بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بقیه الله الاعظم

بیمارستان بقیهالله یکی از بزرگترین بیمارستان‌های تهران و بیمارستان آموزشی اصلی دانشگاه علوم پزشکی بقیهالله است. این بیمارستان با حدود ۷۰۰ تخت فعال در رتبه‌بندی‌های بیمارستانی ایران «درجه یک عالی»...

بیمارستان فوق تخصصی شهید هاشمی نژاد
بیمارستان فوق تخصصی شهید هاشمی نژاد

بیمارستان فوق تخصصی شهید هاشمی نژاد در سال ۱۳۳۶ توسط مرحوم دریانی وقف شد، و از سال ۱۳۶۴ به عنوان مرکز کشوری درمان بیماری های کلیوی به فعالیت خود ادامه داد. مجموعه بتیس همکاری خود را از سال ۱۳۸۶ با...