درب شیشه ای کشویی مغازه

نوع ویترین و درب ورودی مغازه یکی از آیتم های مهم و تاثیر گذار در زیبایی و جلب نظر مشتریان می باشد. برای این منظور استفاده از درب شیشه ای کشویی مغازه، یک گزینه بسیار مناسب است چرا که درب شیشه ای کشویی مغازه علاوه بر شیک و مدرن بودن به دلیل استفاده راحت باعث ایجاد حس تکریم ارباب رجوع در مشتریان نیز خواهد شد همچنین امنیت مغازه شمارا نیز فراهم خواهد کرد.

درب شیشه ای کشویی مغازه زیبایی خاصی به محیط شما می بخشد، در این مطلب شما را با درب شیشه ای کشویی مغازه،کاربرد و مزایای آن آشنا می کنیم.

درب شیشه ای کشویی مغازه می تواند در نوع دستی ویا اتوماتیک باشد.درنوع دستی همان طور که از نام آن مشخص است با استفاده از دست باز و بسته می شود اما در نوع اتوماتیک درب با استفاده از یک سنسور به صورت اتوماتیک باز و بسته می شود . درب شیشه ای کشویی دستی به دلیل اینکه در آن از موتور و اپراتور و سایر تجهیزات سیستم های درب اتوماتیک استفاده نمی شود نسبت به درب های کشویی اتوماتیک قیمت پایین تری دارد . واضح است که درب اتوماتیک رفت و آمد را بسیار راحت می کند. با استفاده از درب شیشه ای کشویی مغازه دیگر نیازی به استفاده از دست ها نمی باشد و برای مغازه ها که افراد در هنگام خروج معمولا با دست پر هستند بسیار توصیه می شود. ممکن است بعضی از افراد درب را پشت سرشان نبندند ویا بازو بسته کردن درب برای بعضی افراد مانند معلولان ویا کسانی که دستشان پر است سخت باشد اما با استفاده از درب کشویی اتوماتیک دیگر این مشکلات وجود نخواهد داشت.علاوه بر این چون در این نوع درب نیازی به استفاده از دست نیست ، از آلودگی و انتقال بیماری ها نیز پیشگیری می شود.از آنجا که عملکرد درب های شیشه ای کشویی سریع می باشد از ورود گرد و غبار و هوای سرد جلوگیری می شود . مواردی که گفته شد فقط برخی از مزیت های درب های شیشه ای کشویی مغازه می باشد که باعث شده استفاده از این نوع درب ها امروزه بسیار گسترده و متداول شود به طوری که به ندرت فروشگاه یا مغازه ای را خواهید دید که از آنها برای ورودی خود استفاده نکرده باشند.



درب شیشه ای کشویی مغازه



تجهیزات درب شیشه ای کشویی مغازه

برای ساخت درب های شیشه ای کشویی مغازه معمولا از شیشه سکوریت استفاده می شود به این دلیل که شیشه سکوریت مقاومت و استحکام بالایی دربرار ضربه ، حرارت و سرد و گرم شدن دارد و در ضخامت های مختلف موجود می باشد.همچنین رنگ و طرح آن را نیز میتوان با توجه به نمای ورودی انتخاب کرد ویا نام و آرم فروشگاه یا مغازه را روی آن اجرا کرد.

یکی دیگر از تجهیزاتی که در درب های شیشه ای کشویی مغاز استفاده می شود ، فریم می باشد.فریم باعث مقاومت شیشه دربرار شکسته شدن به خصوص در قسمت گوشه و لبه درب می شود. فریم درب شیشه ای کشویی ، در دو جنس آلومینیوم و استیل ساخته می شود .جنس آلومینیوم بسیار سبک بوده و قیمت مناسبی نیز دارد و رنگ آن نیز قابلیت تغییر دارد . فریم استیل نیز در واقع از جنس الومینیوم با یک ورقه روکش استیل می باشد که زیبایی خاصی دارد.فریم درب را میتوان به صورت باریک و پهن اجرا کرد. نوع باریک بیشتر برای رب های شیشه ای با وزن کم به کار برده می شود و نوع پهن برای درب های با وزن بیشتر چون تحمل وزن بیشتری دارد .

اپراتور درب شیشه ای کشویی یک قسمت بسیار مهم در درب می باشد که آشنایی با اجزای آن ما را در انتخاب بهتر کمک خواهد کرد در زیر به برخی اجزای اپراتور و عملکرد هریک خواهیم پرداخت

موتور درب شیشه ای کشویی : موتور تسمه را به حرکت درآورده و تسمه نیز با به حرکت در آوردن هنگرها باعث حرکت درب به چپ یا راست می شود.

مرکز کنترل:وظیفه مرکز کنترل برنامه ریزی، کنترل و تنظیم عملکرد و باز و بسته شدن درب می باشد . با استفاده از آن میتوان سرعت باز و بسته شدن، ، زمان باز ماندن و … را تنظیم کرد.

ریل و کاور درب شیشه ای : روی ریل اصلی، تجهیزات نصب شده ودر نهایت کاور روی آن به صورت کشویی نصب خواهد شد.

تسمه: تسمه به دور موتور و همچنین دور غلطک وصل می شود و زمانی که موتور حرکت کند تسمه نیز حرکت خواهد کرد.

هنگر: دارای دو غلطک بوده و با حرکت تسمه به حرکت در می آید.

متوقف کننده : لنگه های متحرک پس از باز شدن به این قطعه برخورد می کند و در نتیجه میزان لنگه ها مشخص می شود.

چشمی مادون قرمز : این چشمی ها روی لنگه های ثابت نصب می شوند و هنگامی که فردی یا مانعی بین در قرار گرفته باشد باعث می شود که درب بسته نشود.

باتری بک آپ : هنگامی که برق قطع شده باشد از این باتری برای باز و بسته شدن درب استفاده می شود.

کلید تعیین حالت: این کلید حال های مختلف درب را تعیین می کند حالت های مانند کاملا باز ،کاملا بسته ،نیمه باز،یک طرفه و حالت عادی

ریموت کنترل : بتا استفاده از ریموت کنترل میتوان درب را از راه دور کنترل کرد و حالت های مختلف آن را تنظیم کرد.

سنسور :وظیفه سنسور تشخیص افرادی است که در جلوی درب قرار میگیرندکه پس از تشخیص سنسور درب باز شود.

اگر به دنبال کسب اطلاعات درباره سیستم گیتهای کنترل تردد هستید به این صفحه مراجعه کنید.

درب شیشه ای کشویی مغازه


مزایای درب شیشه ای کشویی برای مغازه 

  • عملکرد سریع و کم صدا و آسایش و راحتی مشتریان
  • کاهش مصرف انرژی و جلوگیری از هدر رفتن آن
  • زیبایی و مدرن بودن
  • ایجاد امنیت بیشتر با قابلیت پشتیبانی ازانواع تجهیزات امنیتی بر روی آن
  • مصرف بهینه از فضای موجود
  • امکان طراحی درب در اندازه و تعداد لت های دلخواه با توجه به عرض ورودی

همان طور که گفته شد استفاده از درب کشویی برقی به خصوص برای مراکز تجاری بسیار پرطرفدار بوده و با استفاده از آنها میتوانید به مغازه خود شکلی شیک و مدرن بخشیده و از مزایای آن بهره ببرید بنابراین استفاده از آن به عنوان یک گزینه اقتصادی و کاربردی بسیار توصیه می شود.

در این مطلب با درب شیشه ای کشویی مغازه و مشخصات آن آشنا شدین و راحت تر می توانید اقدام به خرید درب شیشه ای کشویی مغازه کنید.

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این محصول چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران ایران بالابر به اشتراک بگذارید.




تجربه و نظر کاربران :

: کاربر مهمان

درب شیشه ای کشویی مغازه دید کافی برای مغازه ایجاد می کنه و باعث جذب مشتری می شه.از خرید درب شیشه ای کشویی مغازه بتیس راضی هستم.

: کاربر مهمان

درب شیشه ای کشویی مغازه از شما خریداری کردم و راضی بودم،تشکر

: کاربر مهمان

درب شیشه ای کشویی مغازه از شما خریداری کردم و راضی بودم،تشکر

: کاربر مهمان

سلام درب شیشه ای کشویی مغازه امکان خرید اینترنتی دارد؟

اکبری : سلام ، بله شما می توانید اینترنتی درب شیشه ای کشویی مغازه را خریداری کنید.

محصولات مرتبط
مقالات