سیستم کنترل تردد هوشمند

گیت های کنترل تردد جهت تسهیل و نظارت و همچنین جلوگیری از ورود افراد متفرقه به اماکن خاص می باشد. بدینوسیله کمک به نظم و امنیت در ورودی به ادارات و ساختمان های اداری، ساختمان های صنعتی، بانک ها، ارگانهای دولتی و بسیاری از امکان ورزشی و تفریحی مینماید و همچنین به کارکنان پذیرش و حراست جهت پذیرش ارباب رجوع و پرسنل کمک می نماید .انواع سیستم‌ کنترل تردد در محیط های مختلف کاربرد دارد.

طی آزمایشهای انجام شده توسط متخصصین شرکت انواع سیستم کنترل تردد قادر به کنترل تردد افراد حتی در شلوغ ترین زمان در روز میباشند. گیت سه اهرمی میتوانند با دستگاههای کنترل دسترسی مانند دستگاه های کارتی، اثر انگشت و تشخیص چهره مجموعه کاملی را برای دستگاه کنترل تردد تشکیل دهند .برای آشنایی با سیستم کنترل تردد هوشمند با ما همراه باشید.

گیت های کنترل تردد جهت تسهیل و نظارت و همچنین جلوگیری از ورود افراد متفرقه به اماکن خاص می باشد.

یکی از دغدغه های همیشگی مدیران، اطلاع از زمان دقیق ورود و خروج کارمندان و تمام پرسنل اداره می باشد. این بحث از گذشته تا به امروز در بین مدیران وجود داشته است به طوری که در قدیم از لیست حضور و غیاب به صورت دستی و نوشتاری استفاده می شد که کارایی مناسبی نداشت. اما در حال حاضر با سیستم گیتهای کنترل تردد دغدغه ی مدیران کاهش یافته است. زیرا با این سیستم زمان دقیق ورود و خروج افراد ثبت می شود.

همانطور که بیان کردیم در گذشته برای اطلاع از حضور و غیاب کارمندان از لیست های کاغذی استفاده می شد که این لیست ها بسیار زمان بر بودند و در عین حال نتیجه ی مورد دلخواه را نیز به وجود نمی آورد زیرا دقت این لیست ها بسیار پایین بود و زمان ورود و خروج به درستی ثبت نمی شد. در نتیجه مدیر نمی توانست با اتکا به آن، حقوق پرداختی افراد را تنظیم کند. اما با سیستم کنترل تردد هوشمند که در حال حاضر در بیشتر ساختمان های اداری مورد استفاده قرار می گیرد، زمان ورود و خروج با بالاترین دقت و در کمترین زمان ثبت می شود.

در این مطلب با سیستم کنترل تردد هوشمند  آشنا می شوید.

مطالعه بیشتر: پارکینگ هوشمند 

سیستم کنترل تردد هوشمند چیست؟

سیستم کنترل تردد هوشمند یک دستگاه حضور و غیاب است که در قسمت ورودی ساختمان قرار داده می شود و کارمندان و تمام پرسنل در زمان ورود و یا خروج باید از این دستگاه استفاده کنند. این دستگاه اطلاعات منحصر به فردی را از افراد می طلبد و پس از دریافت آن ها، اقدام به تشخیص هویت فرد می کند. زمانی که فرد مورد تایید دستگاه بود، زمان ورود و خروج او با دقت بالا در این سیستم ثبت می شود. سیستم کنترل تردد هوشمند با نرم افزاری منحصر به فرد وظیفه ی خود را به خوبی انجام می دهد.

برای آشنایی با درب اتوماتیک به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.

برخی از افراد گمان می کنند که سیستم کنترل تردد هوشمند تنها برای اداره ها و سازمان های بسیار بزرگ کارایی دارد. این تصور غلط است و شما می توانید حتی در شرکت های کوچک از سیستم کنترل تردد هوشمند استفاده کنید و از مزایای آن بهره مند شوید. زیرا با استفاده از سیستم کنترل تردد هوشمند حتی در سازمان های کوچک، راندمان کاری کارمندان و نظم و انضباط آن ها به صورت چشمگیری بالا می رود. مدیران با این سیستم ها می توانند به راحتی کارمندان وظیفه شناس را از دیگران شناسایی کنند و با تشویق آن ها، تاثیرات بسیار مثبتی روی همه ی پرسنل داشته باشند. امنیت جانی و مالی سازمان با سیستم کنترل تردد هوشمند بسیار بالا می رود.

برای اطلاع از قیمت گیت ورودی به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.

سیستم گیتهای کنترل تردد




انواع سیستم کنترل تردد هوشمند

سیستم کنترل تردد هوشمند انواع و اقسام مختلفی دارد که در هر کدام از آن ها ویژگی های منحصر به فردی وجود دارد. تکنولوژی به کار رفته در هر کدام از انواع سیستم کنترل تردد هوشمند با دیگری متفاوت است. انواع سیستم های حفاظتی و کنترل تردد به صورت زیر می باشند.

سیستم کنترل تردد هوشمند رمزی

یکی از انواع سیستم کنترل تردد، سیستم هایی هستند که به صورت رمزی طراحی شده اند و افراد زمانی که قصد وارد شدن و یا خارج شدن از ساختمان و اداره را دارند، باید رمز خاصی را که مربوط به خودشان است، در سیستم وارد کنند. اگر رمز درست باشد، ساعت ورود و خروج فرد به طور دقیق در سیستم ثبت می شود.

سیستم کنترل تردد هوشمند کارتی

یکی دیگر از انواع سیستم کنترل هوشمند، سیستم کنترل تردد کارتی می باشد. در این سیستم هر کارمند و پرسنل، کارتی مخصوص به خود دارد که در زمان ورود و خروج باید از آن استفاده کنند. سیستم با شناسایی کارت، زمان ورود و خروج افراد را ثبت می کند.

سیستم کنترل تردد هوشمند بیومتریک

یکی از جدیدترین انواع سیستم کنترل تردد، سیستم های بیومتریک نام دارند. این سیستم ها با استفاده از فیزیولوژی بدن انسان، آن ها را شناسایی می کند و زمان رفت و آمد آن ها را ثبت می کند. تشخیص چهره، اثر انگشت و ... از مهم ترین مواردی هستند که دستگاه با استفاده از آن ها کار می کند.

با انواع سیستم‌ کنترل تردد آشنا شدید و بهتر می توانید انواع سیستم‌ کنترل تردد را خریداری کنید. 

مزایای استفاده از سیستم کنترل تردد هوشمند

سیستم های کنترل تردد هوشمند، ویژگی ها و مزایای بسیار زیادی دارند که باعث شده است افراد استقبال زیادی از آن ها داشته باشند. از مهم ترین و اصلی ترین مزایای این دستگاه های هوشمند می توان به موارد زیر اشاره کرد.

استفاده آسان

یکی از مهم ترین مزایای سیستم کنترل تردد هوشمند، استفاده آسان و راحت از آن ها می باشد. کار کردن با این دستگاه ها بسیار راحت است و افراد بدون هیچ مشکلی می توانند کار با آن را یاد بگیرند. علاوه بر آن اطلاعات در این سیستم به خوبی ذخیره می شود و افراد نگرانی در مورد گم شدن اطلاعات نخواهند داشت.

بالا رفتن نظم و انضباط

زمانی که شما از انواع سیستم‌ کنترل تردد استفاده می کنید، کارمندان و پرسنل متوجه می شوند که زمان رفت و آمد آن ها به طور دقیق کنترل و ثبت می شود و روی حقوق دریافتی آن ها تاثیرگذار می باشد. همین امر باعث می شود که نظم و انضباط در آن ها زیاد شود و در نتیجه کارایی شرکت و اداره نیز بالا برود.

بالا بردن امنیت

یکی از مهم ترین مزایای سیستم کنترل تردد هوشمند، بالا بردن امنیت سازمان مورد نظر می باشد. زمانی که در قسمت ورودی سازمان، دستگاه های کنترل تردد وجود داشته باشد، دیگر افراد ناشناس نمی توانند به داخل آن محل بروند و این امر امنیت سازمان را بالا می برد. علاوه بر آن زمان های ورود و خروج و تمام رفت و آمد ها به راحتی کنترل می شود و امنیت اداره بسیار بالا می رود.

صرفه جویی در زمان

یکی از مزایای مهم سیستم کنترل تردد هوشمند، صرفه جویی در زمان می باشد. روش های قدیمی که به صورت جمع کردن لیست انجام می شد، زمان زیادی را نیاز داشت. جمع آوری اطلاعات رفت و آمد، خواندن لیست های جمع آوری شده و ... مواردی هستند که زمان زیادی را نیازمند می باشند. اما در سیستم های کنترل تردد زمان به خوبی کنترل می شود و از هدر رفت زمان خبری نیست.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت پیشتازان فناوری طاها مراجعه کنید.




سیستم کنترل تردد هوشمند



دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این محصول چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران بتیس به اشتراک بگذارید.




تجربه و نظر کاربران :

: کاربر مهمان

آیا استفاده از سیستم گیتهای کنترل تردد ساده است؟

: کاربر مهمان

با انواع انواع سیستم‌ کنترل تردد در این مطلب آشنا شدم. خیلی عالی بود

محصولات مرتبط
مقالات
image

درب های اتوماتیک کمپانی FACE ایتالیا

بتيـس به عنوان يکي از برترين پيشگامان این صنعت در ايران ، اطلاع رساني عمومي مربوط به اين تکنولوژي جديد را جزو يکي از وظايف و اهداف اوليه ، در برنامه کاري خود قرار داده است

کامل بخوانید
image

سیستم های نظارت تصویری TKH Security

نظارت تصویری بخش جدایی ناپذیر از سیستم های امنیتی مدرن را تشکیل می‌دهد، که در محل هایی اعم از فرودگاه ها، مراکز خرید، شرکت ها، ایستگاههای راه آهن، خانه ها و … کاربرد دارد

کامل بخوانید
image

بررسی و آشنایی با انواع سیستم اینترکام و پیجینگ

سیستم اینترکام معمولا برای سهولت در ایجاد ارتباط با کیفیت بالا مورد استفاده قرار می گیرد

کامل بخوانید
پروژه ها
برج میلاد تهران
برج میلاد تهران

مجموعه بتیس پیرو جلسات برگزار شده در آذرماه سال ۱۳۸۵ با نمایندگان کارفرمای پروژه )شرکت یادمان سازه( و پیمانکار پروژه )شرکت مهندسی تکناب( و بر مبنای طراحی مشاور، اقدام به جانمایی و بررسی های فنی جهت...

بیمارستان خیریه سوم شعبان
بیمارستان خیریه سوم شعبان

بیمارستان خیریه سوم شعبان در سال ۱۳۴۸ در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع در خیابان ری تهران توسط خیرین خریداری و با کوشش فراوان در سال ۱۳۵۴ به یاری خداوند بزرگ و همت والای افراد خیر به صورت درمانگاه و...

بیمارستان قلب و عروق شهید رجایی
بیمارستان قلب و عروق شهید رجایی

مرکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی یکی از بزرگترین بیمارستانهای قلب در آسیا به شمار می رود . این بیمارستان در سال ۱۳۵۳ با گنجایش ۴۰۰ تخت افتتاح شده است. مجموعه بتیس مفتخر می باشد تا...

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نجمیه
بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نجمیه

شرکت بتیس پس از جلسات متعدد با کادر فنی و مهندسی بیمارستان و مدیریت آن مجموعه موفق شد در سال ۱۳۹۱ طراحی ، تامین ، نصب و راه اندازی درب های اتوماتیک بیمارستان نجمیه را بر عهده بگیرد . مجموعه بتیس تا...