قیمت درب کرکره‌ای پارکینگ

یکی از دلایل مهم انتخاب درب پارکینگ قیمت درب کرکره‌ای پارکینگ است. باتوجه‌به این موضوع می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. درب کرکره‌ای پارکینگ نوارهای عایق به‌هم‌پیوسته از آلومینیوم دولایه است. انواع درب اتوماتیک کرکره‌ای پارکینگ نه‌تنها هنگام نصب بسیار زیبا به نظر می‌رسد بلکه به‌عنوان یک عامل بازدارنده از محافظت بیشتری در برابر متجاوزان احتمالی برخوردار است.

درب کرکره‌ای پارکینگ با کشیدن یا غلتیدن به بالا و پایین از طریق مسیرها (که به آنها کانال‌های راهنما نیز گفته می‌شود) هنگام قراردادن لت ها در یک جعبه کوچک بالای درب کار می‌کنند. به طور معمول جعبه‌ای را در داخل در نصب می‌کند که از آن به‌عنوان رفع اشکال داخلی یاد می‌شود، سایر رفع‌ها نیز حاصل می‌شوند، اما این امن‌ترین است. هنگامی که کرکره‌ها پایین می‌روند، آنها محکم در کف گاراژ شما قرار می‌گیرند و باعث می‌شود از امنیت بالایی برخوردار شوند.

برای اشنایی با عوامل تاثیرگذار در قیمت درب کرکره‌ای پارکینگ با ما همراه باشید.




قیمت درب کرکره ا ی پارکینگ



عوامل موثر در قیمت درب کرکره ای پارکینگ


اجزای درب کرکره‌ای پارکینگ

تخته‌سنگ پرده

اینها پوشش‌های آلومینیومی دوتایی هستند که در سرتاسر درب کار گذاشته می‌شوند.

اسلت پایین

برای جلوگیری از باران از لای پایین درب‌های کرکره‌ای، از یک مهروموم لاستیکی استفاده شده است.

محفظه

این قسمت اطراف درب غلتک است و همه اجزا را در خود جای‌داده است.

کانال‌ها را راهنمایی کنید

اینها کانال‌های توخالی کنار درب هستند که اجازه می‌دهند تا لتها به بالا و پایین بپیچند.

موتور تابووار

موتور بالای درب اتوماتیک قرار دارد و تمام قسمت‌های متحرک کرکره غلتک شما را روشن می‌کند موتور دارای یک شکست ایمنی است.

درب کرکره‌ای پارکینگ یک سیستم ساده و درعین‌حال کارآمد درب گاراژ است که هنگام نصب بسیار زیبا به نظر می‌رسد و امنیت بیشتری را فراهم می‌کند.

احتمالاً می‌دانید که درب کرکره‌ای پارکینگ یکی از کاربردی‌ترین و همه‌کاره‌ترین درب‌های گاراژ است. تفاوت‌ها در انواع مختلف درب غلتک و سازنده بسیار زیاد است.

بنابراین توصیه می‌کنیم که باید دقیق باشید و سؤالات زیادی را بپرسید تا مطمئن شوید درب غلتکی مناسب و قابل‌اطمینان برای نیازهای شما چگونه دربی است.

دو نوع غلتک درب وجود دارد

درب غلتکی استیل تک پوستی برای درب اصلی که عایق‌بندی، سروصدا و امنیت در اولویت نیستند بسیار مناسب است و فضای داخلی بالای سر بیش از سقف را برای شما فراهم می‌کنند.

آنها برای یک درب دستی در اندازه‌های تک ایدئال هستند و برای کار آسان فنر بارگیری می‌شوند. اندازه‌های بزرگ‌تر اما برای راحتی کار نیاز به موتور دارند.

درب غلتکی آلومینیومی با دوپوست از لت‌های پر از کف ساخته شده است و به‌اندازه رول بسیار محکم‌تر می‌شود، بنابراین معمولاً برای عبور از داخل ارتفاع گاراژ خود را به حداکثر می‌رسانید.

این درب معمولاً بی‌صداتر است، معمولاً برای راحتی با برق‌کار می‌کند و سطح بالاتری از امنیت و عایق صدا و دما را فراهم می‌کند.

درب غلتک آلومینیومی دو پوسته و عایق‌بندی‌شده

درب گاراژ کرکره‌ای استیل

درب غلتکی استیل تک پوستی، غیر عایق.

هر دو درب غلتکی آلومینیومی و استیل در برنامه‌ها و بودجه‌های مختلف کاربرد دارند و می‌توان در مورد نیازهای شخصی شما تصمیم آگاهانه گرفت.

چه چیزی باعث می‌شود یک درب کرکره‌ای پارکینگ خوب ایجاد شود

همان‌طور که قبلاً ذکر شد، به نظر می‌رسد درب‌های غلتکی از نظر بصری کاملاً شبیه به هم هستند، بنابراین تصمیم‌گیری در مورد بهتر بودن بسیار دشوار است. همچنین باتوجه‌به قیمت درب کرکره‌ای پارکینگ می‌توان به کیفیت آن پی برد.

این کیفیت قطعات است که واقعاً تفاوت ایجاد می‌کند و اگرچه قیمت پایین درب کرکره‌ای پارکینگ وسوسه‌انگیز است، اما باید به‌خوبی از دردسرها و ناامیدی‌های خرید اجناس ارزان و بی‌کیفیت درهای غلتکی مطلع هستید.

قیمت کم درب کرکره‌ای پارکینگ همیشه مشکلات زیادی را منجر خواهد شد زیرا بسیاری از قطعات متحرک وجود دارد که برای کارکردن درب و ادامه کار باید با هم عملکرد درستی داشته باشند و اجناس ارزان و بی‌کیفیت شما را با مشکل روبرو خواهند کرد.

به‌طورکلی بسیاری از مهم‌ترین قطعات متحرک درب گاراژ غلتکی دیده نمی‌شوند، و این امر می‌تواند انتخاب درب مناسب را دشوارتر کند.

اطمینان حاصل کنید که درب از جدیدترین سیستم‌های کنترل الکترونیکی برای باز و بسته شدن استفاده می‌کند و دارای ویژگی‌های ایمنی صحیح است.

کدام گزینه‌ها بهترین هستند

برای اکثر درهای غلتکی الکتریکی باید حداقل از دو فرستنده رادیویی دستی انتظار داشته باشید که درب را از فاصله ۲۰ متری باز و بسته کنند.

، ترجیحاً با فناوری "نورد کد". کار با تلفن هوشمند شما در حال حاضر به‌راحتی در دسترس است و GSM "کنترل متن" که در هر تلفن همراه نیز موجود است.

شما همچنین باید انتظار داشته باشید که یک جعبه کنترل داخلی و گیرنده دیواری داخلی با نور مجوز داخلی تعبیه شده باشد که هنگام کار درب حدود سه دقیقه روشن شود، اگرچه برخی از آنها تایمرهای قابل تنظیم و همچنین روشنایی ولتاژ پایین اضافی را به گزینه‌های دیگر ارائه می‌دهند.

یک سیستم لغو دستی داخلی نیز یکی از موارد ضروری استاندارد است که یک دسته سیم‌پیچ است که در سمت موتور قرار می‌گیرد تا موتور را در صورت قطع برق هدایت کند.

در سال‌های اخیر البته معرفی درهای کنترل شده توسط تلفن‌های هوشمند و همچنین توانایی تعویض روشنایی اضافی، کنترل زمان روشنایی، کنترل تلفن GSM و گزینه‌های روشنایی ولتاژ پایین برای بیرون و داخل گاراژ که توسط غلتک کنترل می‌شوند، وجود دارد.

گزینه‌های موجود برای درب کرکره‌ای پارکینگ شامل اسلاید دید برای ورود نور طبیعی به گاراژ با استفاده از بخش‌های برش خورده با درزهای شیشه‌ای پلی‌کربنات، راهنماهای جانبی بسیار گسترده برای افزایش امنیت، روکش هود آلومینیومی برای رول پرده برای محصور کردن تمام مکانیزم نورد و پایین شیب‌دار است.

گزینه‌های دیگر شامل ترفندهایی مانند برنامه‌های گوشی‌های هوشمند برای کنترل درب غلتک از طریق تلفن همراه شما است.

هنگامی که درب کرکره‌ای پارکینگ شما در نزدیکی یک مسیر عمومی یا بزرگراه قرار دارد همیشه سطح بالاتری از ایمنی را لازم دارد. ویژگی‌های اساسی طراحی مکانیکی درب کرکره‌ای پارکینگ آن را به‌صورت استاندارد بسیار ایمن می‌کند.

شرکت بتیس شما را در خرید درب کرکره ای پارکینگ با بهترین قیمت راهنمایی می کند.

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این محصول چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران ایران بالابر به اشتراک بگذارید.




تجربه و نظر کاربران :

: کاربر مهمان

سلام قیمت درب کرکره ا ی پارکینگ چقدره؟

محصولات مرتبط
مقالات