گیت کنترل تردد کشویی cominfo مدل EASYGATE SUPERB

درباره این محصول

مدل گیت کنترل تردد شیشه ای : EASYGATE SUPERB ،
برند : cominfo ،
نوع گیت کنترل تردد شیشه ای : اتوماتیک ،
طول (mm) : 1580 mm ،
عرض (mm) : 99 mm ،
ارتفاع (mm) : 990 mm ،
ابعاد ورودی (mm) : 650 mm ،
ضخامت شیشه (mm) : 10 mm ،
تعداد جداره شیشه : 1 ،
جنس بدنه : استیل ضد زنگ(ویژگی) ،
جنس شیشه : شیشه ای (جنس) ،
شرایط استفاده : داخلی(نصب) ،
دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این محصول چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران بتیس به اشتراک بگذارید.




گیت کنترل تردد شیشه ای

گیت کنترل تردد شیشه ای در قسمت ورودی بسیاری از ساختمان‌های پیشرفته و خطوط نقلیه عمومی وجود دارد. این گیت شبیه به درب اتوماتیک و برای کنترل تردد عموم افراد و کارکنان یک سازمان یک راه‌حل عالی است. سرعت و دقت 2 ویژگی مهم و اصلی در این دستگاه هستند. شما می‌توانید با نصب گیت تردد، ورود و خروج بسیاری از افراد را کنترل و ضبط کنید. برای خرید گیت کنترل تردد شیشه ای باید در قدم اول بدانید که به چه محصولی نیاز دارید. انواع مختلف این دستگاه می‌توانند در زمینه‌های مختلفی نیاز شما را برطرف کنند. در این مقاله در خصوص ماهیت گیت کنترل تردد، اهداف استفاده از آن، ویژگی و مزایا و در نهایت کسانی که می‌توانند از این دستگاه استفاده کنند، صحبت کرده‌ایم. اگر صاحب کسب‌و‌کاری هستید یا در محل کار خود نیاز به کنترل ورود و خروج مردم دارید، این دستگاه مناسب شماست.

شرکت پیشتازان فناوری طاها در این مطلب شما را برای خرید گیت کنترل تردد شیشه ای راهنمایی می کنند.

گیت کنترل تردد شیشه ای چیست؟

گیت کنترل دستگاهی است که در ایستگاه‌های مترو، ساختمان‌های هوشمند، هتل‌ها و بسیاری از مکان‌های پیشرفته مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولی‌ترین کاربرد این دستگاه در سیستم بلیط ایستگاه‌های مترو و برخی از خطوط اتوبوس بی‌آر‌تی است. گیت کنترل تردد شیشه‌ای ترکیبی از کنترل CPU، الکترونیک، انواع فناوری شناسایی و ماشین‌آلات است. لازم به ذکر است که این دستگاه عملکرد دقیق و فناوری بالایی دارد.

سیستم حمل‌و‌نقل عمومی به معنای شلوغی و تردد تعداد زیادی از مسافران است. این نکات سبب احساس نیاز به یک سیستم کنترلی می‌شود. این سیستم برای فیلتر کردن مسافرانی که هزینه بلیط را پرداخت کرده‌اند و مسافرانی که هزینه را نپرداخته‌اند مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر آن تفکیک مسافران برای استفاده راحت از گیت و بلیط به این شیوه صورت می‌گیرد.

گیت کنترل تردد شیشه ای باید ایمن و راحت طراحی شده باشد. در ضمن طراحی بدنه و مقاومت آن باید به گونه‌ای باشد که بتواند در شلوغ‌ترین ساعات روز به‌خوبی کار کند.

کنترل حمل و نقل برای خطوط مترو

گیت کنترل تردد شیشه‌ای هر نوع جمعیتی را از ساعات خلوت روز تا ساعات شلوغ حمل‌و‌نقل، پوشش می‌دهد. این گیت باید یک رابطه امن و مطمئن بین شیشه گیت و قسمت قرارگیری بلیط ایجاد کند.

2 عدد درب متحرک به اضافه یک کارت‌خوان دستگاه گیت کنترل تردد شیشه ای و سیستم کنترل آن را تشکیل داده‌اند. این روش مدیریت و شناسایی بسیار رایج و کاربردی است. با استفاده از گیت کنترل تردد شیشه ای می‌توانید تا حد زیادی هزینه نیروی کار مدیریت و کنترل دستی را کاهش دهید. نحوه عملکرد این دستگاه طوری است که هر دفعه فقط یک نفر می‌تواند از گیت عبور کند.

این گیت‌ها دارای طراحی‌های مختلفی هستند. شما می‌توانید هر یک از آن‌ها را متناسب با کاربردی که از آن انتظار دارید، انتخاب کنید. علاوه بر عملکرد و کنترل با کارت، امکان استفاده از اثر انگشت، تشخیص عنبیه و تشخیص چهره در سطوح گسترده‌تر و پیشرفته‌تر هم وجود دارد. این دستگاه در حکم یک سرمایه‌گذاری مهم است که می‌توانید به کمک آن نیروی کار یا عموم مردم را به طور موثری کنترل کنید و از بی‌نظمی و بی‌قانونی بکاهید.

مطالعه بیشتر: سیستم گیتهای کنترل تردد

اهداف اصلی استفاده از گیت کنترل تردد شیشه ای

• امنیت فوق‌العاده برای اطمینان از ایمنی کاربر

• مدیریت کارآمد ترافیک عابر پیاده و مسافران

• صرفه‌جویی در هزینه‌های عملیاتی

سرعت گیت کنترل تردد شیشه ای

در شهر‌های بزرگ خصوصا در ساعات اوج شلوغی، باید تاسیساتی مورد استفاده قرار گیرد که بتوانند این جریان جمعیت را به‌خوبی هدایت کنند. دستگاه‌های گیت کنترل تردد شیشه ای در طرح، عملکرد و با مواد اولیه مختلفی ساخته شده‌اند.

هر یک از آن‌ها زمانبندی متفاوتی را در باز و بسته کردن دارند. شما می‌توانید طبق یک برآورد زمانی دستگاه را با سرعت خاص سفارش دهید. گیت کنترل تردد دارای راندمان و سرعت بالایی است. این دستگاه با حرکت‌های بی‌عیب و نقص و طراحی بدنه مناسب و کاربردی برای استفاده طولانی مدت عالی به نظر می‌رسد.

گیت کنترل تردد شیشه ای سه‌پایه

درب‌های گیت باید از درجه کیفیت بالایی برخوردار باشند. اگر کیفیت و وزن درب‌ها سبک باشد، قفل‌ها در زمان مناسبی باز می‌شود و درب‌ها به‌نرمی و آهستگی بسته می‌شوند. این عملکرد از گیت‌های ساده‌تر تا گیت‌های سه‌پایه پیشرفته برمی‌آید.

مطالعه بیشتر: درب اتوماتیک بیمارستانی

ویژگی‌های گیت کنترل تردد شیشه ای

گیت کنترل شیشه‌ای ظاهری مدرن و پیشرفته دارد. این دستگاه یک اقدام امنیتی برای استفاده در محیط‌های عمومی است. به دلیل سرعت خوبی که این دستگاه دارد، برای استفاده در مکان‌های پر‌رفت‌و‌آمد پیشنهاد می‌شود. گیت کنترل تردد از ورود بی‌نظم عابر پیاده جلوگیری می‌کند. به این ترتیب فقط یک طرف از گیت برای رفت‌و‌آمد باز است.

گیت کنترل تردد با حرکتی که از 2 جهت دارد، توسط مکانیزم محرک موتوری کنترل‌شده مورد استفاده قرار می‌گیرد. مکانیزم درایو یک واحد کنترل کوچک دارد که حداکثر توان عملیاتی را با عملکردی روان و عالی فراهم می‌کند.

این دستگاه دارای ویژگی‌هایی است که در جهت تامین امنیت مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از این ویژگی‌ها کنترل حرکات سنگین است که حرکات دستگاه را قابل اعتماد‌تر می‌کند. کارایی این دستگاه در سطح بالایی قرار دارد.

برخی از انواع این گیت کنترل در طول 1 دقیقه می‌توانند حدودا 35 نفر را کنترل و رد کنند. علاوه بر آن طرح‌هایی از گیت کنترل تردد شیشه ای وجود دارد که می‌توانند دسترسی معلولین برای استفاده از دستگاه و خواندن بلیط را فراهم کنند. در ساخت این گیت مانند هر چیز دیگری ایمنی اهمیت بالایی دارد.

نظارت تصویری هوشمند نیز مانند این گیت ها کاربرد حفاظتی دارد.




حوزه‌های استفاده از گیت کنترل تردد شیشه ای

با پیشرفت مکان‌های مختلف عمومی، استفاده از گیت کنترل تردد فقط محدود به استفاده در مترو نیست.

مکان‌های مختلفی مثل کتابخانه، سینما، استادیوم، جاذبه‌های توریستی، ساختمان‌های اداری، لابی شرکت، تاسیسات دولتی، موسسات مالی، تاسیسات دفاعی، مراکز داده، ایستگاه مترو، دانشگاه یا موسسات آموزشی، مراکز اوقات فراغت و پایانه‌های اتوبوس از جمله مکان‌هایی هستند که می‌توانند از این دستگاه کنترل تردد بهره‌مند شوند.

این دستگاه یک کنترل امن، سریع، کارآمد و با‌کیفیت برای شما فراهم می‌کند.

همانطور که گفتیم گیت کنترل تردد شیشه ای در انواع مختلفی تهیه و تولید شده است. شما می‌توانید محصول مورد نظرتان را متناسب با نیاز‌های خود برگزینید. در ادامه ویژگی‌های کلی این دستگاه‌ها ذکر شده است.

کارتخوان دوجهته اولین نکته‌ای است که باید به آن اشاره کنیم. این ویژگی دستگاه، خصوصا برای استفاده در مترو و کنترل افراد در مکان‌های عمومی کاربرد دارد. این قابلیت طوری کار می‌کند که یک طرف گیت امکان دسترسی و خواندن بلیط وجود دارد ولی طرف دیگر به‌نوعی قفل شده است و امکان تردد نیست.

در نظر داشته باشید که روش‌های دیگری برای اعمال کنترل وجود دارد که از طریق خود دستگاه قابل برنامه‌ریزی و تنظیم است.

نکته دیگر در خصوص گیت کنترل نحوه عملکرد آن است. با قطع شدن برق متصل به دستگاه، بازو‌ها یا درب‌های آن باز می‌شوند و با اتصال مجدد برق، بازو دوباره بسته می‌شود.

یکی از نکاتی که در خصوص استفاده از گیت کنترل شیشه ای اهمیت دارد، زمانی است که به‌عنوان فرصت تردد از آن یاد می‌کنیم. زمان باز ماندن درب‌های گیت شیشه‌ای از 1 تا 60 ثانیه در دستگاه قابل تنظیم شدن است.

در صورتی که مسافر بدون خواندن کارت از دستگاه عبور کند یا کارت او نامعتبر شناخته شود، دستگاه تا بازگشت مسافر و خواندن یک کارت معتبر، زنگ هشدار را به صدا درمی‌آورد.

اگر در حین تردد مسافران، درب‌های گیت با مانع یا وسیله‌ای برخورد کند یا اصطلاحا وسیله‌ای بین گیت بماند، علاوه بر به صدا درآمدن زنگ هشدار، دستگاه برای مدت کوتاهی از حرکت می‌ایستد.

پارکینگ هوشمند نیز نیاز به بررسی کنترل تردد دارد که توسط تیم بتیس قابل اجرا می باشد.

بدنه دستگاه از نکاتی است که خصوصا در صورت استفاده در مکان‌های عمومی و شلوغ قابل توجه است. جنس بدنه این گیت از فلز است و برای استفاده در هر مکان سختی مقاومت دارد.

سایر ویژگی‌های گیت کنترل تردد شیشه ای

• امکان نشان دادن تعداد مسافران رد‌شده از گیت

• امکان راهنمایی مسافر برای رفتن به جهت مورد نظر

• دارای عملکرد خودآزمایی برای نگهداری و استفاده راحت

• امکان برنامه‌ریزی وضعیت در حالت اجرا توسط یک صفحه کلید موجود در برد اصلی

• فعال شدن خودکار قطب‌ها تا زمان باز شدن سیگنال

• عملکرد تنظیم مجدد

• امکان اتصال دستگاه کارتخوان

• امکان مدیریت و کنترل از راه دور

• همگام‌سازی قطب‌ها

• بررسی خودکار مشکل

مزیت‌های استفاده از گیت کنترل تردد شیشه ای

گیت کنترل مانند هر دستگاه دیگری دارای مزایایی نسبت به محصولات مشابه است. در ادامه می‌توانید مزایای استفاده از این دستگاه را نسبت به روش‌های سنتی کنترل و هدایت افراد و نیرو‌ها بخوانید.

• افزایش ایمنی شخصی، تقویت تعمیر و نگهداری صنعت

• کاهش هزینه‌های امنیتی با مدیریت ورود و خروج

• ضبط زمان ورود و خروج به موقع پرسنل یک سازمان

• محافظت در برابر خطرات احتمالی

در آخر شما برای استفاده از این گیت جزو کدام یک از کسب‌و‌کار‌ها و محیط‌های شغلی بالا بودید؟ استفاده از گیت کنترل تردد شیشه ای یک راه حل آسان، دقیق، کم‌هزینه و بادوام است. با استفاده از این گیت می‌توانید هزینه‌های نیروی انسانی جهت کنترل افراد را کاهش دهید. دیگر به روش‌های کنترل تردد با دستگاه‌های دستی نیازی نیست.

گیت کنترل تردد شیشه ای دارای قابلیت‌ها و تنظیمات مختلفی است که می‌توانید آن‌ها را فعال کنید. این تنظیمات برای تنظیم و کنترل هر چه دقیق‌تر تردد افراد و کارکنان یک سازمان طراحی شده‌اند. برای خرید گیت متناسب با محل مورد نظرتان بهتر است با افراد با‌تجربه و آشنا به دستگاه، مشورت کنید. با خرید این گیت تردد، از امنیت و سرعت عمل آن اطمینان خاطر داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سیستمهای حفاظتی و کنترل تردد با ما تماس بگیرید.



مطالعه بیشتر