بزرگترین مجری درب اتوماتیک

جالب است بدانید اولین درب اتوماتیک درجهان حدود 2000 سال پیش در یونان باستان توسط هرون که یک ریاضیدان و مهندس بود، اختراع و ساخته شد.این در توسط آتش و نیروی بخار آب و به کمک تعدادی طناب و قرقره و وزنه باز و بسته می شد.

بعدها در سال 1954 دو فرد آمریکایی به وسیله سیستم هیدرولیک اقدام به ساخت اولین درب اتوماتیک به شکل امروزی کردند و در دهه 70 میلادی اولین شرکت تخصصی درب های اتوماتیک در آمریکا شروع به کار کرد.سیستم هیدرولیک به کار رفته در درب های اتوماتیک هزینه بسیار زیادی برای ساخت ، تعمیر و نگهداری داشت به همین دلیل درب های اتوماتیک در آن زمان جزو کالاهای لوکس به حساب می آمد.به مرور زمان و با پیشرفت صنعت از تکنولوژی موتورهای الکترومکانیک به جای سیستم هیدرولیک در ساخت درب های اتوماتیک استفاده شد.این سیستم هزینه ساخت کمتری نسبت به جک های هیدرولیکی داشت و همین امر سبب شد که درب های اتوماتیک از زمره کالاهای لوکس خارج شده و بسیاری از مردم بتوانند از آن برای ساختمان های خود استفاده کنند ،به طوری که امروزه جزء جدایی ناپذیر بسیاری از ساختمان هاست.

این درب ها تا سال 1387 در ایران رواج داشت اما بعد از آن و با ورود سیستم های الکترومکانیک به ایران ، درب های پنوماتیک از بازار رقابتی حذف شدند وهمانطور که می دانیم امروزه شرکت های بسیار زیادی در زمینه ساخت و طراحی انواع درب اتوماتیک در ایران فعالیت دارند و استفاده از آنها بسیار رواج یافته است.


بزرگترین مرکز فروش و اجرا درب اتوماتیک شیشه ای

با کمک بزرگترین مرکز فروش و اجرا درب اتوماتیک شیشه ای می توانید در تنوع بالای درب ها، محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید. درب اتوماتیک یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین درب ها در انواع ساختمان تجاری، اداری و مسکونی به حساب می آید. این درب دارای سنسور هایی است که با ورود و خروج شما فرمان باز یا بسته شدن را صادر می کند.

درب های اتوماتیک یک راه حل عالی برای مکان های پر تردد و حساس مثل بیمارستان و مرکز خرید هستند. اگر در حال احداث ساختمان جدیدی هستید، درب اتوماتیک را در نظر داشته باشید. برای اینکه یکی از این درب ها را نصب کنید، باید به مراکز فروش آن مراجعه کنید. در ادامه درباره نحوه انتخاب درب اتوماتیک و خرید آن بیشتر صحبت می کنیم.


ویژگی های قابل بررسی در درب اتوماتیک شیشه ای

برای اینکه یک درب شیشه ای اتوماتیک تهیه کنید، باید مواردی را در نظر بگیرید. این موارد در انتخاب درب مورد نظر شما اهمیت زیادی دارند. یکی از فاکتور های قابل بررسی، اندازه درب است. برای این کار باید درگاه مورد نظر خود را اندازه گیری کنید. در صورتی که درگاه درب بزرگ باشد، می توانید از  درب اتوماتیک شیشه ای با بیش از یک پانل استفاده کنید.

درب های اتوماتیک با دو تا چند پانل رفت و آمد را راحت تر می کنند. جنس درب شیشه ای هم قابل بررسی است. شیشه ها در جنس، طرح و رنگ های مختلفی در بازار وجود دارند. درب های دوجداره یکی از همین موارد هستند. آن ها مقاومت بالایی در برابر انواع آسیب ها دارند و همچون یک عایق صدا و گرما عمل می کنند.

شما می توانید رنگ و طرح مورد نظر شیشه را خودتان را انتخاب کنید. امکان حک کردن لوگوی محل کار روی شیشه هم وجود دارد. همه این موارد نشان از انعطاف پذیری بالای شیشه دارد.


شرکت پیشتازان فن آوری طاها(گروه بتیس)

شرکت پیشتازان فن آوری طاها(گروه بتیس)،به عنوان بزرگترین مرکز فروش و اجرا درب اتوماتیک شیشه ای و نمایندگی فروش ،نصب و خدمات پس از فروش سیستم های دوربین مدار بسته، سیستمهای کنترل تردد و گیت کنترل تردد،سیستم مدیریت پارکینگ،سیستم اینترکام و درب های اتوماتیک با بیش از 14 کمپانی معتبر و به عنوان بزرگترین مجری درب اتوماتیک و بزرگترین مرکز فروش و اجرای درب اتوماتیک شیشه ای با بیش از 20سال سابقه در ایران فعالیت دارد.

بتیـس به عنوان یکی از برترین پیشگامان این صنعت در ایران ،اطلاع رسانی عمومی مربوط به این تکنولوژی جدید را جزو یکی از وظایف و اهداف اولیه ، در برنامه کاری خود قرار داده است. این وب سایت بدین منظور تهیه و تدوین گردیده تا به عنوان مرجعی مطمئن برای آشنائی بیشتر با کاربرد این ز کارخانه و کشور تولید کننده آن ، مورد استفاده قرارگیرد. تمامی محصولات بتیس پیشینه ای بیش از ۴۰ سال تجربه مهندسی و نیز مهارت های کاربری دارند. شما در اینجا مجموعه کاملی از طرحهای پیشنهادی برای ورودی ها، به نحوی که متناسب با هر نیازی باشد را خواهید یافت.

بهره برداری از درب اتوماتیک شیشه ای جهت بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان ها و تامین تفکر مشتری مداری ، بسیار مطلوب میباشد.امروزه در بسیاری از ساختمان ها ازجمله مراکز تجاری ، اداری ،درمانی استفاده از درب های اتوماتیک به دلیل مزایای بسیار زیاد، متدوال است .شرکت بتیس نیز به عنوان بزرگترین مجری درب اتوماتیک، در این زمینه فعالیت های زیادی از جمله در بیمارستانهای آتیه، ایرانمهر،امام خمینی،ولیعصر، شهید رجایی وغیره داشته است.

بتيـس به عنوان نماینده انحصاری درب های اتوماتیک کمپانی FACE ایتالیا و يکي از بزرگترین مجری درب اتوماتیک در ايران ، به عنوان بزرگترین مرکز فروش و اجرای درب اتوماتیک شیشه ای در ایران شناخته شده است.

تمامی محصولات بتیس پیشینه ای بیش از 40سال تجربه مهندسی و نیز میزان بالای مهارت های کاربری دارند.


مطلب پیشنهادی: در اتوماتیک


بزرگترین مجری درب اتوماتیک



خدمات پس از فروش گروه بتیس

برنامه های خدماتی گروه بتیس، به عنوان یکی از بزرگترین مراکز فروش و اجرا درب اتوماتیک شیشه ای و بهترین شرکت درب اتوماتیک، هم فراوان و هم قابل تغییر هستند.


مطلب پیشنهادی: شرکت درب اتوماتیک


گروه هاي خدماتي و تكنسين هاي بتیس به نحو منحصر به فردي مستقر گرديده تا به تمامي سیستم های حفاظتی و درب اتوماتيک صرف نظر از سازنده آنها خدمات خود را ارائه نمايند . به همين دليل است كه ما هنگامي كه صحبت از خدمات برنامه ريزي شده به ميان مي آيد ، مي گوييم :

هر محصولی ، هر مدلي ، هر زماني ، هر مكاني

خدمات بتیس شامل موارد ذیل می گردد :

پاسخ سریع از سوی تیم های خدماتی.

خدمات اضطراری و خدمات Helpdesk .

برنامه های ارایه خدمات و نگهداری با ارایه گزارشهایی در مورد تاریخچه مراجعات و هزینه ها

توافق برای نگهداری برنامه ریزی شده به منظور پیشگیری از بروز خرابی های غیر ضروری و جلوگیری از تبدیل مشکلات کوچک به اقدامات تعمیراتی بزرگ.

آموزش دادن مشتریان و برنامه های حمایتی.

به روز رسانی محصولات به منظور تامین ایمنی ، احساس آرامش و عملکرد بهتر.

بررسی و ارایه توصیه های فنی در زمینه بهینه سازی و جایگزین کردن قطعات فرسوده جهت افزایش طول عمر سیستم ها.

حصول اطمینان از اینکه محصولات از تنظیمات ایمنی در نظر گرفته شده پیروی می کنند .


شرکت بتیس بزرگترین مجری درب اتوماتیک شما را در خرید درب اتوماتیک راهنمایی می کند.در صورت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما درباره این محصول چیست ؟

شما می توانید در این بخش تجربیات و نظرات خود را با ما و کاربران ایران بالابر به اشتراک بگذارید.




تجربه و نظر کاربران :

محصولات مرتبط
مقالات