درب کشویی دستی

در این مطلب شما را با درب کشویی دستی آشنا می کنیم تا راحت تر بتوانید اقدام به خرید درب کشویی دستی کنید.

امروزه با افزایش جمعیت و آپارتمان سازی ، منازل مسکونی دیگر مثل گذشته بزرگ و جادار نیستند. فضای کوچک و محدود بسیاری از خانه ها و ساختمان ها باعث شده است که سعی شود در طراحی ساختمان حداکثر استفاده از فضای موجود به کار گرفته شود.یکی از طراحی هایی که در این زمینه انجام شده است و امروزه در بسیاری از ساختمان ها به کار گرفته می شود ، استفاده از درب های کشویی می باشد.درب های کشویی کاربردهای زیادی دارند از جمله برای درب کمد، کابینت، حمام، دستشویی ، پنجره ها،درب شیشه ای کشویی مغازه ، ادارات و... همچنین می توان از آنها به عنوان پارتیشن برای جداسازی فضاها استفاده کرد.

درب کشویی در دو نوع اتوماتیک و دستی ساخته می شود .در این مطلب در مورد درب کشویی دستی صحبت خواهیم کرد.

درب کشویی دستی را می توان از جنس های مختلفی مثل شیشه ، چوب ، فلزو... ساخت.این نوع درب به دلیل نوع عملکرد باز وبسته شدنشان که به صورت افقی و کشویی می باشد ، فضای بسیار کمی را اشغال می کند .از این رو یک گزینه مناسب و اقتصادی برای فضاهای کوچک می باشد.استفاده از درب های کشویی دستی بسیار ساده و راحت می باشد و با کم ترین فشار ، باز و بسته می شوند.در ساخت این نوع درب در بالا و پایین آن از ریل استفاده می شود که مانع از افتادگی درب می شود .همچنین می توان در داخل ریل ها از غلطک های پلاستیکی استفاده کرد تا از استهلاک آن کاسته شود.

درب کشویی دستی در انواع مختلفی وجود دارد و بسته به نوع کاربرد آن از جنس های متفاوتی ساخته می شود. یکی از انواع درب های کشویی دستی ، نوع شیشه ای آن می باشد . در درب شیشه ای کشویی انواع مختلفی از شیشه به کار می رود به عنوان مثال برای ورودی مغازه ها یا ادارات که درب به طور مداوم باز و بسته می شود، از شیشه سکوریت که مقامت بالاتری دارد استفاده می شود.درب کشویی دستی شیشه ای برای ورودی مغازه ها ، ادارات ، رستوران ها، حمام و... به کار می رود.

شیشه درب کشویی دستی را می توان در طرح ها و رنگ های مختلف و به صورت مات ویا ساده انتخاب کرد.یک نوع از این شیشه ها شیشه سندبلاست می باشد که برای درب های شیشه ای بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.شیشه سند بلاست درواقع شیشه ای است که با یکسری فرایندها مانند شن پاشی تحت فشار ، مات شده است . علاوه بر مات شدن می توان روی آن طرح های مختلف چاپ کرد.از کاربرد های شیشه سند بلاست برای محیط هایی که می خواهیم از بیرون دید نداشته باشد مانند حمام و همچنین برای کسانی که می خواهند طرح خاص یا لوگوی شرکت خود را روی آن چاپ کنند می باشد.

درب کشویی دستی نسبت به نوع درب کشویی اتوماتیک آن قیمت بسیار کم تری دارد چون نیازی به اپراتور ، موتور و سایر تجهیزات درب اتوماتیک ندارد.همچنین این درب ها ، طول عمر بیشتری داشته و نیاز به سرویس کاری و تعمیر آنها بسیار کمتر است

درب کشویی دستی شیشه ای را می توان فریم دار و یا بدون فریم ساخت . نوع فریم دار آن مقاومت بیشتری داشته و از نظر ظاهری شبیه به نوع در اتوماتیک می باشد.

اگر به دنبال قیمت گیت ورودی هستید به این صفحه مراجعه کنید.


درب کشویی دستی



کاربردهای درب کشویی دستی

درب های شیشه ای کشویی زیبایی مغازه شما را دوچندان می کند . اگر می خواهید یک درب زیبا و درعین حال اقتصادی و مقرون به صرفه برای مغازه خود داشته باشید ، درب کشویی دستی یک انتخاب مناسب می باشد.

استفاده از درب کشویی شیشه ای برای حمام یک انتخاب شیک و مدرن بوده و از آنجا که فضای کمی اشغال می کند و نیازی به فضای بازشو برای درب در داخل حمام نیست ، برای ساختمان های کوچک بسیار مفید بوده و باعث استفاده بهینه از فضا می شود.

اگر می خواهید از درب کشویی دستی برای حمام استفاده کنید،باید از یراق آلاتی اسفاده کنید که در برابر رطوبت مقاوم بوده و دچار خوردگی و زنگ زدگی نشوند.یراق آلات آنادایز و اسپایدری برای این منظور مناسب می باشد .همچنین برای شیشه آن نیز از شیشه سکوریت 10 میل که در برابر ضربه و حرارت مقاوم می باشد استفاده کرد.

درب های کشویی دستی برای کمد ها و کابینت ها نیز به کار گرفته می شود که برای این موارد بیشتر ازجنس چوب یا ام دی اف استفاده می شود. در درب های کشویی دستی برای کمد و کابینت باید حتما از یراق آلات و ریل های باکیفیت و طول عمر بالا استفاده شود چرا که ممکن است به مرور زمان خراب شده و عملکرد خود را از دست بدهد.

در ادارات و شرکت ها ، برای جداسازی فضای کار کارمندان ، مدیر و رئیس می توان از درب کشویی دستی استفاده کرد .درب کشویی دستی علاوه بر اینکه به فضای کمتری نیاز دارند، از زیبایی نیز برخوردار می باشند و یک محل کار شیک و مدرن برای شما فراهم خواهد کرد.به علاوه اگر ازجنس شیشه در آن ها استفاده شود ،این امکان را به رئیس یا مدیر شرکت می دهدکه به کارمندان تسلط داشته و راندمان کاری آنها را ارزیابی کند.

از دیگر کاربرد های درب کشویی دستی می توان به عنوان دور دوشی، یخچال های فروشگاهی، پارتیشن بندی و جداسازی فضا و غیره اشاره کرد.

اگر به دنبال کسب اطلاعات درباره سیستم اینترکام داخلی هستید به این صفحه مراجعه کنید.

قیمت درب کشویی دستی

قیمت درب کشویی دستی بسته به نوع و ضخامت شیشه، ابعاد درب ، یراق آلات و تجهیزات آن ، چاپ طرح روی َشیشه آن، درب شیشه ای کشویی فریم دار یا فریم لس بودن ، ساده یا طرح دار بودن شیشه آن و عوامل دیگر متفاوت می باشد ولی به طور کلی نسبت به درب کشویی اتوماتیک قیمت بسیار مناسب تری داشته و یک انتخاب مقرون به صرفه برای منزل یا محل کار شما می باشد.

برای خرید درب کشویی دستی و اطلاع از قیمت درب کشویی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مطالعه بیشتر:درب کشویی اتوماتیک اسلایدینگ

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این محصول چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران ایران بالابر به اشتراک بگذارید.




تجربه و نظر کاربران :

: کاربر مهمان

درب کشویی دستی با توجه به قیمت مناسب آن مقرون به صرفه هست.پیشنهاد میدم درب کشویی دستی خریداری کنید.

بتیس : سلام وقت بخیر درب کشویی دستی انتخاب مناسبی برای اکثر ساختمان ها از جمله ساختمان های کوچک می باشد.ممنون از اعتماد شما.

: کاربر مهمان

چگونه می تونم درب کشویی دستی سفارش بدم؟

بتیس : سلام وقت بخیر برای خرید درب کشویی دستی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

: کاربر مهمان

مطلبتون در مورد درب کشویی دستی خیلی خوب بود

: کاربر مهمان

من از سایت بتیس درب کشویی دستی خریداری کردم خیلی راضی هستم

مقالات