درب شیشه ای کشویی فریم دار

درب های اتوماتیک به دلیل مزایای زیادی که دارند این روزها جزء جدایی ناپذیر بسیاری از مکان ها می باشند همان گونه که هر روزه با آنها برخورد داریم ویا ممکن است برای ساختمان خود از آنها استفاده کرده باشیم.درب های اتوماتیک علاوه بر اینکه تردد را بسیسار ساده و راحت می کنند ، زیبایی بی نظیری نیز به نمای ساختمان و ورودی ها می بخشند.امروزه انواع و اقسام درب های اتوماتیک با عملکرد و متریال متفاوت ، طراحی و ساخته می شوند.یکی از انواع سیستم های درب  اتوماتیک که بسیار پرطرفدار بوده و در بسیاری از مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد ، درب شیشه ای کشویی می باشد.همان گونه که از نام آن مشخص است این درب به حالت کشویی و افقی به سمت چپ و راست حرکت کرده و باز و بسته می شود.این نوع درب خود دارای انواع مختلفی می باشد مانند درب شیشه ای کشویی اسلایدینگ، تلسکوپی و منحنی. یک تقسیم بندی دیگر این درب درب شیشه ای کشویی فریم دار و بدون فریم می باشد.

فریم ها در درب شیشه ای کشویی فریم دار از جنس آلومینیوم و استیل ساخته شده و دور تا دور درب نصب می شوند. استفاده از فریم در درب های شیشه ای باعث دوام و استحکام بیشتر شیشه شده و به خصوص لبه ها و گوشه های درب در برابر شکسته شدن محافظت می شود.درب های شیشه ای کشویی فریم دار علاوه بر دوام بیشتر ، از نظر ظاهری نیز زیباتر هستند. رنگ های متنوع و زیبایی که برای فریم ها موجود می باشد زیبایی خاصی به ورودی ساختمان ها می بخشد و با انتخاب رنگی هماهنگ با نمای ساختمان می توان هارمونی زیبایی ایجاد کرد.

درب شیشه ای کشویی فریم دار در عرض های گوناگون با توجه به عرض ورودی ساخته می شوند و تعداد لت های آن قابل تغییر می باشد و معمولا در انواع 4 لت ، دو لت ویا تک لت طراحی می شوند .البته با توجه به عرض ورودی می توان در هر تعداد لنگه که لازم باشد، تولید کرد. هرچه عرض درب شیشه ای کشویی فریم دار بیشتر باشد ، فریم به کار رفته در آن باید پهن تر باشد تا از مقاومت بهتری برخوردار شود.

فریم های آلومینیومی کیفیت خوب و وزنی سبک دارند به همین دلیل طرفداران زیادی دارد . به علاوه می توان آنها را در رنگ های گوناگون به سلیقه مشتری و برای هماهنگی بیشتر با ساختمان تولید کرد.دو روش رنگ آمیزی فریم آلومینیومی روش الکترواستاتیک و آنادایز می باشد.

جموعه بتیس مفتخر است تمامی خدمات مربوط به قیمت درب کرکره ای پارکینگ را در اختیار شما قرار دهد.


درب شیشه ای کشویی فریم دار



فریم استیل در واقع فریم الومینیومی است که با یک ورقه استیل پوشانده شده است .فریم های استیل بسیار زیبا و شکیل بوده ودر انواع مختلف ساده، مات ، آینه ای، خشدار و... ساخته می شوند.

درب شیشه ای کشویی فریم دار علاوه بر نوع اتوماتیک در نوع دستی نیز موجود می باشد.واضح است که درب اتوماتیک مزایای بیشتری دارد اما درب کشویی دستی قیمت بسیار مناسب تری داشته و هزینه نگهداری و تعمیر آنها نیز کم تر است .

در درب کشویی دستی معمولا از فریم باریک استفاده می شود چرا که وزن آنها کمتر است ولی برای درب اتوماتیک از فریم پهن تر استفاده می شود تا تحمل وزن سنگین آن را داشته باشد.

درب های شیشه ای کشویی فریم دار برای هر مکانی استفاده می شود.در رستوران ها ، بیمارستان ها ، بانک ها ، فروشگاه ها و... برای راحتی و آسایش کاربران و مشتریان، رعایت نکات بهداشتی ، تکریم ارباب رجوع میتوان از این درب ها استفاده کرد.درب اتوماتیک شیشه ای بیمارستانی می تواند از انواع کشویی فریم دار باشد.

اجزای درب شیشه ای کشویی فریم دار اتوماتیک شامل اپراتور ، سنسور ، شیشه و فریم می باشد.وظیفه سنسور تشخیص حضور افرادی است که در نزدیک درب قرار میگیرند. سنسور با تشخیص حضور شخص یک سیگنال به مرکز کنترل که جزئی از اپراتور می باشد فرستاده و پس از صادر شدن فرمان ، درب به صورت خودکار باز می شود.عملکرد درب کشویی بسیار سریع و کم صداست و برای مکان هایی که میزان تردد در آنها بالا است بسیار کاربردی می باشد.

برای اینکه بتوانیم یک انتخاب خوب برای درب شیشه ای کشویی فریم دار داشته باشیم، باید به نکات زیادی توجه کنیم .اول اینکه باید عرض ورودی خودرا مشخص کرده و با توجه به آن برای تعداد لت های ثابت و متحرک درب تصمیم گیری کنیم.

سنسور درب اتوماتیک اسلایدینگ در عملکرد درب نقش مهمی دارد.اگر سنسور نتواند به درستی عمل کند ، باز وبسته شدن درب به مشکل برمی خورد و ممکن است با خطا روبه رو شود. امروزه انواع مختلفی از سنسورها در بازار موجود می باشند که هر کدام عملکرد خاص خود را دارند.

شیشه درب شیشه ای کشویی فریم دار نیز در رنگها و طرح ها و همچنین ضخامت های مختلف تولید می شود.می توانید شیشه را به صورت ساده ویا مات سفارش دهید و یا طرح دلخواه خود را روی آن چاپ کنید.

اپراتور درب اتوماتیک جزء اصلی و مهم درب بوده که شامل موتور، مدار فرمان و ... می باشد .از آنجا که عملکرد صحیح درب و طول عمر آن به اپراتور بستگی زیادی دارد باید در انتخاب آن دقت کافی به عمل آید.شرکت بتیس با بیش از 20 سال سابقه در زمینه اجرای درب های اتوماتیک با ارائه بهترین برند های اپراتور درب شیشه ای اتوماتیک ، همواره در تلاش است که رضایت مشتریان را به نحو احسن به دست آورد . مشاوران ما همیشه آماده خدمت رسانی و راهنمایی مشتریان گرامی می باشند تا بتوانند بهترین انتخاب را برای اجرای درب اتوماتیک خود داشته باشند.

در این مطلب شما را با درب شیشه ای کشویی فریم دار آشنا کردیم ، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درب شیشه ای کشویی فریم دار با ما تماس بگیرید.

مطالعه بیشتر: سیستم نظارت تصویر

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این محصول چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران ایران بالابر به اشتراک بگذارید.




تجربه و نظر کاربران :

: کاربر مهمان

سلام-جنس فریم درب شیشه ای کشویی فریم دار آلومینیومی است؟

: کاربر مهمان

سلام درب شیشه ای کشویی فریم دار با چه ابعادی قابل تولید هستن؟

اکبری : سلام درب شیشه ای کشویی فریم دار طبق درخواست شما و در ابعاد گوناگون قابل سفارش است.

محصولات مرتبط
مقالات
پروژه ها
بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نجمیه
بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نجمیه

شرکت بتیس پس از جلسات متعدد با کادر فنی و مهندسی بیمارستان و مدیریت آن مجموعه موفق شد در سال ۱۳۹۱ طراحی ، تامین ، نصب و راه اندازی درب های اتوماتیک بیمارستان نجمیه را بر عهده بگیرد . مجموعه بتیس تا...

بیمارستان ایرانمهر
بیمارستان ایرانمهر

بیمارستان ۱۵۵ تختخوابی ایرانمهر یک بیمارستان خصوصی است که در سال ۱۳۵۴ تأسیس شده است . بیمارستان ایرانمهر هم اکنون از پنج ساختمان یک تا ۷ طبقه و به مساحت کل زیربنا حدود ۱۵۰۰۰ مترمربع در حال فعالیت می...

بیمارستان امام خمینی
بیمارستان امام خمینی

مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، یکی از مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی تهران، مشتمل بر سه بیمارستان مستقل ۱- بیمارستان امام خمینی(ره) ۲- بیمارستان ولی‏عصر(عج) ۳- انستیتو کانسر و مراکز دیگری چون مرکز...

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بقیه الله الاعظم
بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بقیه الله الاعظم

بیمارستان بقیهالله یکی از بزرگترین بیمارستان‌های تهران و بیمارستان آموزشی اصلی دانشگاه علوم پزشکی بقیهالله است. این بیمارستان با حدود ۷۰۰ تخت فعال در رتبه‌بندی‌های بیمارستانی ایران «درجه یک عالی»...