برج میلاد تهران

تاریخ انجام: بهمن 1388,
محل پروژه: تهران,
نوع درب: درب های تمام اتوماتیک گردان ۳ بال / درب های اتوماتیک ,
محل نصب: فضای داخلی, فضای خارجی,
کاربری فضا: تجاری,
کاربرد سازه: تجاری-دولتی,
وضعیت پروژه: اتمام یافته است,

مجموعه بتیس در سال ۱۳۸۵ پس از جلسات متعدد با کارفرما ، مشاور و پیمانکار و همچنین ارایه راهکارهای مناسب جهت درب های اتوماتیک پروژه معظم برج میلاد تهران توانست در همان سال قرارداد خرید درب های تمام اتوماتیک گردان ۳ بال را با پیمانکار پروژه منعقد نماید و همچنین موفق به طراحی ، تامین و نصب وراه اندازی تمامی درب های اتوماتیک کشویی طبقات پارکینگ و فضاهای تجاری این پروژه گردید.

مجموعه برج میلاد تهران نماد معماری نوین، فرهنگ و هنر ایران و شاخص ترین بنای کلانشهر تهران با ارتفاع ۴۳۵ متر و پنجمین برج بلند تلویزیونی و مخابراتی دنیا است که در سال ۱۳۸۷ بر فراز تپه های کوی نصر به همراه سالن جشنواره و همای شهای میلاد به بهره برداری رسید. این برج با ۱۳۰۰۰ متر زیربنا از نظر وسعت کاربری سازه راس برج در میان تمامی برج های مخابراتی دنیا مقام نخست را دارد. برج میلاد با برخورداری از بخش ها و کاربر یهای متنوع، به مجموعه فرهنگی و فنی عظیمی مبدل شده است. تسهیل و گسترش ارتباطات بیسیم در سطح تهران بزرگ، بهینه سازی و گسترش پوشش رادیو و تلویزیون، ایجاد زیرساخت های تلویزیونی دیجیتال، هواشناسی، کنترل ترافیک، ایجاد جاذبه گردشگری و بهر همندی از فضاهای تجاری و فرهنگی )رستوران گردان، سکوی دید، نگارخانه هنری، گنبد آسمان، موزه انقلاب اسلامی( از اهم کاربر یهای این مجموعه م یباشد.

سالن جشنواره و همایش های برج میلاد تهران با زیربنای حدود ۵۰۰۰۰ مترمربع و ظرفیت ۱۷۰۰ صندلی مجهز به امکانات پیشرفته جهت برگزاری جشنواره ها، همای شها و اجرای کنسر تهای موسیقی است. این مرکز به پیشرفت هترین سیستم های صوتی، تصویری و نورپردازی، استودیو تصویری دیجیتال و رادیو داخلی با امکان برگزاری همزمان همایش، مجهز شده است.

مجموعه بتیس پیرو جلسات برگزار شده در آذرماه سال ۱۳۸۵ با نمایندگان کارفرمای پروژه )شرکت یادمان سازه( و پیمانکار پروژه )شرکت مهندسی تکناب( و بر مبنای طراحی مشاور، اقدام به جانمایی و بررسی های فنی جهت تهیه و نصب در بهای تمام اتوماتیک سه بال گردان با قطر ۳۶۰۰ میلیمتر در سالن جشنواره و همای شهای میلاد، با فناوری های نوین و قابلیت هایی نظیر خروج اضطراری و مشاهده و کنترل در بستر شبکه جهانی اینترنت و از طریق مودم نمود؛ همچنین طراحی، تامین و نصب در بهای اتوماتیک کشویی برج میلاد را عهده دار شد. تمامی این تجهیزات در آبانماه سال ۱۳۸۶ را ه اندازی و به پیمانکار تحویل داده شد. مجموعه بتیس پس از بازدید مدیرعامل شرکت یادمان سازه از تجهیزات نصب شده در مجموعه، لوح تقدیر دریافت نمود.