خرید درب اتوماتیک شیشه ای

درب شیشه ای اتوماتیک امروزه به یکی از پرمصرف ترین ودرب ها برای ساختمان های تجاری ، اداری، بیمارستان ها ، مراکز درمانی و غیره تبدیل شده است که علاوه بر زیبایی مزایای بسیار زیادی مانند عبور و مرور آسان ،جلوگیری از شلوغی و ازدحام ،نور خوب، راحتی کاربران ، جلوگیری از اتلاف اترژی وپیشگیری از آلودگی و انتقال میکروب ها دارد. با توجه به تنوع بسیار زیادی که در این نوع درب وجود دارد گزینه های متعددی در بتیس، بزرگترین مرکز فروش و اجرا درب اتوماتیک شیشه ای برای انتخاب موجود می باشد.برای انتخاب بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای با ما همراه باشید. 

درب اتوماتیک شیشه ای، از بدنه شیشه ای و قاب فلزی مقاوم ساخته می شودو به وسیله تجهیزات مخصوص مانند جک به صورت خودکار باز و بسته می شود. با توجه به نوع درب میتواند هم دارای قابلیت باز و بسته شدن توسط سنسورهای حسی وهم به وسیله کنترل از راه دور را داشته باشد.

یکی از نکات مهمی که باید در هنگام خرید بهترین درب اتوماتیک شیشه ای باید به آن توجه کرد جنس شیشه به کار رفته در آن است چرا که جنس و کیفیت شیشه ارتباط مستقیمی با استحکام و طول عمر آن دارد. به طور کلی شیشه درب در جنس های سکوریت، لمینت ،رفلکس و رنگی در بازار موجود می باشند که نوع سکوریت آن کاربرد بیشتری دارد و دارای ضخامت های مختلف وبه تبع قیمت های متفاوتی می باشد.

لیست درب شیشه ای اتوماتیک

علاوه بر جنس شیشه به کار رفته در درب شیشه ای اتوماتیک ،درب های اتوماتیک شیشه ای را میتوان بر اساس شکل ظاهری و همچنین مکانیزم باز و بسته شدن آنها دسته بندی نمود.

لیست درب شیشه ای اتوماتیک با توجه به شکل ظاهری آنها :

درب اتوماتیک شیشه ای لولای

درب اتوماتیک تاشو یا اتوبوسی

درب اتوماتیک منحنی یا قوسی

درب اتوماتیک تلسکوپی

درب کشویی شیشه ای

درب اتوماتیک دوار

درب شیشه ای اتوماتیک مثلثی

درب اتوماتیک کشویی رایج ترین نوع درب اتوماتیک شیشه ای است که طرفداران زیادی دارد و همانطور که از نام آن مشخص است به صورت کشویی باز وبسته می شود و جزو درب های خطی به حساب می آید و جزو بهترین درب اتوماتیک شیشه ای است.کنترل ورود و خروج افراد به وسیله سنسور یا حسگری که در بالای درب تعبیه می شود انجام می شود.

خرید درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی نیز جزو درب های خطی به حساب می آید و برا ی ورودی و باز شوهای عریض تر مناسب هستند. این نوع درب میتواند در حالت های باز و بسته شدن کامل یا نیمه باز ، دائم باز و دائم بسته تنظیم شود.

درب اتوماتیک شیشه ای لولایی که نام دیگر آن سویینگ می باشد ، به صورت لولایی باز و بسته می شود و با برق به صورت اتوماتیک کار می کنند. این در نیز همانند درب شیشه ای اتوماتیک کشویی دارای حسگر می باشد و میتواند به صورت تک لنگه ویا دولنگه ساخته شود و برای مکان های با عرض کم مناسب هستند.این نوع درب دارای قفل الکترومکانیکال و مرکز کنترل نیز می باشد.


مطلب پیشنهادی: خرید درب اتوماتیک پارکینگ


خرید درب شیشه ای اتوماتیک

برای تشخیص و خرید بهترین درب اتوماتیک شیشه ای باید یک سری معیار ها شاخص ها را به دقت بررسی کرده تا بتوانیم با استفاده از آنها و مقایسه برندهای موجود ،بهترین برند درب شیشه ای اتوماتیک را انتخاب کنیم.در ادامه ابتدا اندکی در مورد این معیارها صحبت کرده و سپس به معرفی چند برند موجود در بازار خواهیم پرداخت.

برای اینکه بتوانیم بهترین خرید درب اتوماتیک شیشه ای و انتخاب را در بین بهترین برندهای درب اتوماتیک شیشه ای داشته باشیم باید به متریال به کار رفته در آن و نوع عملکرد و کارکرد درب توجه کنیم. داشتن اطلاعات درمورد قطعات و تجهیزات مورد استفاده در درب میتواند کمک زیادی به ما برای یک انتخاب مناسب بکند. از جمله این قطعات میتوان به برد الکتریکی، سنسور یا حسگر، ریموت یا کنترل، فلاشر، موتور الکتریکی، چرخ دنده، قفل مکانیکی و گیربکس اشاره کرد.

اطلاعات کلی از لیست درب شیشه ای اتوماتیک در اختیار شما قرار می گیرد تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.

نقش سنسور در انتخاب وخرید بهترین درب اتوماتیک شیشه ای

می دانیم که سنسور یا حسگریک نقش اساسی و اصلی در بین اجزای یک درب اتوماتیک ایفا میکند واز ویژگی های مهمی که درمورد سنسور باید مورد توجه قرار گیرد عملکرد سریع و صحیح آن می باشد. زیرا اگر عملکرد سریع و درستی نداشته باشد ممکن است باعث دیر بازو بسته شدن درب شود.

حسگرهای متفاوتی برای درب های اتوماتیک شیشه ای وجو دارد این حسگرها عبارتند از:حسگر مادون قرمز،حسگرماکروویو بازتابی،حسگر ترکیبی،حسگر لیزری که در بین این حسگرها نوع مادون قرمز دارای سرعت عمل بالا و قدرت تشخیص سریع حضور افراد میباشد همچنین مصرف انرژی کمی دارد و میتوان گفت از بهترین و جدیدترین حسگرهای موجود برای بهترین درب اتوماتیک شیشه ای می باشد.

جمع بندی:برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای مناسب و با کیفیت باید به نکات زیادی مانند قطعات به کار رفته شده، نوع سنسور، نوع درب و نوع کاربرد آن توجه کنیمو تنها به نام یک برند نباید بسنده کرد.بتیس جزو بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای در بازار است. 

برای دریافت لیست درب شیشه ای اتوماتیک با کارشناسان بتیس تماس بگیرید.

بهترین برندهای درب اتوماتیک

درب اتوماتیک یکی از پر کابردترین انواع درب‌هایی هستند که در حال حاضر در ساختمان‌های مختلف مسکونی، تجاری، اداری و... مورد استفاده قرار می‌گیرند. این درب‌ها دارای انواعی از مدل‌ها و برندها در بازار هستند. عده زیادی از افراد در هنگام انتخاب و خرید این محصولات، برند آن‌ها را ملاک قرار می‌دهند و علاقه دارند بهترین درب‌ اتوماتیک را انتخاب کنند.

بنابراین در این مقاله قصد داریم بهترین برندهای درب اتوماتیک را معرفی کنیم تا کار انتخاب و خرید برای این دسته از افراد، ساده‌تر گردد.

برای خرید بهترین برندهای درب اتوماتیک این مطلب را مطالعه و سپس اقدام به خرید کنید.کارشناسان بتیس بهترین برندهای درب اتوماتیک را در اختیار شما قرار می دهند.




بهترین شرکت درب اتوماتیک

در شرایط حاضر، کمپانی FACE ایتالیا ، یکی از بهترین شرکت‌های تولید کننده انواع درب‌های اتوماتیک است. این برند در زمینه تولید انواع درب‌های اتوماتیک تخصص و تجربه بسیار بالایی دارد. لازم است بدانید که سابقه این شرکت در تولید این محصولات، به 40 سال می‌رسد. از جمله ویژگی‌های محصولات شرکت کمپانی FACE ایتالیا می‌توان به کیفیت قابل توجه آن‌ها اشاره کرد. خلاقیت در تولید و طراحی و ساخت نوآورانه انواع این محصولات، از دیگر ویژگی‌های این برند به شمار می‌رود. کیفیت ویژه این محصولات باعث شده تا این دسته از درب‌های اتوماتیک نیاز بسیار کم‌تری به تعمیر و یا سرویس شدن پیدا کنند. درب‌های اتوماتیک تولید شده توسط شرکت FACE ،مناسب کاربرد در مکان‌هایی هستند که رفت و آمد بسیار بالایی دارند. از دیگر ویژگی‌های محصولاتی که توسط این شرکت تولید شده‌اند می‌توان به کیفیت قطعات و قدرتمندی آن‌ها اشاره کرد.

بتیس را در حقیقت می‌توان یکی از بهترین شرکت‌ها در زمینه تولید انواع درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای به شمار آورد. تولیدات این شرکت از کیفیت قابل توجهی برخوردارند و مرغوبیت قطعات ان زبانزد است. بسیاری از محصولاتی که توسط این شرکت تولید می‌شوند به ایران نیز وارد می‌شوند و طرفداران بسیار زیادی هم دارند. لازم به ذکر است که از درب‌های اتوماتیک که توسط بهترین شرکت درب اتوماتیک شیشه‌ای ایتالیایی تولید شده است، می‌توانید در انواع مختلف ساختمان‌ها از جمله ساختمان‌های مسکونی، تجاری و یا اداری که میزان رفت و آمد در آن‌ها متوسط است، استفاده کنید.


مطلب پیشنهادی: درب اتوماتیک پارکینگ


بهترین درب اتوماتیک شیشه ای

لیست درب شیشه ای اتوماتیک شامل مدل های متنوعی از انواع درب است. این درب ها در مدل و با مواد اولیه مختلفی تولید می شوند. درب های اتوماتیک راه حلی کارآمد برای انواع ساختمان هستند. آن ها با سنسور های تجهیز شده اند که با نزدیک شدن شما به آن ها، درب باز و بسته می شود. درب الکترومکانیکی سرعت عمل نسبتا بالایی دارد و موجب صرفه جویی در زمان می شود. با توجه به شیشه ای بودن درب، نور از درب عبور می کند و فضا را روشن می کند. به این شکل زمان زیادی از روز نیازی به سیستم ها روشنایی نیست و در مصرف برق هم صرفه جویی می شود. 


افزایش نور در ساختمان با درب شیشه ای اتوماتیک

معمولا از درب های شیشه ای اتوماتیک برای بخش ورودی ساختمان استفاده می شود. این درب سنسور هایی دارد که با نزدیک شدن به درب، فرمان باز شدن را صادر می کنند. یکی از مهم ترین مزایایی که این نوع درب دارد، پخش نور در سطح ساختمان است. خصوصا اگر ساختمان نورپردازی ضعیفی داشته باشد، شیشه نور طبیعی را به خوبی در سطح ساختمان پخش می کند. با استفاده از این درب، ساعاتی از روز به استفاده از سیستم نور مصنوعی نیازی نیست. 


مطلب پیشنهادی: سیستم درب اتوماتیک 

خرید درب اتوماتیک شیشه ای

در صورتی که قصد داشته باشید از میان انواع برندهای شناخته شده، درب اتوماتیک مورد نظر خود را انتخاب کنید می‌توانید خرید درب اتوماتیک شیشه ای خود را از شرکت درب اتوماتیک FACE ایتالیا انجام دهید. این شرکت که در حقیقت یکی از بهترین برندها و شرکت‌های تولید کننده درب اتوماتیک است در کشور ایتالیا واقع شده و سابقه و تجربه بسیار بالایی در زمینه تولید انواع درب‌های برقی و اتوماتیک پارکینگی دارد. از طرف دیگر این شرکت در زمینه تولید کرکره برقی و هم‌چنین راهبند نیز تخصص دارد. در میان ایرانیان انواع مختلف محصولات این برند، شناخته شده و محبوب و پر فروش هستند. از دیگر ویژگی‌های محصولات این برند، می‌توان سادگی نصب و راه اندازی راحت را نام برد. هم‌چنین این نوع از درب‌های برقی، کارایی بسیار مناسبی نیز دارند.

در این مطلب شما را با بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای آشنا کردیم تا راحت تر خرید کنید.

مطالعه بیشتر: درب اتوماتیک بازویی

بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای

آیا تا در حال احداث ساختمانی جدید یا تعویض درب ساختمان موجود هستید؟ انتخاب بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای کار مهم و دشواری است که به بررسی های متعدد نیاز دارد. درب اتوماتیک از ارکان مهم بسیاری از ساختمان های تجاری محسوب می شود. این درب تردد را برای شما سریع و راحت می کند. درب های اتوماتیک طراحی های متنوعی دارند و در مکان های مختلفی استفاده می شوند تا کارکنان و مشتریان بتوانند راحت تر رفت و آمد کنند. 

اهمیت نصب درب اتوماتیک

درب های اتوماتیک از بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای و کارآمد ترین راه ها برای مدرنیته کردن یک ساختمان هستند. این نوع درب خصوصا در ساختمان های تجاری بسیار کاربردی است. یک درب اتوماتیک به صرفه جویی در زمان و تردد راحت شما کمک می کند. این درب ها در اندازه، ساختار و پرداخت های مختلف در بازار موجود است. هر یک از بهترین برند درب اتوماتیک شیشه ای توسط شرکت های مختلفی ساخته و به بازار عرضه شده اند. گاهی انتخاب بهترین شرکت درب اتوماتیک کار سختی به نظر می رسد. برای این کار باید با دقت، ویژگی های هر یک از شرکت ها و اعتبار آن ها را بسنجید. نظرات مشتریان در سایت ها هم نشانگر عملکرد شرکت است. با مشورت افراد با تجربه و مشاوران می توانید درب مورد نظرتان را خریداری کنید.

برای اطلاع از قیمت درب اتوماتیک با کارشناسان ما تماس بگیرید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این محصول چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران ایران بالابر به اشتراک بگذارید.




تجربه و نظر کاربران :

: کاربر مهمان

سلام.مدتی است دنبال بهترین درب اتوماتیک هستم.بهترین درب اتوماتیک از چه جنسی است؟

: کاربر مهمان

سلام.بهترین درب اتوماتیک شیشه ای برای مراکز تجاری از چه مدلی هست؟

: کاربر مهمان

سلام،درب شیشه ای اتوماتیک از شما خریداری کردم عالی بود

محصولات مرتبط
مقالات